Šta je novo?

Војводе Степе

Promena vlasti u prestonici ne bi trebalo da poremeti radove u Vojvođanskoj, Vojvode Stepe, na Autokomandi, Slaviji, u Bulevaru oslobođenja. SNS: Poštovaćemo sve ugovore i rokove, grad će nastaviti da funkcioniše
PROMENA vlasti Beogradu i sve izvesnije uvođenje privremene uprave, ne bi trebalo da zaustave realizaciju velikih gradskih projekata, kao što je početak renoviranja Ulice vojvode Stepe i Vojvođanske. Za mandata privremene uprave, trebalo bi da se "skockaju" i detalji oko toga kako će izgledati Bulevar oslobođenja, Autokomanda i Slavija, koji će početi da se rade sledeće godine. Procedura se ne razlikuje kako gradonačelnik i gradsko veće, odnosno privremena uprava, vode grad. Znam da je ugovoren i započet veliki deo strateških poslova i verujem da tu neće biti nikakvih prepreka u realizaciji - priča socijalista Nikola Nikodijević, koji je bio član prethodnog Gradskog veća.

Prva na "dnevnom redu" biće Vojvođanska na Novom Beogradu. Rekonstrukcija centralnog dela ulice, trebalo bi da počne tokom oktobra, kako bi do leta 2014. ta saobraćajnica poprimila konačan izgled. Posao vredan 260 miliona dinara, poveren je austrijskoj firmi "Štrabag".

- Privremena uprava poštovaće sve ugovore i rokove, za projekte koji su predviđeni ovogodišnjim budžetom, odnosno rebalasnom budžeta. Grad i sistem u njemu, promenom vlasti,sigurno neće stati, već će nastaviti normalno da funkcioniše - priča Aleksandar Jovičić, šef odborničke grupe SNS u gradskom parlamentu.

OD TRGA SLAVIJA DO KARAĐORĐEVE

KO god bude bio nova vlast u gradu, mandat će započeti sa velikim radovima na važnim saobraćajnicama. Drugu polovinu 2014. obeležiće rekonstrukcija Trga Slavija i Bulevara oslobođenja. Takođe, treba očekivati i velike infrastrukturne radove u Karađorđevoj ulici, kojom godišnje prođe 80.000 kamiona.

OBEZBEĐENA SREDSTVA IZ KREDITA

PRETVARANjE Vojvode Stepe u funkcionalni bulevar, predstavlja jedan od najvažnijih projekata za 2014, a radovi bi trebalo da počnu upravo u vreme privremene uprave. Moderan sokak od Autokomande do Trošarine koštaće 22 miliona evra. Sredstva su obezbeđena kroz kredite Evropske banke za obnovu i razvoj, Evropske investicione banke i iz budžeta Grada.
http://www.novosti.rs
 
voždovčanin":1jbk8no4 je napisao(la):
Da li neko zna kako izgleda projekat rekonstrukcije?

Koja je planirana širina trotoara? Trenutno na nekim delovima, da bi se obišle bandere, mora dečijim kolicima da se izađe na tramvajske šine.

Ispred moje zgrade (284) je potpuno neobezbeđen park sa spravama za decu. Pre nekoliko godina sam video kako je dete, istrčavajući iz parka, pokupio tramvaj. Da li projekat rekonstrukcije predviđa zaštitnu ogradu prema kolovozu, makar u zoni parkova i škola?

Da li je planiran drvored?

Vojvode Stepe, očigledno, nema prostora za dve kolovozne trake u jednom smeru. Šta će biti kad se neki auto ili autobus 33 pokvari na kolovozu? Visok trotoar, tramvajska baštica... Kako ga zaobići? Bulevar kralja Aleksandra ima dve trake u jednom smeru, a Beogradska ulica ima tramvajske šine po sredini ali "u nivou", bez "uzdignute" tramvajske baštice.

Hvala
Taкви подаци су у нашем друштву врло добро скривани од јавности... Комшија, добро дошао на форум, имагинарни простор у којем се исказује све нормално попут дрвореда или простора за дечју игру, а за шта се грађани углавном не питају...
 
Moderan sokak od Autokomande do Trošarine koštaće 22 miliona evra

А Булевар који је шири и приближне дужине коштао је беше око 10 милиона? Притом су откривене неке махинације и на тој реконструкцији.

