Šta je novo?

Војводе Степе

JohnnyLee":tselfc0r je napisao(la):
2012":tselfc0r je napisao(la):
Ma tu treba ubaciti trole , V.Stepe je preuska..a tramvaje prebaciti u susedni širi bulevar..

заправо, овде се слажем са тобом. када мало боље размисли човек, Булевар ЈНА је далеко бољи за трамвај, а троле да иду кроз В. Степе
Не људи, није то тако добра идеја. Зашто?

Трамвај је најкапацитетније површинско превозно средство, и као такво, треба га провлачити кроз најгушће насељене делове града. У Булевару ЈНА нема путника за трамвај. Цела десна страна улице је шума, а са леве се налазе виле добростојећих породица које не користе јавни превоз.

Са друге стране, Булевар ЈНА је једини вождовачки булевар у коме аутобуси нису загађивачи и савршено раде посао. Значи да нема потребе ни за тролама.

Троле би требало увести у Кумодрашку, рецимо на линију 39. Кумодрашка је изузетно оптерећена и веома загађена јер је преуска а пренасељена за аутобуски транспорт.

Треба размишљати у више смерова и узети све у обзир.
 
Uvodjenje trola u Stepu je kao teh. i saob. rešenje je primernije
nisam siguran da li bi trole mogle da se uključuju i u Kumodrasku iz Stepe,
preko one raskrsnice sa Savom Mašković - ?

Minimalni broj tamvajskih stanica u bul. Oslobodjenja
doprinece da linija bude mnogo brža (kao sto je brza deonica kod Franša)

Vrh Stepe (okolina Save Maškovica) je pravo saob. čvoriste i
bice fenomelno ako mu daju sto vise prilaza i raz. saob. vozila


Vec sada me hvata muka od dugog zatavranja Stepe
a nece da oslobode ul Jove Ilica bar za autobuse koj idu uzbrdo
ul. Jove I. na kolovozu sjedne strane stoje parkirana vozila a prored nj. se vozi plus ima trotoar sa drvoredom
 
Trole u Bul. Oslobodjenja, po mom misljenju ne smeju da idu zbog ogromnog zelenila, a elektricna mreza bi morala da se odrzava i cuva, odnosno bi grane morale cesto da se seku, sto je jos veci trosak. Tramvaji bi vec mogli, jer bi oni trebalo da idu po sredini, a sam bulevar je dovoljno sirok, tako da zelenilo ne bi smetalo.
 
Није лоше разматрати више варијанти решења, али ипак не заборавите да оне неће бити узете у разматрање, мада није лоше маштати. Ја сам одрастао на Вождовцу, и чињеница је да је највише садржаја управо у Војводе Степе. Та улица је линеарни центар тог дела града, и самим тим генерише највише токова путника. Управо зато њом треба да иде (полу) масовни превоз - трамваји.

Раније сам и образлагао зашто треба превоз са просечном брзином 28км/с, итд, итд... Испаде све празна прича, за разлику од Славије, чак није предузета ни нека конкретна грађанска иницијатива. Није остављен ни простор да се продужи крак трамвајске мреже од 1км у насеље Степа Степановић, што би било логично.
 
Ovaj projekat se mozda i realizuje zbog ebrd,a sve ostalo,mislim da će sada sve ići na reviziju,neki će se drugi ljudi pitati šta će gde da prođe,konačno će struka dobiti prednost,urbanisti,arihitektura,građevina.. :kafa: Oni lobisti saobraćajci su devastirali Beograd,sada urbanisti moraju da poprave što se popraviti može,da se pomete od direkcije za javni prevoz,do raznih komisija.. :kafa:
 
Kapiram da ce sa novim ljudima krenuti mleko sa Torlaka, a da ce se u Save Maskovica ukrstati sa rakovackim medom.
 
Novim ljudima ce trebati kratko vreme da pociste smece koji su ostavili predhodnici i krenuce se u raspustanje postojecih i formiranje novih direkcija koji ce promeniti naziv u sektor,za javni prevoz,metro,urbanizam..promenice se politika, a i realizacija ce biti brza,jer ce se znati prioriteti,u pocetku se daje znacaj i prednost u zavrsetku prokopa i z.cvora,mosta kod Vince i Barica,pa ce se ici na metro.Tramvajski prevoz nece biti zanemaren vec unapredjen,trolejbuski ce se razvijati,dobijanje gradjevinskih dozvola maksimalno skratiti,Gradski trgovi konacno urediti.Socijalna zastita nastavljena jedino se tu nesto i uradilo..
 
