Šta je novo?

Војводе Степе

Bio sam pomalo ironičan, a jedini put kada sam bio na jednom od tih uvida, a koji se ticao mene, morao sam dobrih 5 minuta da ubeđujem portira da me pusti, kao da sam došao da špijuniram ne znam ni ja šta!

No na stranu sve to, ne može me niko ubediti da sve to danas ne može da se stavi na Internet! OK, napravite lepo prezentaciju od 2 sata za penzionere i ostale nepismene ali ja ne želim da gubim vreme i da 2011. godine idem do Opštine ili gde god kad lepo mogu sve to da obavim od kuće, onda kada nađem slobodnog vremena i kad mi najviše odgovara, uključujući tu i upućivanje primedbi.

Daću i odgovor - zato što očigledno ne žele to da urade jer znaju da bi odmah većina gađana bila obaveštena o onome što smeraju i da bi lako mogli da budu zatrpani predlozima, na koje neko, zamislite, još mora i da odgovori. Kome treba taj suvišan posao i sav taj smor? Nekome ko ispija kafe i čita novine u Opštini po ceo dan svakako ne! Zato batice lepo stavi uvid u neki ćošak, što dalje od mesta događaja (Karlo lepo reče, baš će neko ko živi u Vojvode Stepe da ide da gleda te nacrte preko pola grada, njima ni zgrada Opštine Voždovac nije baš lako dostupna) pa ko ima vremena na bacanje neka dođe, a još bolje i da ne dođe! Daj da mi odradimo formu koju ionako moramo po zakonu, a najradije ne bismo, pa da gradimo...
 
Zasto na forumu nema nista o gradnji naselja "Stepa Stepanovic"?
Gledao sam neke makete na tv-u i deluje moderno, fantasticno...
 
Imas temu Državna stanogradnja(naselje Stepa Stepanovic na Vozdovcu) pa baci pogled.
Btw, meni ne deluje toliko moderno, takva naselja smo pravili jos u proslom veku, pa i bolja.
 
Kako napreduje gradnja naselja "Stepa Sepanovic"?
Kad ga izgrade i dodje novih 15 000 dusa u ovom kraju grada bice ogromna guzva, pravi saobracajni kolaps! I sada je pored Trosarine u spicu nemoguce proci ali to je mala maca kako ce tek biti
 
Ulica vojvode stepe ce se rekonstruisati od februara ili marta sledece godine i to ce raditi interkop.

Evo sta nadjoh u nekom skorijem planu.

За све саобраћајнице овим Планом детаљне регулације планира се реконструкција.
Улица Војводе Степе, планира се са једном саобраћајном траком по смеру, укупне
ширине коловоза 7,40 метара, обостраним трамвајским баштицама ширине 2x 3
метра,разделним острвом 2x 1 метар, обостраном сервисном саобраћајницом ширине
10 метара од чега је 5 метара коловоз а 5 метара управно паркирање. Планирани
профил Улице Војводе Степе садржи обострани тротоар ширине минимум 2,45м.
Укупна планирана регулација саобраћајнице износи 40 метара (све како је дато
Концептом Плана детаљне регулације подручја уз Улицу војводе Степе, општина
Вождовац).


Dok naselje stepa stepanovic stoji u podforumu drzavna stanogradnja podforum Opsta Diskusija o Projektima.
 
Treba pod hitno da napravimo plan prebacibanja sina u sredinu i pravljenja pesacke ulice od Vojvode Stepe.

Posto metro nece skoro, ako ikada u ovom pravcu, spas za saobracaj na Vozdovcu je efikasan tramvaj u Vojvode Stepe, sto znaci sa odvojenom trasom kao na Bulevaru i prednosti na raskrsnicama a sama ulica posto je ionako uska da postane pesacka sa sirokim trotoarima.

JNA je tu na paralelno na par stotina metara da preuzme automobilski saobracaj.
 
vucko":dcjc2uv1 je napisao(la):
Улица Војводе Степе, планира се са једном саобраћајном траком по смеру, укупне
ширине коловоза 7,40 метара, обостраним трамвајским баштицама ширине 2x 3
метра,разделним острвом 2x 1 метар, обостраном сервисном саобраћајницом ширине
10 метара од чега је 5 метара коловоз а 5 метара управно паркирање. Планирани
профил Улице Војводе Степе садржи обострани тротоар ширине минимум 2,45м.
Укупна планирана регулација саобраћајнице износи 40 метара
Ово је план за коју тачно годину? Каква разделна острва? Какви сервисни путеви? Где то има места за тротоар минимум 2.45?
 
