lepa zamisao....ali opet i ja sam pri ideji pesacko tramvajske ulice....P nije da v.stepe nema trotoare,,ima ih..ai brt parkiraju se na trotoarima..da se resi taj problem sve bi bilo super,a ja msm da bi uvodjenjem pesacko tramvajske taj problem donekle bio resen...stf":21pknz32 je napisao(la):И ја сам за пешачко-трамвајску улицу, али то је неизводљиво док не реше проблем Кумодрашке.
Како је реконструкција В. Степе на видику, требало би наћи боље решење са расположивим ресурсима.
Узео сам у обзир стајалишта. Ја сам то замислио овако:
Садашњи десни колосек (према Трошарини), остаје на том месту, док се до њега додаје леви. Значи, стајалишта са десне стране остају где јесу, док би са леве морали да раде уска острва, као у Немањиној. Е, сад, јесте то лоше, али ни у сада, та стајалишта нису, не знам ни ја, колико шира, јер В. Степе практично и нема тротоаре.
Како су данас саобраћајне траке шире него обично, оне би биле мало сужене, таман да надоместе за нормална стајалишта. Тротоар са леве стрене улице би служио за паркинг, док би десни био искључиво за пешаке.
Па, практично их нема, јер, када пешачим кроз њу, највећи део трасе испешачим шинама. А видео сам и инвалида са колицима да се креће шинама, јер тротоарем не може да прође. Па која је то безбедност "европског" градаvozdovacki":38jd7nov je napisao(la):P nije da v.stepe nema trotoare,,ima ih..ai brt parkiraju se na trotoarima..da se resi taj problem sve bi bilo super,a ja msm da bi uvodjenjem pesacko tramvajske taj problem donekle bio resen...
То би било бацање пара, већ смо спомињали те опције. Трамвај је еколошко возило великог капацитета. Те две предности би биле потпуно обесмишљене у Булевару Ослобођења, јер је:Glas prirode":38jd7nov je napisao(la):Tramvaj bi trebalo izmestiti na obod Banjicke sume duz Bul. Oslobodjenja i time bi dobili da ne kazem laki, ali nezvisni tramvaj skoro ko metro.
ti si se bas navukao na pljeske iz stepinog,kako ne pomenes rolovane cevape,,,to si zaboravio..pa mozda mogu da ti posalju postom...jednu pljesku,,,;LPRockerSVK":5v1syra2 je napisao(la):Добре идеје људи, али ја већ данима маштам о пљески из Степиног Вајата :lol: Видите шта је велика раздаљина
ti stubici bi bili extra resenje i ne znam zasto ih ne postave bar na nekim delovima,ali zasto kazes da bi se parkirali na kolovozu,pa zar ne postoji slep sluzba...pa nismo valjda takva zemlja,da se svi vlasnici automobila tako okuraze da se parkiraju na kolovozu...to se ne sme dozvoliti.. :rant: nekad me bas sramota sto zivim u bg-u...a kako mislis da se resi problem kumodraske?..jer ja shvatam da bi je trebalo produziti od raskrsnice gde je rveni soliter pa preko livada i marinkove bare do auto putastf":3qv4mo6l je napisao(la):Па, практично их нема, јер, када пешачим кроз њу, највећи део трасе испешачим шинама. А видео сам и инвалида са колицима да се креће шинама, јер тротоарем не може да прође. Па која је то безбедност "европског" градаvozdovacki":3qv4mo6l je napisao(la):P nije da v.stepe nema trotoare,,ima ih..ai brt parkiraju se na trotoarima..da se resi taj problem sve bi bilo super,a ja msm da bi uvodjenjem pesacko tramvajske taj problem donekle bio resen...
Ако поставе стубиће, сви ће се паркирати на коловоз, тако да је можда једино решење да се улица претвоти у пешачко-трамвајску, али опет, тек након што се реши проблем Кумодрашке.
Ја сам предложио решење, које једнако кошта као и обична реконструкција, а решав
а проблем на дуже време, јер је улица буквално подељена, пола пешацима, пола аутомобилима.