Само бахато,мораће и нови слој партијског талога да се намири. :kafa:
 
Tu je uracunata i slavija i sve do okrtenice banjica sine ,novinari neprecizni ko po obicaju ,sad imas vise kilometara po milionu
 
Булевар је коштао 17 милиона, али не могу се директно поредити та два пројекта. Разлози за оправдано већу цену могу бити:

1) Проблеми са комуналним инсталацијама, за које мислим да су у Војводе Степе већи него у Булевару. Густина становања се повећала више, а сама улица је ужа.
2) Дужина новог колосека. Мислим да када су рекли Војводе Степе од Аутокоманде до Трошарине, да је ту укључен и колосек од Трошарине до Бањице.
3) Потреба за експропријацијом, уколико ће стварно решавати питања оних 5-6 некретнина, где је улица преуска.

Све у свему, у уређеном друштву би јавносто морала бити доступна нека оквирна спецификација, и бити дозвољена критика типа "Зашто је канализација у тој и тој улици двоструко скупља?", уз право да се образложи "Због тога што се са садашњом регулацијом очекује још 500 станова на месту једноспратних кућа, а те куће сада имају септичке јаме итд".
 
Ljudi, jeste vi konstatovali ovo?

Предметна раскрсница је обезбеђена одговарајућом светлосном сигнализацијом.
Примењен је принцип првенства кретања трамваја. Све ово је омогућено применом
детектора трамваја постављеним на контактне водове на оба смера приласка трамваја.

Odnosi se na kružni tok Autokomanda. Je li to prva detektorska raskrsnica za tramvaje?

Stranica 30 ovog dokumenta: http://www.beograd.rs/download.php/docu ... eStepe.pdf
 
Прочитао сам цео текст и идемо редом:

:fijasko: Трамвајска баштица у равни са коловозом.
:fijasko: :fijasko: Лева скретања у споредне улице из трамвајске баштице
:fijasko: :fijasko: :fijasko: Више него двоструко више семафора.
:fijasko: :fijasko: :fijasko: :fijasko: По свему, тежи се да се направи брза и проточна аутомобилска саобраћајница, што је супротност у односу на идеју правог линеарног центра, у којем пешаци, бициклисти и јавни превоз имају виши приоритет од аутомобила.
:fijasko: :fijasko: :fijasko: :fijasko: :fijasko: Нигде се не помиње "зелена инфраструктура", односно дрвореди, који су могући на многим деловима улице. Ми бисмо на Вождовцу били срећни и када бисмо имали онај Бонсаи из Краља Милана.
 
...a već postoji brza automobilska saobraćajnica, na 100-300 metara paralelno sa Vojvode Stepe: Bulevar oslobođenja sa četiri trake i ukupno dva semafora.


EDIT: Dobro je rešenje na Autokomandi sa kolosecima kroz sredinu kružnog toka i zadržavanjem "interventne" okretnice po obodu, mada bih ja voleo da tramvaj ide na stubovima iznad raskrsnice.
 
Je l' zna neko da mi kaže ko je nosilac projekta rekonstrukcije Vojvode Stepe, pa i Slavije? Pretpostavljam da je isto telo u pitanju.

A ovako bih ja voleo da vidim Vojvode Stepe:

FvXQQUQ.png


Sharrow (shared lane, prednost biciklistima i pravo za korišćenje sredine trake) za traku nizbrdo, a fizički odvojena biciklistička traka za uzbrdo.
 
Prostor za stajaliste ce zaista biti klaustrofobican. Pogotovo kod Saobracajnog fakulteta i Vise elektrotehnicke skole, kao i stanicu nize, i kod Gimnazije.
 
marrecar":2x3npgll je napisao(la):
Prostor za stajaliste ce zaista biti klaustrofobican. Pogotovo kod Saobracajnog fakulteta i Vise elektrotehnicke skole, kao i stanicu nize, i kod Gimnazije.
Да ли је исцурела нека конкретна информација, колико ће који станични плато бити широк? Колико знам, требало би да буду широки по 2,5 метра. Један од разлога зашто сам био против оволико станица су и ограничене могућности за проширивање коловоза у зонама стајалишта.
 
Ne znam, ali posto svakodnevno prolazim kroz ulicu, znam otprilike gde se stvaraju guzve. A sama sirina ulice nije velika, jos premestanjem bastice bice manje prostora za stajalista, a "pecurke" ce zauzimati dobar deo prostora.
 
Једно од добрих решења је неизменично постављање трамвајских стајалишта. Такав начин постављања стајалишта. Стајалиште трамваја, као (полу)масовног превоза генерише развој у својој близини. Тако, у близини стајалишта је већа концетрација локала, пословних зграда итд. Како са смањивањем броја стајалишта, као ширег интереса, не би били на губитку постојећи пословни простори, предлажем систем неизменичних стајалишта.

