Šta je novo?

Војводе Степе

jovanovm":3h1md5hh je napisao(la):
Zasto sirimo ulice?

uske ulice pune automobila > prosirenje ulica > siroke ulice pune automobila

Potpuno pogresan pristup - nama treba konsolidacija javnog prevoza, to je rak-rana ovog grada.
Nije ovo Amerika pa kao imamo autoput 3+3 pa odlucimo da umesto metroa/prigradskog voza/LRT prosirujemo autoput na 6+6.

Problem je sto mnoge beogradske ulice koje su recimo 1+1 i dan danas imaju saobracaja za 2+2. Ne znaci da ih treba prosirivati na 4+4, ali odredjene ulice u gradu treba prosiriti. Drugo sta predlazes kao konsolidaciju javnog prevoza, a da nije metro, koji ce u 1 Kumodraz da stigne, cak i ako krene da se radi sutra, za ne manje od 10-15 godina? Sta do tada?
 
hazard":1ravv4vj je napisao(la):
Problem je sto mnoge beogradske ulice koje su recimo 1+1 i dan danas imaju saobracaja za 2+2.
Onda treba smanjiti saobracaj, a ne povecavati ulice. Ovako samo stimulisemo povecavanje saobracaja.

Ne znaci da ih treba prosirivati na 4+4, ali odredjene ulice u gradu treba prosiriti.
OK, odredjene bi trebalo prosiriti,a odredjene suziti. Vojvode Stepe sigurno nije jedna od onih u kojima ima dovoljno saobracaja za prosirenje.

Drugo sta predlazes kao konsolidaciju javnog prevoza, a da nije metro,
Na duze staze, nista. Na krace.. vidi dole....

koji ce u 1 Kumodraz da stigne, cak i ako krene da se radi sutra, za ne manje od 10-15 godina?
Prosirenje ce trajati 5 (izgradnja, rusenje, eksproprijacija). Znaci za 5-10 godina guzve napravimo problem jos veci. Mislim da to nije pametno.

Kompletna reorganizacija postojeceg gradskog prevoza. Analiza kretanja putnika, uvodjenje novih linija. Kvalitetno revitalizovanje BeoVoza koje bi pratilo tu reorganizaciju. Novi sistemi placanja, javnih nabavki, kontrole u javnom prevozu. Pracenje vozila, koncentracija na preciznost i tacnost prevoza.

Mi trenutno ne znamo koliko ljudi putuje javnim prevozom, a koliko vozilima - jednostavno, ne postoji pouzdana statistika, a statistika koja postoji se ne koristi u planiranju linija.

Takodje - uvodjenje traka za vozila sa visokom popunjenoscu (VVP), regulisanje parkinga u gradu, usporavanje saobracaja u centru, popularizacija javnog prevoza.

Ljudi putuju licnim vozilima jer:
a) stizu brze - ovo je paradoks koji se odmah mora ispraviti reorganizacijom linija i kontrolom putovanja
b) stizu komfornije - ovo je problem u organizaciji samog gradskog prevoza, tj. nepostojanju kontrole kvaliteta
c) prevoz ne igde gde zele - ovo je problem nepostojanja gorespomenute statistike i odrzavanja nekorisnih linija.

Mislim da bi takvom praksom lako premostili tih 15-20 godina do izgradnje efektivnijeg metro sistema.
 
Sve sto kazes je tacno ali mi malo zvuci kao SF u nasim okolnostima :) ne kazem naravno da je nemoguce. Moguce je drasticno unaprediti javni prevoz inkrementalnim promenama (Cirih je primer) ali to zahteva nivo organizacije i posvecenosti koji je bojim se nedostizan za GSP i direkciju za saobracaj. Naravno moguce je i pored toga drasticno unaprediti neke elemente i prevoz bi bio bolji, ali opet ne dovoljno dobar (bez metroa) - sto naravno ne znaci da te stvari ne treba da se urade.

Jedino sto mi pada na pamet kao efektivno resenje je da ipak sirimo ulice, ali da nove trake rezervisemo za javni prevoz i fizicki ih odvojimo od ostalog saobracaja, umesto da te trake dajemo automobilima, i da postojece "zute trake" bolje odvojimo od "belih". U tom smislu je nedavna rekonstrukcija Bulevara pozitivan primer unapredjenja funkcionisanja javnog saobracaja.