Ko da čitam politički predizborni pamflet od koga se uvek ostvarivalo ... 0% :)
 
2012 jel ovo sto pises samo tvoja masta ili imas neke informacije koje nisu poznate javnosti?
 
Ovo mi je zagolicalo mastu, ali ne znam kako bi to izgledalo i kuda bi isla trasa. Karlo, mozes li da napravis neku skicu?


Karlo del Ponte":3c3ns91c je napisao(la):
Није лоше разматрати више варијанти решења, али ипак не заборавите да оне неће бити узете у разматрање, мада није лоше маштати. Ја сам одрастао на Вождовцу, и чињеница је да је највише садржаја управо у Војводе Степе. Та улица је линеарни центар тог дела града, и самим тим генерише највише токова путника. Управо зато њом треба да иде (полу) масовни превоз - трамваји.

Раније сам и образлагао зашто треба превоз са просечном брзином 28км/с, итд, итд... Испаде све празна прича, за разлику од Славије, чак није предузета ни нека конкретна грађанска иницијатива. Није остављен ни простор да се продужи крак трамвајске мреже од 1км у насеље Степа Степановић, што би било логично.
 
Tamo gdje skrece za banjicu produzi pravo i eto ga u voj stepe mislim da u temi tramvaji postoji skica
 
Zar to naselje nije levo od Trosarine, na mestu nekadasnje kasarne? :shock: Pravo se ide za Kumodraz i davnih sedamdesetih postojao je predlog da se tramvaj produzi do Kumodraza.

Ja ne nadjoh skicu u temi Tramvaji. :(
 
Mislim da nemoze kroz save maskovica ako se tako ulica zove ,vec drugacije karlo ce da objasni
 
Ta ulica levo iz Vojvode Stepe ka Kumodraskoj je tako strma da mi nije svejedno ni kolima kad se spustam.
 
lento":nmzp0mnd je napisao(la):
Ovo mi je zagolicalo mastu, ali ne znam kako bi to izgledalo i kuda bi isla trasa. Karlo, mozes li da napravis neku skicu?
Karlo del Ponte":nmzp0mnd je napisao(la):
.... Није остављен ни простор да се продужи крак трамвајске мреже од 1км у насеље Степа Степановић, што би било логично.
Жуто је Спољна магистрална тангента, црвено је трамвајска траса, кружићи стајалишта.
qwzina.jpg

Сматрам да Спољну магистралну тангенту треба да прати трамвајска пруга, а испрекиданом линијом сам назначио да треба размотрити ширење трамваја према Кумодраж 2, са обзиром да постоје могућности за даље ширење тог насеља. Паметније би било провући трамвај кроз сред насеља, са обзиром да је на падини брда, како би прилаз био што лакши, али за то је прекасно. Чак би се могло, да се на време размишљало, користити падина и то што се градило ново насеље да се трамвај баш нигде не укрсти са осталим саобраћајем.

Сам крак трамвајске мреже би коштао око 2-3 милиона евра. Апсолутно не би требали нови трамваји, просто преусмеравање једне од линија са Бањице према Степи.

Спајање Булевара ослобођења и Браће Јерковић путем 2+2 би коштало око 15-20 милиона евра са све мостом преко долине и експропријацијом. Крак трамвајске мреже Трошарина-Браће Јерковић (Црква Светог Јована Владимира) у дужини око 2,2 километра би коштала 13-16 милиона евра са све новим мостом преко долине, експропријацијом, рушењем дела "Архитектуре 90-тих" у Насељу Вељко Влаховић (са одговарајућом заменом у виду планског пословног објекта у оквиру тог насеља).

Као накнада за грађевинско земљиште, обавезна исплата граду ради комуналне и саобраћајне инфраструктуре, инвеститори су платили барем 80.000.000 евра, вероватно и преко 100.000.000. Да ли смо са тиме заиста решили саобраћајне и комуналне проблеме на прави начин?
 
Hvala, Karlo. :) A da li je nagib od Vojvode Stepe ka Kumodraskoj dovoljno blag za bi tramvaji mogli da ga savladaju?
 