То би било бацање пара, већ смо спомињали те опције. Трамвај је еколошко возило великог капацитета. Те две предности би биле потпуно обесмишљене у Булевару Ослобођења, јер је:Glas prirode":3qv4mo6l je napisao(la):Tramvaj bi trebalo izmestiti na obod Banjicke sume duz Bul. Oslobodjenja i time bi dobili da ne kazem laki, ali nezvisni tramvaj skoro ko metro.
1. у питању слабо загађена улица,
2. Нема довољно путника, јер:
а) Улица је изграђена са само једне стране,
б) И то што је изграђено су виле богаташа који не користе трамваје,
в) У В.Степе трам сече тај део Вождовца на пола и купи људе са обе стране, док би овде био на ободу и не би служио ничему, а биле би ненормалне гужве на 18 и 33, који су и данас неиздрживи.
koliko znam, parkiranje na kolovozu je dozvoljeno ako nije izricito zabranjeno i ako ostavljas 3m do preprekevozdovacki":8a7q9p1a je napisao(la):pa zar ne postoji slep sluzba...pa nismo valjda takva zemlja,da se svi vlasnici automobila tako okuraze da se parkiraju na kolovozu...to se ne sme dozvoliti.. :rant: nekad me bas sramota sto zivim u bg-u...
a u v.stepe j zabranjeno,a to znam zato sto su nebrojano puta dolazile slep sluzbe sa saob.policijom..da pokupe vozila...a da ne pricam da se parkiraju i po sinama...operic":3oc56zlf je napisao(la):koliko znam, parkiranje na kolovozu je dozvoljeno ako nije izricito zabranjeno i ako ostavljas 3m do preprekevozdovacki":3oc56zlf je napisao(la):pa zar ne postoji slep sluzba...pa nismo valjda takva zemlja,da se svi vlasnici automobila tako okuraze da se parkiraju na kolovozu...to se ne sme dozvoliti.. :rant: nekad me bas sramota sto zivim u bg-u...
stf":38nak7zd je napisao(la):Па, практично их нема, јер, када пешачим кроз њу, највећи део трасе испешачим шинама. А видео сам и инвалида са колицима да се креће шинама, јер тротоарем не може да прође. Па која је то безбедност "европског" градаvozdovacki":38nak7zd je napisao(la):P nije da v.stepe nema trotoare,,ima ih..ai brt parkiraju se na trotoarima..da se resi taj problem sve bi bilo super,a ja msm da bi uvodjenjem pesacko tramvajske taj problem donekle bio resen...
Ако поставе стубиће, сви ће се паркирати на коловоз, тако да је можда једино решење да се улица претвоти у пешачко-трамвајску, али опет, тек након што се реши проблем Кумодрашке.
Ја сам предложио решење, које једнако кошта као и обична реконструкција, а решав
а проблем на дуже време, јер је улица буквално подељена, пола пешацима, пола аутомобилима.
То би било бацање пара, већ смо спомињали те опције. Трамвај је еколошко возило великог капацитета. Те две предности би биле потпуно обесмишљене у Булевару Ослобођења, јер је:Glas prirode":38nak7zd je napisao(la):Tramvaj bi trebalo izmestiti na obod Banjicke sume duz Bul. Oslobodjenja i time bi dobili da ne kazem laki, ali nezvisni tramvaj skoro ko metro.
1. у питању слабо загађена улица,
2. Нема довољно путника, јер:
а) Улица је изграђена са само једне стране,
б) И то што је изграђено су виле богаташа који не користе трамваје,
в) У В.Степе трам сече тај део Вождовца на пола и купи људе са обе стране, док би овде био на ободу и не би служио ничему, а биле би ненормалне гужве на 18 и 33, који су и данас неиздрживи.