Takodje - uvodjenje traka za vozila sa visokom popunjenoscu (VVP),
S ovim postoje 2 problema:

1) gde? opet, nije ovo amerika gde imamo autoput 4+4 pa da kazemo sad cemo da imamo VPP na 1+1. Kako uvesti npr. traku za VPP u ulicu gde vec imas samo 1 zutu traku i 1 "belu traku"? Malo je ulica u Beogradu sa 3 trake po smeru.

2) sta je VPP? automobil sa dvoje ljudi (tako je npr. u Kaliforniji), troje, cetvoro? I kako ce se to pravilo "uterivati" - u Americi i Kanadi gde su trake za VPP uvedene na autoputevima veliki je problem uopste naterati ljude da to postuju - neki su se cak dosetili pa naduvavali lutke i stavljali na suvozacevo sediste. Uopste nisam ljubitelj takvih "dobrovoljnih" pravila, narocito kod nas, uvek sam pre za fizicko odvajanja vidova saobracaja gde je moguce i to je to. Sa zutom trakom je dosta lakse da policijac uoci da li neko ko nije autobus ili taksi vozi tu nedozvoljeno, mnogo je teze uvek izbrojati broj putnika u kolima (sta ako su stakla zatamnjena?).

Ljudi putuju licnim vozilima jer:
a) stizu brze - ovo je paradoks koji se odmah mora ispraviti reorganizacijom linija i kontrolom putovanja
b) stizu komfornije - ovo je problem u organizaciji samog gradskog prevoza, tj. nepostojanju kontrole kvaliteta
c) prevoz ne igde gde zele - ovo je problem nepostojanja gorespomenute statistike i odrzavanja nekorisnih linija.
Mislim da Beograd generalno nema toliki problem sa pod (c) - imas direktnu liniju od skoro bilo kog kraja grada do bilo kog drugog. Problem je u tome sto bih rekao da se ljudi slabo snalaze i da su lose informisani - jer posto je autobus glavno sredstvo javnog prevoza, linija ima mnogo, a ko ce da popamti svih 100tinjak autobuskih linija? Koje su cesto btw i nelogicno obelezene...a korisne mape linija nema nigde - ima mapa na sajtu, koja je prilicno beskorisna. Ja znam napamet sve tramvajske i trolejbuske linije (ukupno ih ima dvocifren broj, a i lako povatas kuda idu po gradu jer vidis infrastrukturu - sine, zice - i kuda vodi i kad nema vozila) - ali autobuske? Znam samo one koje idu do mog kraja i nekih glavnih odrednica u gradu.

(a) i (b) su medjusobno povezani - mozda i danas u Beogradu i ne stizes brze kolima, ali svakako stizes komfornije. Ja cu prvi da pristanem da se vozim 10-15 minuta duze npr. ako ne moram da se guzvam u prljavim autobusima. I nije samo stvar ciscenja vozila (koje je na losem nivou) nego i prepunjenosti, tj. jednostavno nema dovoljno vozila da se ti u spicu ne guzvas.
 
ma ljudi, v. stepe su potrebne 4 trake... zasto? zato sto je ulica puna prodavnica, zanatskih radnji, pekara i mnogo ljudi navraca samo da bi obavili neke poslice... eee posto je tako skoro svaka treca kola usporavaju, zagledaju, traze parking... Pa cak i da se vrsi rigorozna kontrola zaustaljanja, saobracaj ce iz vec navedenih razloga biti usporen sve dok se napravi "brza" traka.
da li mislim da je to u skorije vreme moguce? ne, jer grad nema toliku lovu, a ni snagu da to sprovede. sta onda uraditi: uvesti rigoroznu kontrolu zaustavljanja, prebaciti tramvaje u sredinu, ponegde napraviti neke parkinge...
 
bojkic":6nb0jkn6 je napisao(la):
ma ljudi, v. stepe su potrebne 4 trake... zasto? zato sto je ulica puna prodavnica, zanatskih radnji, pekara i mnogo ljudi navraca samo da bi obavili neke poslice...
Da, ali sve te radnje koriste ne koriste stanovnici celog grada, vec samo zitelji tog dela Vozdovca. Upravo razlog koji si naveo ide u prilog ideji o pesackoj zoni, a ne magistrali

bojkic":6nb0jkn6 je napisao(la):
eee posto je tako skoro svaka treca kola usporavaju, zagledaju, traze parking... Pa cak i da se vrsi rigorozna kontrola zaustaljanja, saobracaj ce iz vec navedenih razloga biti usporen sve dok se napravi "brza" traka.
apsolutno ne. taj pristup je zaostao 50 godina. V.Stepe, ako vec ne moze da bude neka vrsta pesakog koridora(jer se vecina grozi pomisli da treba da pesaci 500 metara), treba da ima poduzni parking. Za tako nesto, potrebno je prosiriti ulicu samo pola metra, jer su i sadasnje trake siroke, upravo zbog mogucnosti zaustavljanja.

