vucko":1267dfgf je napisao(la):
Ajmo Vozdovcani,dajte konkretne informacije,da li ce biti prebacivanja sina u sredinu ili ne?
Ako to ne uspeju da srede dzaba im onda rekonstrukcija.
Неће бити пребацивања трамвајских шина у средину улице !!!
Вучко, пронађох случајно на овој истој теми твој пост који си поставио 05. новембра 2010. године, пост број 85 на четвртој страни, а то је чланак из Блица "Војводе Степе и Рузвелотова долазе на ред" и у њему је објашњење зашто и због чега се неће пребацивати шине на средину, а има и о паркинзима у истој улици.
Да сад не би тражили по теми, ево целог поста тј. чланка, а зацрнио сам оно што се односи на Војводе Степе:
05 November 2010 00:16:18
Re: Војводе Степе (145 replies, posted in Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura)
VOJVODE STEPE I RUZVELTOVA DOLAZE NA RED
Radovi na šinama i u 2011.
G.Svilar | 05. 11. 2010. - 00:02h | Foto: N. Marković | Komentara: 0
Tempo dalje rekonstrukcije tramvajskih šina u gradu diktiraće radovi na velikim infrastrukturnim projektima, mostu preko Ade Ciganlije i Gazeli. Za sledeću godinu u planu je popravka šina u Vojvode Stepe i Ruzveltovoj ulici, jer su to jedine ulice koje imaju saobraćajnu alternativu i koje bi mogle da “istrpe” zatvaranja i za vreme radova na mostovima, procena je stručnjaka u Sekretarijatu za saobraćaj.
Do kraja 2012. najveće ulice u Beogradu kroz koje prolaze tramvaji trebalo bi da budu rekonstruisane
Prema Programu obnove Beograda, do kraja 2012. godine najveće ulice u Beogradu kroz koje prolaze tramvaji trebalo bi da budu rekonstruisane. Novu mrežu, kolovoze i infrastrukturu već su dobile Nemanjina, Savska, Resavska, Požeška i Bulevar kralja Aleksandra a za sledeću godinu je planiran nastavak rekonstrukcije tramvajskih šina.
Po prioritetu gradske uprave, sledeće na redu su Ulica vojvode Stepe i Ruzveltova ali i deo Bulevara oslobođenja, od Slavije do Veterinarskog fakulteta. Kada će početi rekonstrukcija pomenutih ulica zavisi od tempa radova na većim infrastrukturnim projektima i od procene koliko bi dodatne rekonstrukcije opteretile saobraćajnu mrežu grada.
-
Što se tiče Ulice vojvode Stepe pri kraju je izrada dokumentacije. Kada to bude završeno neophodno je da se prilagodi detaljni regulacionu plan i potom sledi raspisivanje tendera - kaže za “Blic” Branko Smiljanić, zamenik gradskog sekretara za saobraćaj.
Priča o prebacivanju šina u sredinu ulice bila je aktuelna proteklih nekoliko godina. Prednost takvog rešenja je pre svega u tome što bi se povećala bezbednost učesnika u saobraćaju, protočnost tramvaja bi bila bolja kao što je to slučaj u Bulevaru kralja Aleksandra nakon njegove rekonstrukcije, ali se od te ideje definitivno odustalo.
- Šine u Vojvode Stepe neće biti prebačene u sredinu ulice jer nemamo dovoljnu širinu za tako nešto. Prebacivanjem u sredinu dobilo bi se na bezbednosti ali bi morala da se obezbede i adekvatna stajališta u sredini kolovoza za šta bi realno nedostajao prostor. Detaljni regulacioni plan je osnov za bilo kakav rad i o tome moramo da vodimo računa - kaže Smiljanić.
Problematika saobraćajnice u pomenutoj ulici postoji i kada je reč o prostoru za parkiranje. Već godinama u Ulici vojvode Stepe nema dovoljno mesta za parkiranje, obeležena parking mesta ne postoje, pa vozači često koriste i tramvajske šine za zaustavljanje dok je parkiranje u saobraćajnihm trakama odavno svakodnevica.
Za rekonstrukciju šina u Ulici cara Dušana takođe je u toku izrada tehničke dokumentacije. Postoji ideja da se šine u ovoj ulici prebace u sredinu ali i za to je potrebno prilagođavanje detaljnih planova regulacije. O tome kada će početi popravka šina u ovoj ulici biće odlučeno do kraja godine.
- Redosled koraka za sve popravke koje treba da uslede je sledeći. Najpre treba završiti tehničku dokumentaciju, potom pribaviti dozvolu za gradnju a potom i raspisati tender koji je u skladu sa uslovima koje postavlja Evropska investiciona banka- kaže Smiljanić
Novi tramvaji
Prvi od 30 novih tramvaja španske firme “Kaf” stići će u prestonicu u julu 2011. godine. Svaki tramvaj se sastoji od pet segmenata i šestoro vrata, dok su na dvoja postavljene automatske rampe za ulaz osoba sa invaliditetom. Novi tramvaji, koji imaju i klima uređaje, kapaciteta su 168 putnika. Rok za isporuku poslednjeg tramvaja, od ukupno 30, je novembar 2012. godine.
Projekat obnove Beograda
Do sada urađeno
- Rekonstrukcija Nemanjine
- 12 mostovskih konstrukcija na Autokomandi
- Pruga od Veterinarskog fakulteta do Slavije
- Južni bulevar od Maksima Gorkog do Ustaničke
- Obnova 3,7 kilometara mreže u Novom Beogradu
- Obnova Starog savskog mosta sa tramvajskom prugom
- Tramvajska pruga u Savskoj
- Bulevar vojvode Mišića
- Resavska ulica
- Deonica od Ulice cara Dušana do Pristaništa
- Ulica dr Ivana Ribara (Blok 45)
- Požeška ulica
- Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra
Narednih godina
- Ulica Vojvode Stepe
- Rekonstrukcija Ulice cara Dušana
- Rekonstrukcija Ulice Džordža Vašingtona
- Rekonstrukcija Ulice 27. Marta
- Rekonstrukcija Beogradske ulice
- Rekonstrukcija Ruzveltove ulice
- RekonstrukcijaKarađorđeve ulice
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/215522 … a-i-u-2011