Hvala, Karlo. :)
A da li je nagib od Vojvode Stepe ka Kumodraskoj dovoljno blag za bi trole mogle da ga savladaju?
:) :) :)
 
Karlo moze li sa gornje strane naselja od trosarine prravo pa preko zelene povrsine u naselje kod kruznog toka
 
direktor":21bo083e je napisao(la):
Karlo moze li sa gornje strane naselja od trosarine prravo pa preko zelene povrsine u naselje kod kruznog toka
Искористи прилику неки пут, када будеш ишао према Вождовцу, да се прошеташ кроз насеље. Провлачење трамваја сада би у великој мери пореметило улично паркирање. Усамом насељу свака зграда има у сутерену подземне гараже, али већина њих стоји непродата, јер људи нису хтели да дају додатних по 6.000 евра. Уклањање паркинга испод прозора у Београдској пракси може изазвати озбиљну побуну пропраћену насиљем :bash: , а то нам овде није потребно.

Уклањање подпрозорских паркинга ради зеленила и бициклистичких коридора треба радити само тамо где је то врло високо оправдано (Општине Стари град и Врачар), и то уз врло добру припрему врло храбрих људи.
lento":21bo083e je napisao(la):
Hvala, Karlo. :) A da li je nagib od Vojvode Stepe ka Kumodraskoj dovoljno blag za bi tramvaji mogli da ga savladaju?
Јесте довољно благ. Нагиб трасаом планиране Спољне магистралне тангенте је око 4%. Сугерисао сам оно продужење у правцу Браће Јерковић где је успон 6%. Постоје примери у свету трамваја на успонима 12% и 15%, али генерално се користе успони до 8%, и уколико је могуће избегавају преко 6%.
 
Na sajtu DSS objavljen program za Beograd i šta bi se i kako bi se dalje radilo,na sajtu SNS,SPS za sada nije
Kratko da prenesem,što pročitah!
.1.Ump se stavlja u fioku,napušta se takav koncept.
2.Usvaja se koncept sa kapacitnim nezavisnim šinskim sistemom
3.Razvija se i ulaže u sistem Beovoza
4.Zvršava se Ž.Čvor,sa mostom kod Vinče
5.Obilazica se završava,most Zemun-Borča
6.BAS se izmešta na Nbg,kako je i predviđeno
7.Naglašeno je da neće biti revanšizma nad započetim projektima
 
Pazi ja bi ga cepio samo do kruznog toka i tu ga okreuo pa preko zelenila na trosarinu ,u svakaom slucaju to bi im podiglo kvalitet zivota pa i da se zrtvuje koje parking mjesto
 
2012,
Сајт ДСС-а није обавештен. Прошле недеље је Коштуница метро окарактерисао као "мегаломански пројекат":

"Ti najveći, megalomanski projekti: metro, mosta na Adi, Bus plus i veliko zaduživanje su nas upućivali na to da ta vlast treba da se menja", rekao je predsendik DSS-a.

ДСС, међутим, неће доћи на власт, већ СНС. А они ће да нас аутомобилизују, јер је голф двојка њихово "вјерују"...
 
Ja sam samo preneo informaciju ,bez komentara.Ko bude došao na vlast taj će i saopštiti program.Kada ga sopšte SNS I SPS isto ga prenosimo.Tako ćemo steći neku generalnu sliku da li ima nekih velikih razilaženja u viziji razvoja grada ili ne.
Inače poseldnja vest je da su SNS i DSS zajedno predlali zahtev za smenu.A uskoro se očekuje i odluka SPS,PUPS.Toliko.
 
Пантограф":ocyl31l0 je napisao(la):
2012,
ДСС, међутим, неће доћи на власт, већ СНС. А они ће да нас аутомобилизују, јер је голф двојка њихово "вјерују"...

:D :D :D
 
Da li neko zna kako izgleda projekat rekonstrukcije?

Koja je planirana širina trotoara? Trenutno na nekim delovima, da bi se obišle bandere, mora dečijim kolicima da se izađe na tramvajske šine.

Ispred moje zgrade (284) je potpuno neobezbeđen park sa spravama za decu. Pre nekoliko godina sam video kako je dete, istrčavajući iz parka, pokupio tramvaj. Da li projekat rekonstrukcije predviđa zaštitnu ogradu prema kolovozu, makar u zoni parkova i škola?

Da li je planiran drvored?

Vojvode Stepe, očigledno, nema prostora za dve kolovozne trake u jednom smeru. Šta će biti kad se neki auto ili autobus 33 pokvari na kolovozu? Visok trotoar, tramvajska baštica... Kako ga zaobići? Bulevar kralja Aleksandra ima dve trake u jednom smeru, a Beogradska ulica ima tramvajske šine po sredini ali "u nivou", bez "uzdignute" tramvajske baštice.

Hvala
 
Vrh