bojkic":6nb0jkn6 je napisao(la):
da li mislim da je to u skorije vreme moguce? ne, jer grad nema toliku lovu, a ni snagu da to sprovede. sta onda uraditi: uvesti rigoroznu kontrolu zaustavljanja, prebaciti tramvaje u sredinu, ponegde napraviti neke parkinge...
Tramvaji nikako ne mogu u sredinu, jer nema osnovnih uslova. Kontrola ne moze da se sprovodi, jer mesta za parkinge nema. Takodje, napraviti parkinge se jos uvek ne moze, jer takodje nema mesta.

Uostalom, ulica nema obim saobracaja koji zahteva potrebu za profilom 2+2.
 
jovanovm":3gbh7ue0 je napisao(la):
Ljudi putuju licnim vozilima jer:
a) stizu brze - ovo je paradoks koji se odmah mora ispraviti reorganizacijom linija i kontrolom putovanja
Ovo nije uvek tačno ni u Beogradu. (naročito u vreme špica)

Primer
Vožnja automobilom u četvrtak oko 16:30 od NBGD Delta auto-moto (kod Delta City-a) preko Zelenog Venaca - Politike do - Zvezdare za 56min

Prolazna vremena

NBG Delta City - početak Brankovog mosta sa NBGD strane - 39min (oko 4km udaljenost)
do Politike 44min (od početka Brankovog mosta do Politike 15min)
Politika - Zvezdara okretnica 28,40,77 56 min tj Politika - Zvezdara 12min

Na relaciji Opština Novi Beograd - okretnica 28,40 i 77 na Zvezdari u vreme od 16:15 - 17:15 efikasnije koristiti autobus 77 nego automobil

Ljubitelji četvoro-točkaša uglavnom u svojim računicama izostave i vreme potrebno za nalaženja parkinga
jovanovm":3gbh7ue0 je napisao(la):
b) stizu komfornije - ovo je problem u organizaciji samog gradskog prevoza, tj. nepostojanju kontrole kvaliteta
Ovo je u se može reći da je, nažalost, tačno u suviše velikom broju slučajeva
jovanovm":3gbh7ue0 je napisao(la):
c) prevoz ne igde gde zele - ovo je problem nepostojanja gorespomenute statistike i odrzavanja nekorisnih linija.
Hm. ovo je u dosta delova grada tačno, naročito za delove koje opsulužuje samo jedna linija.
 
Postovani,

Rodjen sam u BG-u, odrastao na Vozdovcu u ulici Vojvode Stepe.
Ziveo sam u vise evropskih gradova a sada zivim u Becu, mada imam manju kucicu prizemljusu u V. Stepe.
Smatram da je prosirenje ulice V. Stepe, najveca glupost koju sam ikada cuo ! Verovatno se pitate zasto?
Posto bi i mene zakacilo prosirenje ulice, interesuje me koja je to komisija donela odluku da se to odradi?
Po mom misljenju je nemoguce uraditi to prosirenje od Autokomande do Trosarine. Zasto?
Pocecu od Autokomande. Kako hospoda zamislja da srusi zgrade sa leve i desne strane na potezu od Borisavljeviceve pa do Vozdovackog bioskopa. Ako se ne varam to su zgrade koje imaju nekih 6-7 spratova:) ovde ne racunam sva ona manja dvorista sa tz. udzericama. Idemo dalje potez od XII Beogradske do Vozdovacke crkve , kako zamisljate to da odradite???
Potez od Elektrotehnicke ( koju cete takodje da rusite ), itd. Pa gospodo vas ne mogu da pokrpe milijarde EUR ako krenete na taj nacin.
Zasto se ne sagrade dovoljno parkin mesta sa garazama? Zasto nove zgradekoje se grade grade nelegalno? Zasto u svakoj zgradi imate najmanje 1 stan koji se odradi nelegalno ??? Zasto se vrse razni pritisci sa deinformacijama na vlasnike udzerica da daju raznoraznim investitorima placeve da se grade zgrade koje su nacickane jedna na drugu, gde mozete da gledate komsiji na sto sta ruca jer imate prozore gde je razma od susednog prozora 3-4 metra.