Koja je razlika izmedju teme napisane cirilicom i teme napisane latinicom ???
 
Provukle su se dve iste teme tako da su sada spojene
 
vucko":1jprhlaf je napisao(la):
.
Укупна планирана регулација саобраћајнице износи 40 метара

40m nije širok ni Bulevar.
Stvarno bi voleo da vidim kako će to sprovesti bez mnogu rušenja na početku ulice.
 
Citiraju neku radnu verziju plana-projekta cega god.Ocigledno nisu ni sami bili svesni kako ce to izvesti,a to cemo saznati kada objave plan pre rekonstrukcije.To jest ako ga uopste objave...

Svidja mi se sto ce izdici tramvajske bastice pa ce biti makar kao u 27 marta.
 
Ocv tramvajske bastice u sredinu oni po ovome gore navedenom nemaju pojma koliko je ulica siroka moracu da odem i licno premjerim :o
 
Улица можда и има регулацију 40 метара у деловима где је новоградња. Зато и питам, за коју је годину овај план? 2021? 2056? 2061?
 
Ako ima neko voljan da ode sa tim predlogom sa mnom do opstine,slobodno nek se javi.....;D valjda postoji neko kome se moze obratiti povodom toga,
P.s. znam da zvuci nezrelo i neozbiljno..ali stvarno vise ne mogu da gledam kako propada ulica..
 
Jedva čekam da počnu da ruše.
Nisam toliko nestrpljiv što se same rekonstrukcije tiče jer ko zna koliko će ofrlje posao uraditi, ali miriše da će biti puno rušenja za šta je taj kraj vrlo zreo
 
Ма нема никаквог рушења, џабе се надаш. АКо не могу у сувом центру да прошире Булевар Деспота Стефана због две зградице, тешко да ће на неком тамо Вождовцу да поруше десетине уџерица....
 
@JohnyBGood (odgovor sa teme o stadionu FK Voždovac)

Rekonstrukcija Ulice vojvode Stepe nema mnogo veze sa izgradnjom neprofitnih stanova na mestu kasarne. Obnova tramvajske infrastrukture je jedan od prvih planova donetih po smeni vlasti 2001. i na tome se intenzivno radi već deset godina, dok su ti državni stanovi glupa ad hoc ideja ministra ortopeda (na adekvatnoj temi sam već pisao zašto mislim da država ne bi trebalo da gradi stanove).

Tako da je poklapanje rekonstrukcije ulice sa izgradnjom stanova ipak u velikoj meri slučajnost. Ono što se može pretpostaviti jeste izvesno pomeranje u prioritetima, odnosno redosledu rekonstrukcije tramvajskih ulica, ali opet bi bilo nedopustivo da grad jednostavno ignoriše izgradnju 4.000 stanova, tako da mislim da je skori početak ovog posla pametan potez.
 
Ajmo Vozdovcani,dajte konkretne informacije,da li ce biti prebacivanja sina u sredinu ili ne?

Ako to ne uspeju da srede dzaba im onda rekonstrukcija.
 
Homer Jay":3qyivmlf je napisao(la):
@JohnyBGood (odgovor sa teme o stadionu FK Voždovac)

Rekonstrukcija Ulice vojvode Stepe nema mnogo veze sa izgradnjom neprofitnih stanova na mestu kasarne. Obnova tramvajske infrastrukture je jedan od prvih planova donetih po smeni vlasti 2001. i na tome se intenzivno radi već deset godina, dok su ti državni stanovi glupa ad hoc ideja ministra ortopeda (na adekvatnoj temi sam već pisao zašto mislim da država ne bi trebalo da gradi stanove).

Tako da je poklapanje rekonstrukcije ulice sa izgradnjom stanova ipak u velikoj meri slučajnost. Ono što se može pretpostaviti jeste izvesno pomeranje u prioritetima, odnosno redosledu rekonstrukcije tramvajskih ulica, ali opet bi bilo nedopustivo da grad jednostavno ignoriše izgradnju 4.000 stanova, tako da mislim da je skori početak ovog posla pametan potez.

Gracias! Lepo je podsetiti se da ipak nije sve otislo u 3 i da se neke stvari rade redovno a ne u cisto PR svrhe...

Inace, ulica Vojvode Stepe po meni zaostaje za Pozeskom po sadrzajima bez ikakvog realnog razloga a mogla bi da bude jako slicna.
 