Тако би у правцу Бањице стајалишта била:
1) Славија
2) Карађорђев парк
3) Франш
4) Звечанска
5) Борисављевићева
6) Краља Владимира (изнад Краља Владимира, код тамно-црвене зграде)
7) Витановачка, испред цркве
8) Никшићка код Дома здравља
9) Љубе Вучковића, код поште
10) Трошарина
11) Булевар ЈНА
12) Бањица 2

У правцу Славије:

1) Бањица 2
2) Булевар ЈНА
3) Трошарина
4) Отокара Кершованија
5) Између Костолачке и Цвијићеве.
6) Д.Стаменковића, мислим да би овде морало да буде мало уже.
7) 12. београдска гимназија, (проширење испред Максија)
8) Боже Јанковића (проширење испред Института Кирило Савић)
9) Аутокоманда, ресторан "Спорт"
10) Франш
11) Карађорђев парк
12) Славија

Наравно, већи број стајалишта 33, али тамо где трамвај транзитира ван колосека.
 
jlaki":2epf7v0a je napisao(la):
Ljudi, jeste vi konstatovali ovo?

Предметна раскрсница је обезбеђена одговарајућом светлосном сигнализацијом.
Примењен је принцип првенства кретања трамваја. Све ово је омогућено применом
детектора трамваја постављеним на контактне водове на оба смера приласка трамваја.

Odnosi se na kružni tok Autokomanda. Je li to prva detektorska raskrsnica za tramvaje?

Stranica 30 ovog dokumenta: http://www.beograd.rs/download.php/docu ... eStepe.pdf
Sve raskrsnice u bulevaru su detektorske. Imamo clana foruma koji je imao praksu u direkciji za izgradnju grada koji je to i potvrdio. Dzabe nam svugde te detektorske raskrsnice kada nije uradjen skuplji deo projekta,a to je obuka osoblja saobracajne koje je veoma skupo i vrsi se u inostranstvu i nabavka softvera. Takodje jos jedan fensi izraz da ispadne kul

Karlo je lepo analizirao ceo problem.
 
Ljudi zar nije bilo logično prvo uraditi 2plus2 saobracajnicu od Bul.Oslobodjena do Kumodraske (ulice S.Maskovica i Kruzni put),a zatim krenuti sa rekonstrukcijom V.Stepe?
Da li neko ima odgovore na sledeća pitanja:
Sta je sa drvoredom u V.Stepe?Ona akcija sa platnima na Bulevaru je bila pun-pogodak.
Sta je sa oronulim kucicama u V.Stepe i da li ce biti srusene tokom rekonstrukcije.Stanovi u Gostivarskoj su spremni da prime nove stanare. Da li postoji dugorocni plan i da li ce jednog dana biti moguce imati 2plus2 plus 2 tramvaja i u Vojvode Stepe? Nove zgrade samo nicu kao pecurke posle kise? Misli da po 1 traka nije dovoljna
Sta mislite o petlji koja je predvidjena UMP na kruznom toku R200(plan plus) i koja bi u mom slucaju ukrstala ulice milutina ivkovica ,bulvar oslobodjenja i tabanovacku,dok bi u i iz v.stepe automobili i tramvaji i u/iz ljutice bogdana automobili ostali dole na postojecem kruznom toku i prikljucivali se uz bok.Da li ovo moze neko od clanova foruma da iscrta? Pozdra Pex
 
Ima plan za Save Maskovica i Kruzni put na nekoj od prethodnih strana, 2+2 varijanta sa drvoredom. Medjutim nisu uspeli da sruse objekte u Kruznom putu, odnosno nisu dobili dozvolu ili taki nesto, ne razumem se u te administrativne i pravne stvari.
 