Zasto ne zabranite sabracaj kamionima i prebacite sve na Bulevar oslobodjenja , koji mozete da sirite kako vam je volja jer imate i dovoljno mesta!

Prebacite sine na sredinu, prosirite malo trotoare , to je izvodljivo , jer godpodo, i ovde u Becu idu tramvaji sredinom ulice zajedno sa vozilima.
Napravite zonu 30km sa lezecim policajcima i automatski cete rasteretiti saobracaj...

Sta je sa Verom gradi se na samom postojecim trotoarom, sramota gospodo , sramota.

90-ih godina su dodeljivane privremene dozovle za nadogradnju i dogradnju dosta ljudi je to iskoristilo i sredilo svoje kucice, sada nedaju gospoda da se legalizuje, ali su sakom i kapom primali mito u opstini Vozdovac 90-ih, a isti ljudi su i sada tamo:))))
 
@Vozdovcanin
+1, samo to napisi novinama, a ne na forumu. :)

Protiv sam prosirenja ulica, posebno VS. Ne treba nam jos automobila, treba nam bolji javni prevoz!
 
+1 Vozdovcanin

Posalji taj tekst novinama Politika,verujem da bi objavili u rubrici medju nama,tu objavljuju takve komentare ljudi.
 
VOJVODE STEPE I RUZVELTOVA DOLAZE NA RED
Radovi na šinama i u 2011.

G.Svilar | 05. 11. 2010. - 00:02h | Foto: N. Marković | Komentara: 0
Tempo dalje rekonstrukcije tramvajskih šina u gradu diktiraće radovi na velikim infrastrukturnim projektima, mostu preko Ade Ciganlije i Gazeli. Za sledeću godinu u planu je popravka šina u Vojvode Stepe i Ruzveltovoj ulici, jer su to jedine ulice koje imaju saobraćajnu alternativu i koje bi mogle da “istrpe” zatvaranja i za vreme radova na mostovima, procena je stručnjaka u Sekretarijatu za saobraćaj.


Do kraja 2012. najveće ulice u Beogradu kroz koje prolaze tramvaji trebalo bi da budu rekonstruisane
Prema Programu obnove Beograda, do kraja 2012. godine najveće ulice u Beogradu kroz koje prolaze tramvaji trebalo bi da budu rekonstruisane. Novu mrežu, kolovoze i infrastrukturu već su dobile Nemanjina, Savska, Resavska, Požeška i Bulevar kralja Aleksandra a za sledeću godinu je planiran nastavak rekonstrukcije tramvajskih šina.

Po prioritetu gradske uprave, sledeće na redu su Ulica vojvode Stepe i Ruzveltova ali i deo Bulevara oslobođenja, od Slavije do Veterinarskog fakulteta. Kada će početi rekonstrukcija pomenutih ulica zavisi od tempa radova na većim infrastrukturnim projektima i od procene koliko bi dodatne rekonstrukcije opteretile saobraćajnu mrežu grada.

- Što se tiče Ulice vojvode Stepe pri kraju je izrada dokumentacije. Kada to bude završeno neophodno je da se prilagodi detaljni regulacionu plan i potom sledi raspisivanje tendera - kaže za “Blic” Branko Smiljanić, zamenik gradskog sekretara za saobraćaj.

Priča o prebacivanju šina u sredinu ulice bila je aktuelna proteklih nekoliko godina. Prednost takvog rešenja je pre svega u tome što bi se povećala bezbednost učesnika u saobraćaju, protočnost tramvaja bi bila bolja kao što je to slučaj u Bulevaru kralja Aleksandra nakon njegove rekonstrukcije, ali se od te ideje definitivno odustalo.

- Šine u Vojvode Stepe neće biti prebačene u sredinu ulice jer nemamo dovoljnu širinu za tako nešto. Prebacivanjem u sredinu dobilo bi se na bezbednosti ali bi morala da se obezbede i adekvatna stajališta u sredini kolovoza za šta bi realno nedostajao prostor. Detaljni regulacioni plan je osnov za bilo kakav rad i o tome moramo da vodimo računa - kaže Smiljanić.

Problematika saobraćajnice u pomenutoj ulici postoji i kada je reč o prostoru za parkiranje. Već godinama u Ulici vojvode Stepe nema dovoljno mesta za parkiranje, obeležena parking mesta ne postoje, pa vozači često koriste i tramvajske šine za zaustavljanje dok je parkiranje u saobraćajnihm trakama odavno svakodnevica.