JohnyBgood":h9klwqzo je napisao(la):
Inace, ulica Vojvode Stepe po meni zaostaje za Pozeskom po sadrzajima bez ikakvog realnog razloga a mogla bi da bude jako slicna.
Постоје реални разлози. Недостатак тротоара, односно, криминал од паркинга. Како очекивати да улица живне, кад пешак гледа да сачува живу главу провлачећи се између аутомобила бахатих суграђана.

Мој другар, који је уинвалидским колицима, вози трамвајском баштицом!!!! Дође ми понекад да узмем мотку и кренем редом да разбијам кола, можда се нека гњида и дозове памети.
 
vucko":1267dfgf je napisao(la):
Ajmo Vozdovcani,dajte konkretne informacije,da li ce biti prebacivanja sina u sredinu ili ne?

Ako to ne uspeju da srede dzaba im onda rekonstrukcija.
Неће бити пребацивања трамвајских шина у средину улице !!!

Вучко, пронађох случајно на овој истој теми твој пост који си поставио 05. новембра 2010. године, пост број 85 на четвртој страни, а то је чланак из Блица "Војводе Степе и Рузвелотова долазе на ред" и у њему је објашњење зашто и због чега се неће пребацивати шине на средину, а има и о паркинзима у истој улици.

Да сад не би тражили по теми, ево целог поста тј. чланка, а зацрнио сам оно што се односи на Војводе Степе:


05 November 2010 00:16:18
Re: Војводе Степе (145 replies, posted in Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura)
VOJVODE STEPE I RUZVELTOVA DOLAZE NA RED
Radovi na šinama i u 2011.
G.Svilar | 05. 11. 2010. - 00:02h | Foto: N. Marković | Komentara: 0
Tempo dalje rekonstrukcije tramvajskih šina u gradu diktiraće radovi na velikim infrastrukturnim projektima, mostu preko Ade Ciganlije i Gazeli. Za sledeću godinu u planu je popravka šina u Vojvode Stepe i Ruzveltovoj ulici, jer su to jedine ulice koje imaju saobraćajnu alternativu i koje bi mogle da “istrpe” zatvaranja i za vreme radova na mostovima, procena je stručnjaka u Sekretarijatu za saobraćaj.

Do kraja 2012. najveće ulice u Beogradu kroz koje prolaze tramvaji trebalo bi da budu rekonstruisane
Prema Programu obnove Beograda, do kraja 2012. godine najveće ulice u Beogradu kroz koje prolaze tramvaji trebalo bi da budu rekonstruisane. Novu mrežu, kolovoze i infrastrukturu već su dobile Nemanjina, Savska, Resavska, Požeška i Bulevar kralja Aleksandra a za sledeću godinu je planiran nastavak rekonstrukcije tramvajskih šina.
Po prioritetu gradske uprave, sledeće na redu su Ulica vojvode Stepe i Ruzveltova ali i deo Bulevara oslobođenja, od Slavije do Veterinarskog fakulteta. Kada će početi rekonstrukcija pomenutih ulica zavisi od tempa radova na većim infrastrukturnim projektima i od procene koliko bi dodatne rekonstrukcije opteretile saobraćajnu mrežu grada.
- Što se tiče Ulice vojvode Stepe pri kraju je izrada dokumentacije. Kada to bude završeno neophodno je da se prilagodi detaljni regulacionu plan i potom sledi raspisivanje tendera - kaže za “Blic” Branko Smiljanić, zamenik gradskog sekretara za saobraćaj.
Priča o prebacivanju šina u sredinu ulice bila je aktuelna proteklih nekoliko godina. Prednost takvog rešenja je pre svega u tome što bi se povećala bezbednost učesnika u saobraćaju, protočnost tramvaja bi bila bolja kao što je to slučaj u Bulevaru kralja Aleksandra nakon njegove rekonstrukcije, ali se od te ideje definitivno odustalo.
- Šine u Vojvode Stepe neće biti prebačene u sredinu ulice jer nemamo dovoljnu širinu za tako nešto. Prebacivanjem u sredinu dobilo bi se na bezbednosti ali bi morala da se obezbede i adekvatna stajališta u sredini kolovoza za šta bi realno nedostajao prostor. Detaljni regulacioni plan je osnov za bilo kakav rad i o tome moramo da vodimo računa - kaže Smiljanić.
Problematika saobraćajnice u pomenutoj ulici postoji i kada je reč o prostoru za parkiranje. Već godinama u Ulici vojvode Stepe nema dovoljno mesta za parkiranje, obeležena parking mesta ne postoje, pa vozači često koriste i tramvajske šine za zaustavljanje dok je parkiranje u saobraćajnihm trakama odavno svakodnevica.