Kod nas je problem lancani. Garaze ispod zgrada treba da koriste stanari, a parking ispred posetioci lokala ili gosti stanara. Medjutim, prvo, ljudi koji imaju garaze ispod zgrade, parkiraju ispred, jer ih mrzi da uteruju unutra, ili nece ni da kupe garazu jer ce da se parkiraju spolja. Potom posetioci lokala, nemaju gde, nego na kolovoz. Ta zadrzavanja uglavnom nisu duza od 5 min, ali ako se ispred svakog lokala po neko parkira dobaijamo haos.vozdovacki":3va0jeu6 je napisao(la):ti stubici bi bili extra resenje i ne znam zasto ih ne postave bar na nekim delovima,ali zasto kazes da bi se parkirali na kolovozu,pa zar ne postoji slep sluzba...pa nismo valjda takva zemlja,da se svi vlasnici automobila tako okuraze da se parkiraju na kolovozu...to se ne sme dozvoliti.. :rant: nekad me bas sramota sto zivim u bg-u
Upravo tako. Time Vozdovcani dobijaju direktnu veyu sa autoputem i Ustanickom, koja dalje ide na Slaviju, i tada moze da se zatvori izlaz V. Stepe i na Autokomanduvozdovacki":3va0jeu6 je napisao(la):.a kako mislis da se resi problem kumodraske?..jer ja shvatam da bi je trebalo produziti od raskrsnice gde je rveni soliter pa preko livada i marinkove bare do auto puta
Ocito ne poznajes ulicu.Glas prirode":3va0jeu6 je napisao(la):Dok bi stari pravac tramvaja u V. Stepe i dalje bio ometan bocnim ulicicama sa bezbroj semofora, a voznja i dalje spora i isprekidana, a bezbednost brojnih stanovnika i posetilaca ulice i dalje ugrozena. pravac pored Bulevara oslobodjenja omogucava potpunu nezavisnost trase, brzu voznju i veliki broj putnika, jer trasa ne bi prevozila samo Vozdovcane nego i narod Banjice i dalje sve do podavalskih sela. Tramvaj do Avale, zar ne bi to bilo dobro !?
To je tacno, ali stanovnici NBG-a svakako moraju da predju toliku razdaljinu, jer ni nemaju blizi transport. Nasuprot tome, u ovom slucaju imaju 3 prevoza koji su im ispred nosa, i sigurno se niko nece cimati 500 metara da bi uhvatio tram.. I na NBG ljudi idu na najblizi prevoz, ali je urbanizam drugaciji.Glas prirode":3va0jeu6 je napisao(la):Razdaljine koje bi narod morao da prevali su manje nego sto je na Novom Beogradu sasvim uobicajeno, od 50 do 500
Cini mi se da je to neko proslo vreme.....nazalostGlas prirode":3va0jeu6 je napisao(la):U Cinovnickoj koloniji su ziveli obicni i skromni ljudi, ne bogatasi kao na Dedinju, a ako se neko ubacio u skorije vreme, to je izuzetak, ne i pravilo.
Glas prirode":2bxnssm9 je napisao(la):Zaista nemam razlog, za razliku od tebe, zbog koga bi cesto isao na Vozdovac, mene taj deo grada vise vezuje za detinjstvo kada sam tasmo isao u posete, mogu da se slozim sa svim tvojim razlozima za pesacko tramvajsku ulicu i smatram da je to stvarnije i verovatnije resenje, ali izazovno je traziti razna resenja.
Tako u prilog presacko tramvajskoj ulici ne ide cinjenica zastite prolaznika i izlozenost buci, znam da ti polazis od toga da su novi tramvaji tihi, ali koliko dugo ce to i biti, postoji zakon entropije, a pogotovo kod nas.
Kako bi ulicom kojom prolazi puno ljudi , tutnjali nezvisni brzi tramvaji, a zastitne ograde bi sasvim naruzile ulicu ?
Sto se tice trase tramvaja do Avale. ima puno poljana do tamo, samo je potrebno iscrtati najpovoljniju trasu u odnosu na mesta koja tramvaj treba da poveze.
U pravu si za Cinovnicku koloniju, ceo Vozdovac ce postati kraj za bogatiji deo gradjana Beograda, odmah posle Dedinja i Senjaka.
Karlo del Ponte":2zdu51rg je napisao(la):Стога, најскромније што би се захтевало од власти и планера било би да јавни увид буде стварно јаван, и доступан онима којих се највише тиче, а то су они који живе и раде у околини ове улице. А то значи да јавни увид буде у неком објекту у овој улици, са транспарентом о јавном увиду јасно видљивим из трамваја или кола.