Za rekonstrukciju šina u Ulici cara Dušana takođe je u toku izrada tehničke dokumentacije. Postoji ideja da se šine u ovoj ulici prebace u sredinu ali i za to je potrebno prilagođavanje detaljnih planova regulacije. O tome kada će početi popravka šina u ovoj ulici biće odlučeno do kraja godine.

- Redosled koraka za sve popravke koje treba da uslede je sledeći. Najpre treba završiti tehničku dokumentaciju, potom pribaviti dozvolu za gradnju a potom i raspisati tender koji je u skladu sa uslovima koje postavlja Evropska investiciona banka- kaže Smiljanić

Novi tramvaji
Prvi od 30 novih tramvaja španske firme “Kaf” stići će u prestonicu u julu 2011. godine. Svaki tramvaj se sastoji od pet segmenata i šestoro vrata, dok su na dvoja postavljene automatske rampe za ulaz osoba sa invaliditetom. Novi tramvaji, koji imaju i klima uređaje, kapaciteta su 168 putnika. Rok za isporuku poslednjeg tramvaja, od ukupno 30, je novembar 2012. godine.

Projekat obnove Beograda
Do sada urađeno
- Rekonstrukcija Nemanjine
- 12 mostovskih konstrukcija na Autokomandi
- Pruga od Veterinarskog fakulteta do Slavije
- Južni bulevar od Maksima Gorkog do Ustaničke
- Obnova 3,7 kilometara mreže u Novom Beogradu
- Obnova Starog savskog mosta sa tramvajskom prugom
- Tramvajska pruga u Savskoj
- Bulevar vojvode Mišića
- Resavska ulica
- Deonica od Ulice cara Dušana do Pristaništa
- Ulica dr Ivana Ribara (Blok 45)
- Požeška ulica
- Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Narednih godina
- Ulica Vojvode Stepe
- Rekonstrukcija Ulice cara Dušana
- Rekonstrukcija Ulice Džordža Vašingtona
- Rekonstrukcija Ulice 27. Marta
- Rekonstrukcija Beogradske ulice
- Rekonstrukcija Ruzveltove ulice
- RekonstrukcijaKarađorđeve ulice

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/215522/Radovi-na-sinama-i-u-2011
 
Dakle, Požeška 2. Nadam se samo da krajnji rezultat neće biti isti.
 
Глупости. Онда боље да је не такну, ако ће бити као Пожешка, него једног дана.

Баш ме занима колико је пара отишло и колико ће отићи на реконструкцију трамвајских пруга...
 
A znate li sta je meni zanimljivo???To sto ne pominju bulevar od cvetka do ustanicke,kad kazu bulevar misle samo na deo do cvetka.Ko sto nbumbic rece u jednom postu,bulevar iznad cvetka ne postoji(po logici nadleznih).
 
Postoji, ali samo što je trenutno vrlo zahtevan za sređivanje i sigurno neće biti deo ovog aranžmana. Deo od Cvetka do Ustaničke zahteva rušenje cele leve strane Bulevara i raseljavanje tih porodica i lokala, ali i rekonstrukciju i nivelaciju bočnih ulica koje se uključuju na Bulevar, budući da je taj deo na padini.
 
Slazem se,to ceka ideju sa metroom kakav god on bio...

Sledece nedelje se usvaja plan na gradskoj skupstini za deo bulevara oslobodjenja,verovatno za onaj deo od Slavije do Veterinarskog koji ce raditi sledece godine.Nadam se da nece dirati drvored tamo,zaista nije u losem stanju
 
http://www.danas.rs/danasrs/srbija/...za_ulicu_vojvode_stepe.39.html?news_id=203020


Predstavljen plan regulacije za Ulicu Vojvode Stepe

Autor: Z. V.

Prezentacija plana deteljne regulacije za ulicu Vojvode Stepe održana je juče u velikoj sali opštine Voždovac.




Tom prilikom predstavljen je nacrt plana detaljne regulacije šireg područja uz Ulicu Vojvode Stepe - celina 12, blokovi 97, 98, 100 između ulica: Vojvode Stepe, Otokara Keršovanija, Mosorske, Bulevara oslobođenja, Jovaničke i Novakove. Govoreći o tom dokumentu dr Dragan Vukanić, predsednik Opštine Voždovac, istakao je da se ovde radi o pokušaju da se sa lokalnog nivoa utiče na definitivne odluke Grada.

