Ljudi, jeste li vi svesni kolika je ulica Vojvode Stepe i koliko ljudi živi u njoj??? Nemojte me pogrešno shvatiti, zaista nemam ništa protiv "zelenih" ulica, pešačko-biciklističkih staza i sl, ali nekada treba staviti prst na čelo i biti realan.
Mi nismo u stanju ni Vasinu da zatvorimo za saobraćaj, niti da rešimo problem što nam prometne ulice seku centralni gradski trg, a govorimo o pretvaranju Vojvode Stepe u pešaku (ili pešačko tramvajsku ulicu).
Stfe, ne može ulica istovremeno biti i slepa i jednosmerna jer bi time došao u bizarnu situaciju da možeš da izađeš iz nje, ali u nju ne možeš da se vratiš
Pri tom, ne verujem da Kumodraška i Bulevar Oslobođenja imaju kapacitet da prime sav saobraćaj iz Ulice vojvode Stepe.
Kao što rekoh, treba imati u vidu broj ljudi koji živi u toj ulici (a koji permanentno raste izgradnjom novih zgrada), kao i da ti ljudi moraju nekako da stignu do svojih stanova i negde da parkiraju svoja vozila (ili jednostavno drakonski zabranimo ljudima iz Vojvode Stepe da koriste automobile!?).
Pored ljudi koji tamo žive u istoj ulici se nalaze i dva fakulteta (Saobraćajni i FPN koji se formalno nalazi u Jove Ilića, ali svi do njega dolaze kroz Vojvode Stepe), zatim tu je Viša elektrotehnička škola, XII beogradska gimnazija, Studentski dom "4. april", Super Vero hipermarket, Fijatov (Zastavin) servis i salon automobila...
Onda, tu je i pitanje gradskog saobraćaja koje bi bilo iole podnošljivo ukoliko bi se zadržali tramvaji (tek bi ukidanje tramvaja bilo haos, kako saobraćajno, tako i ekonomski jer bi trebalo tražiti alternativnu trasu za tramvajsku mrežu sa Banjice). Često mi se dešava da u Vojvode Stepe moram da propustim dva ili tri tramvaja zbog gužve, a 33 je npr. uvek krcata - tako da je to možda dobar pokazatelj koliko ljudi koristi taj pravac.
I na kraju, nikako ne smemo zaboraviti bezbednosni i zdravstveni aspekt - kako obezbediti pristup hitnoj pomoći, policiji i vatrogascima u slučajevima kada je to neophodno.
U svakom slučaju, ideja vam je lepa i romantična, ali nepraktična