Za rekonstrukciju šina u Ulici cara Dušana takođe je u toku izrada tehničke dokumentacije. Postoji ideja da se šine u ovoj ulici prebace u sredinu ali i za to je potrebno prilagođavanje detaljnih planova regulacije. O tome kada će početi popravka šina u ovoj ulici biće odlučeno do kraja godine.
- Redosled koraka za sve popravke koje treba da uslede je sledeći. Najpre treba završiti tehničku dokumentaciju, potom pribaviti dozvolu za gradnju a potom i raspisati tender koji je u skladu sa uslovima koje postavlja Evropska investiciona banka- kaže Smiljanić
Novi tramvaji
Prvi od 30 novih tramvaja španske firme “Kaf” stići će u prestonicu u julu 2011. godine. Svaki tramvaj se sastoji od pet segmenata i šestoro vrata, dok su na dvoja postavljene automatske rampe za ulaz osoba sa invaliditetom. Novi tramvaji, koji imaju i klima uređaje, kapaciteta su 168 putnika. Rok za isporuku poslednjeg tramvaja, od ukupno 30, je novembar 2012. godine.
Projekat obnove Beograda
Do sada urađeno
- Rekonstrukcija Nemanjine
- 12 mostovskih konstrukcija na Autokomandi
- Pruga od Veterinarskog fakulteta do Slavije
- Južni bulevar od Maksima Gorkog do Ustaničke
- Obnova 3,7 kilometara mreže u Novom Beogradu
- Obnova Starog savskog mosta sa tramvajskom prugom
- Tramvajska pruga u Savskoj
- Bulevar vojvode Mišića
- Resavska ulica
- Deonica od Ulice cara Dušana do Pristaništa
- Ulica dr Ivana Ribara (Blok 45)
- Požeška ulica
- Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra
Narednih godina
- Ulica Vojvode Stepe
- Rekonstrukcija Ulice cara Dušana
- Rekonstrukcija Ulice Džordža Vašingtona
- Rekonstrukcija Ulice 27. Marta
- Rekonstrukcija Beogradske ulice
- Rekonstrukcija Ruzveltove ulice
- RekonstrukcijaKarađorđeve ulice

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/215522 … a-i-u-2011
 
Гага":3czd98cs je napisao(la):
Problematika saobraćajnice u pomenutoj ulici postoji i kada je reč o prostoru za parkiranje. Već godinama u Ulici vojvode Stepe nema dovoljno mesta za parkiranje, obeležena parking mesta ne postoje, pa vozači često koriste i tramvajske šine za zaustavljanje dok je parkiranje u saobraćajnihm trakama odavno svakodnevica.
Ево још једног јадног примера о планирању овога града.
Нигде, али нигде се не помињу проблеми пешака у Војводе Степе. Проблеми аутомобилиста, па проблеми аутомобилиста.....доста више!!!
Највеће проблем у овој улици је недостатак тротоара а не паркинга, *ебали их паркинзи све редом!!!
 
Ako bi se Vojvode Stepe zatvorila za saobraćaj, mogla bi da postane vrlo zanimljiva i korisna i bezbedna ulica za bicikliste pored pešaka, što bi započelo stvaranje biciklističkog koridora do Avale. Bulevar Oslobođenja je dovoljno širok da primi sva vozila koja su do sada išla kroz V. Stepe, a tramvajske šine bi trebalo produžiti barem do Farmaceutskog faksa!

Šteta što su tako kratkovidi i što očito rade samo da bi potrošili evropski kredit, a ne da bi napravili neku promenu.
 
Nije problem samo Vojvode Stepe već i 20 ulica koje je seku ili izlaze na nju i u kojima ipak žive neki ljudi. Mislim da gledaš iz ugla nekoga ko ne živi ili radi tamo, tj. kome je Vojvode Stepe samo tranzitna ruta, pa mu dođe isto da li ćeš sa Autokomande, odnosno Trošarine da skreneš u Bulevar Oslobođenja ili Vojovode Stepe.

Zatvaranje Vojvode Stepe za saobraćaj ne samo da bi izazvalo kolaps u saobraćaju već verujem i oružanu pobunu :D
 
Vrh