Pex":1wmqrlcr je napisao(la):
Ljudi zar nije bilo logično prvo uraditi 2plus2 saobracajnicu od Bul.Oslobodjena do Kumodraske (ulice S.Maskovica i Kruzni put),a zatim krenuti sa rekonstrukcijom V.Stepe?
Da li neko ima odgovore na sledeća pitanja:
Sta je sa drvoredom u V.Stepe?Ona akcija sa platnima na Bulevaru je bila pun-pogodak.
Sta je sa oronulim kucicama u V.Stepe i da li ce biti srusene tokom rekonstrukcije.Stanovi u Gostivarskoj su spremni da prime nove stanare. Da li postoji dugorocni plan i da li ce jednog dana biti moguce imati 2plus2 plus 2 tramvaja i u Vojvode Stepe? Nove zgrade samo nicu kao pecurke posle kise? Misli da po 1 traka nije dovoljna
Sta mislite o petlji koja je predvidjena UMP na kruznom toku R200(plan plus) i koja bi u mom slucaju ukrstala ulice milutina ivkovica ,bulvar oslobodjenja i tabanovacku,dok bi u i iz v.stepe automobili i tramvaji i u/iz ljutice bogdana automobili ostali dole na postojecem kruznom toku i prikljucivali se uz bok.Da li ovo moze neko od clanova foruma da iscrta? Pozdra Pex
Пракса планирања градова је показала да је повећавање капацитета за друмски саобраћај исто што и сипање воде у море, троши се енергија без резултата. Нарочито након Заливског рата и нафтне кризе 1980-тих већина великих градова Европе је усвојила следећи концепт планирања транспорта у градовима, уз напомену да слика представља само главне правце кретања:

2a8i4o7.jpg
:gobb:
Велико повећавање аутомобилских капацитета југоисточно од Аутокоманде губи смисао са обзиром да северно и западно нема услова за даље повећавање капацитета за аутомобиле, чак и ако бисмо гледали само функционалну и просторну одрживост аутомобилског транспорта, занемаривши све негативне последице транспорта заснованог на аутомобилу.

Про спајања Аутокоманде и Кумодрашке у линији са Дарвиновом путем 2+2, истина је да је тај део града до те мере запостављен да нема ни основну друмску инфраструктуру. На тај начин, нема услова ни за тролејбус у жутој траци, и бициклистички коридор, као минимум повезаности у духу одрживе мобилности. У тој зони становништво већ деценијама не може да добија грађевинске дозволе да догради собу или штогод слично, јер су објекти већ деценијама предвиђени за рушење. Парадокс је да би такав пројекат био заиста све или ништа, и да се политичари ретко усуђују да улазе у овако сложене и ризичне пројекте.

У самој Војводе Степе, резерве за побољшање саобраћајног капацитета и квалитета имамо у трамвајском и бициклистичком, али не и аутомобилском саобраћају. Улица Војводе Степе има шири значај као линеарни центар једног дела града, и утолико је важније да не буде сатрт аутомобилима, и утолико је оправданије да се физичким и законским мерама брзина аутомобила спусти на 30км/с. Једино трамвају би требало омогућити 40км/с, па чак и то би на неким деловима спустити на 30км/с због великог значаја пешачких кретања за један хуман градски центар.
 
Da moze se tu naci elemenata koji su sasvim ok,mada ne mislim da je problem da li u Beogradu treba praviti saobracajnice ili ne ..grad ce se razvijati u svakom pogledu,ali je tragedija za Beograd da je spiskan ogroman novac na pristupne saobracajnice faraonskom mostu,koje su apsolutno na pogresnom mestu,katastrofalno projektovane...pa svako ko se vraca sa posla iz NBG na Banovo Brdo moze da vidi taj nonsens,da vam je zaista brze da dodjete na B.Brdo preko Gazele jer su kolone na NBg kod mosta na Adi kilometraske ukljucenja tj.rampe prema mostu groteskno smesne uske ..,semafor za semaforom se nize.. i zamislite kako ce to biti kada se taj deo grada dodatni izgradi ,posebno BAS i te kolone autobusa...neko mora da odgovara za ovo,potroseni novac Beogradjana i katastrofalno planiranje grada.. :kafa:
 
:bash: :bash: : :bash:

^^^ gore piše Војводе Степе^^^^
 
Svratio malo ...vidim ja i meni nešto čudno.. :D
 
Мислим да помињање Моста преко Аде није у потпуности промашена тема, од стране 2012. То је доста добар пример како се црпи инвестициона снага у пројекте, који не остварују ефекте сразмерне улагањима. Са друге стране, Мост преко Аде се одражава и на све остале пројекте, због финансијске снаге, коју је исцрпео. Ако се добро сећате, последња реконструкција градских булевара била је 2010. и ето већ три године се одлаже наставак "обнове Београда". Једино што је 2012 погрешио је да је превелики фокус ставио директно на мост.

А, по свему, ефекти ове инвестиције ће, сем можда естетских, бити недовољни. Према расположивим подацима, ово је обнова пре свега ради обнове, али богами и због шминке.
 
Vrh