- Lokalna samouprava treba da priloži svoje mišljenje u vezi sa rešavanjem određene građevinske ili arhitektonske celine na svojoj teritoriji, što posle podleže sudu više instance. Očekujem da kritike koje budu upućene donesu dobre rezultate - kazao je Vukanić.

Građani će moći da vide ovaj plana u zgradi Gradske uprave, u ulici 27. marta 43-45, do 15. novembra, svakog radnog dana od 9 do 18 časova. Javna sednica o navedenom Nacrtu plana održaće se 7. decembra 2010. godine u 13 sati, u zgradi Gradske uprave, ul. 27. marta 43-45 (sala II u suterenu).
 
Mislim da problem parkiranja u Vojvode Stepe moze da se resi, postavljanjem sina u sredinu. Ranije sam govorio da za to nema uslova, ali sam pronasao potreban prostor na drugom mestu.
Iako je danasnji profil ulice 1+1, trake su dosta sire od potrebnog standara, i upravo to uzrokuje i parkiranje sa 4 migavca. Isti problem postoji i u 27 marta.
Sirina potrebna za stajalista , kada bi se sine prebacile u sredinu, dobio bi se delom od suzavanja sadasnjih trotoara, a delom od suzavanja kolovoznih traka.
Kada bi bastice bile u sredini, fizicki odvojene od kolovoza, a sam kolovoz standardne sirine, bio bi to kraj parkiranja na sred ulice, jer bi se time totalno blokirao saobracaj, a koliko god da su sugradjani bahati, to ipak niko ne radi.
 
< Problem je sto je na nekim mestima u V.Stepe "trotoar" bukvalno sirok pola metra (izmedju kuca, kapija i tramvajskih sina)
 
Znam o cemu pricas, ima jedna kuca, cija je ograda U bastici.
Nije problem stelovati poziciju stajalista, da bi se izbegle te deonice. Ukoliko ima mesta, gde je to bas nemoguce, to stajliste se moze i ukinuti.
Mislim da je veci problem 33, mada bi ona mogla koristiti tramvajske bastice.
 
Wile E. Coyote":2qgcfvbl je napisao(la):
stf":2qgcfvbl je napisao(la):
Mislim da je veci problem 33, mada bi ona mogla koristiti tramvajske bastice.
Молим те, не квари моје добро мишљење о теби.
:laugh: Nisam rekao da je to dobro resenje, vec nuzno, zbog hronicnog nedostatka mesta, tj. trotoara.
 
Pa zeznuto je mada se resiti problem.Isto je za 27 marta,svaki dan gledam i vidim da non stop parkiraju na sine(za vreme jednog casa na faksu od 45 min bar 5-6 tramvaja zvoni zbog bu**** na sinama.

Jedino resenje je da se makar prvobitno prosire na 2+2 trake vojvode stepe i 27 marta ali ko god da se parkira da ga kaznjavaju odmah,ali tako da mu se osusi dzep.

U 27 marta prebacivanje u sredinu ulice je nemoguce zbog autobusa.A trebas videti kako izgleda asfalt oko sina u bulevaru posle minibuseva,vec mi izgleda osteceno,a mogu misliti kako bi bilo od 65-ice koja ide na svakih 2-3 minuta u 27 marta
 
A zašto bi busevi morali da koriste tramvajske baštice? :) Jednostavno bi vozili kao i do sada, desnom trakom (koja ne bi bila žuta) dok bi se posebna stajališta za njih ostavila sa strane (to bi uticalo jedino na parking-mesta). Od Vuka do Beka ima sasvim dovoljno mesta za 2+2 trake i tramvaje u sredini.

Slažem se da je kažnjavanje možda najjefiniji model ali u našoj zemlji samo apeluju "nemojte biti nevaljali" a ne kažnjavaju, tako da su fizičke barijere nažalost najefikasnije rešenje.
 
i zna li neko sta se desava sa projektom ul vojvode stepa....ako uopste postoji projekat...:p
 
Danas je skupstina grada ubacila u rebalans budzeta za ovu godinu rekonstrukciju ulice Vojvode Stepe

Други важан сегмент јесте развој Београда, а то су велики инфраструктурни развојни пројекти, попут новог моста и реконструкције великих саобраћајница као што је Улица војводе Степе, те велике инвестиције у водоснабдевање, електране, изградњу нових вртића, школа.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1456132

Dakle,recimo od septembra ocekujemo radove u Vojvode Stepe.
 
Vrh