Šta je novo?

Војводе Степе

Karlo del Ponte":1m7gl2by je napisao(la):
Мислим да помињање Моста преко Аде није у потпуности промашена тема, од стране 2012.

Само га ти пујдај. А видиш да није шприцан. :o
 
Извини, 2012. Шалим се и нећу више. :gobb:
Довољно волимо овај град и ја и ти.
 
Mislim da za sada ne mozemo suditi o efikasnosti mosta preko ade jer jos nije sve gotovou potpunosti, a da se kasni sa ostalim saobracajnicama kao sto je Vovode Stepe, definitivno se kasni!
 
marrecar":10vqxkhv je napisao(la):
Ne znam, ali posto svakodnevno prolazim kroz ulicu, znam otprilike gde se stvaraju guzve.

Nažalost i sam moram da prođem kroz V.Stepe svakoga dana, i gužve se stvaraju najviše zbog ovakvih genijalaca:





Uključe sva 4, izađu u kafanu/banku/menjačnicu/kladionicu/______________ (dopisati po želji). Kolika god da je širina ulice neki nevaspitani & saobraćajno nepismeni će je zablokirati primenom teoreme četiri žmigavca, i onda svako normalno projektovanje pada u vodu.
 
Pa pored beozbrazluka vozaca, krivi su i nadlezni koji dozvoljavaju ovo parkiranje na ulici. Umesto da to kontrolisu i kazne one koji to rade, oni cute.
 
Baš to. Videh pre neki dan pauka kako diže Tuarega sa ovog istog mesta ispred banke gde je na fotografiji bela Tojota, nisam poneo telefon pa nisam slikao. Jedan pauk u V.Stepe je malo, ima efekat sipanja kofe vode u okean, kao što neko već reče. Kad bi jedno mesec dana konstantno tuda ordinirala sva vozila Parking Servisa to bi bio pun pogodak.

E sad, što se rekonstrukcije tiče: V.Stepe je realno uska ulica, voleo bih da vidim totalno izbačene automobilske trake. Proširiti (tj napraviti - na mnogim mestima duž ulice jedva i da postoje) trotoare, posaditi isto ono drveće kao na Bulevaru Revolucije, tramvajske bašte, biciklističke staze i kraj. Do svih onih sokačića oko V. Stepe može da se dođe automobilom iz Kumodraške ili iz Bulevara JNA, ako je baš neophodno. Na početak i kraj ulice (kod okretnice tramvaja) postaviti potapajuće stubiće, tako da može i 33 da saobraća tramvajskom trasom.
 
Ne moze to da prodje, gradjani ce se pobuniti. Ne kazem da je losa ideja, ali ne vredi.

Imamo srece sto nisu samo skinuli tramvaj.
 
Rekonstrukcijom ce se dosta smanjiti sirina puta, ne znam ni gde ce 33 ici, da li na sine ili na put. Ne valja ni na jedno ni na drugo, ako je na putu, to su onda odvojena stajalista za autobus i tramvaj, kao i stvaranje guzve. A ako bi bilo na sinama, moze doci do kvara autobusa i potpunog zastoja tramvajskog saobracaja, kao i "trosenje" sina i unistavanje autobusa. I opet nisu dovoljno razmislili o svim negativnim stvarima, samo su preneli model Bulevara kralja Aleksandra, koji ovde nikako ne moze da funkcionise kako treba. Jedina pozitivna stvar je potpuno izolovanje tramvajskog saobracaja, nista drugo.
 
marrecar":30gxxjt2 je napisao(la):
Rekonstrukcijom ce se dosta smanjiti sirina puta, ne znam ni gde ce 33 ici, da li na sine ili na put. Ne valja ni na jedno ni na drugo, ako je na putu, to su onda odvojena stajalista za autobus i tramvaj, kao i stvaranje guzve. A ako bi bilo na sinama, moze doci do kvara autobusa i potpunog zastoja tramvajskog saobracaja, kao i "trosenje" sina i unistavanje autobusa. I opet nisu dovoljno razmislili o svim negativnim stvarima, samo su preneli model Bulevara kralja Aleksandra, koji ovde nikako ne moze da funkcionise kako treba. Jedina pozitivna stvar je potpuno izolovanje tramvajskog saobracaja, nista drugo.

U Konkursnoj Dokumentaciji koju je jlaki postavio pre desetak dana piše:
"На предметној деоници, трамвајски саобраћај се дуж предметног потеза одвија на следећи начин:
  • у уличном профилу Војводе Степе у равни коловоза у средишњем делу профила;
  • у равни коловоза у Улици Бебеловој, која је предвиђена искључиво за кретање возила ЈГС-а и
  • у независном трамвајском пружном појасу са две трамвајске саобраћајне траке дуж Улице Баштованске."
Po meni ovo znači da Vojvode Stepe neće imati nikakve sličnosti sa Bulevarom. Više će biti nalik Beogradskoj. 33 će verovatno ići i šinama i putem.

Rekonstrukcija nikako neće doprineti protočnosti Vojvode Stepe. Neće se sprečiti ni parkiranje na kolovozu. Samo će se obrnuti situacija. Nepropisno parkirana vozila ćemo zaobilaziti vozeći po šinama. Ko vozi Beogradskom - zna.

Drvored se nigde ne spominje!!! :x :x :x
 
Kažem ja povadite šine i uvedite trole u toj preuskoj ulici za tramvaje..a treba projektovati i metro linju u tom pravcu..i tako dati nadu da će građani voždovca i banjice imati perspektivu brzog prevoza,ionako je u prvoj fazi predviđen metro do autokomande.Trole će ga "hraniti"jeftinije i brže..a lako i jeftino ih je dovesti do novog naselja V.Stepe.i troše domaću struju +nezagađuju.
 
Mnogi Beograđani su odavno pod zemljom i čekaju metro. Šalu na stranu, dok metro ne stigne trebalo bi da se pronađe najbolje moguće rešenje. Nemam ništa protiv trola, samo su tramvaji više kul i lepše je voziti se njima (ovo je čisto subjektivno). Ne treba po svaku cenu ukidati tramvaje, uradiše to u Novom Sadu tamo pedesetih, i izgubiše jedan od pečata urbanog. Ilica u Zagrebu sa tramvajima u pešačkoj zoni izgleda brutalno dobro.
 
Један feedback за другаре форумаше апропо теме ...

Радна акција реконструкције Војводе Степе ... :gobb:

28t87k4.jpg

2r4r95c.jpg

etf97p.jpg

2hqq7h3.jpg

1zgdao7.jpg
 
Fotografije su odlicne,radilo se i gradilo rucno danas tolike masine a radovi kasne ili se izgradi neko ruglo grada. :gobb:
 
Pa sta se cudis..do nedavno se koracima obelezavala trasa tramvajem u 21 .vek...svemirska tehnologija,nema sta.. :wink:
 
Kako gradsku budjetnu situaciju prikazuju za mega projekte tipa V.Stepe
mali su izgledi da se zaokruže u 2014 :roll:

Pretpostavljam da će se samo (kružni) početak i kraj Stepe malo preurediti
a u zavisnosti od tumačenja svakog pojedinca znacice fazno ili krpačina . . .
 
tbus2129c.jpg
tbus.jpg

Ma treba da budu racionalni i da izvuku kapacitne Tole umesto tramvaja sve do novog naselja,s obzirom da postoji obliznja infrastruktura i okretnica..a taj novac da usmere recimo u obnovu Karadjordjeve..ili sl.Efekat Trola na taj deo Vozdovca neuporedivo brzi ,jeftiniji i eko transport..dok se ne bude jednom izgradila i metro linja.
1698604021.jpg
Nove trole za V.Stepe..
NGT%20trolleybus%20ParkRow.jpg
 
Ima prosto resenje samo bi morala da se napravi ulica izmedju okretnice u Paunovoj na Banjici i farmaceutskog fakulteta na uglu Kumodraske i Vojvode Stepe. Tako bi imali okretnicu na Banjici za sve linije i bilo bi moguce presedanje...Treba da predlozimo pred izbore :p a evo i kako...

Crveno - 40, 41
Zuto - nastavak Paunove
Plavo - nove linije trole

trola.jpg
 
2012 je u pravu za Voždovačka brda i dolove trola je iz raja izašla ;)
 
Moze li slika lokacije i ima li prostora da se probije to sto fali /ovo plavo je koja ulica /crveno /koja ulica
 
boca-ica":310yuosy je napisao(la):
2012 je u pravu za Voždovačka brda i dolove trola je iz raja izašla ;)
Da...pazi..ako se zeli brzo i jeftino resenje, kapacitne trole su najbolje+eko resenje...razvijati tramvaj po brdima nema ekonomsku logiku i ko zna kada bi stigao do novih naselja, eto primera B.Brda sada autobusi idu brze od tramvaja ali zagadjuju Pozesku ulicu pa dalje u centar strasno,a metro ili gradska z. je dugorocno resenje.. :kafa:
Trole bi trebalo uvoditi svuda gde je cena rekonstrukcije tramvajskih sina previsoka, takodjer u bulevraima koji se ukrstaju sa centrom na trasma 23,16.i sl..mora se rasteretiti Radnicka,K Milosa od velikog zagadjenja autobusa na preskupu naftu..barem imamo domacu struju.. :kafa:
 
Ne, trole treba uvoditi umesto autobusa koji su zagađivači a ne umesto ekološkog i najkapacitetnijeg nadzemnog vida prevoza.

Koja je ovo nova dimenzija gluposti zahvatila forum?
 
glupost zvana prilagodjavanje budjetu :lool:

samo izbor izmedju opcija
radi sta se može ili čekaj sta ce se moći
 
Boca-ica je pogodio,pa da se predhodnici nisu troškarili na faraonske mostove, sada bi se razvijao i metro i tramvaj..ovako..izgleda kolateralna šteta.. :kafa: Mada ipak ...nije to uopšte, trole će biti mnogo efikasniji i brži sistem od tramvaja kada govorimo o konkretnom bulevaru..a košta će nas mnogo manje i brže će se uvesti..za jedan tramvaj možemo kupiti 20 trola ..i to ovih kapacitnih sa slika :kafa:
images
lyon2.jpg

Stf,.može jeno pitanje :wink: A kada je grad tj.bivša vlast kupovala novih 200 Solarisa ..a zašto nije kupila barem 100 trola..pa da zamene barem linju 16,23 koje su i najveći zagađivači..a ušteda novca od skupe nafte i domaće struje velika. :?:E s obzirom da to nisu uradili sada će neki predhodni projketi da se prilagode realnosti..a ulaganja u šinski transport treba da se preusmere u visokokapacitne Gradsku ž. i Metro.
Salzburg orders 26 more Solaris Trollino MetroStyle trolleybuses
Solaris-trolleybus.jpg

Salzburg maintains its commitment to eco-friendly electric mobility with quiet and clean trolleybuses. As part of its continued development of public transport, operator Salzburger Lokalbahnen has ordered 26 new trolleybuses from Solaris with an option for an additional 14 vehicles. They will be delivered by 2017.
22325755.jpg
trolleybus_lyon_dj_pg.JPG

Francuski gradovi nove trole ...
 
Vrh