Šta je novo?

Војводе Степе

Pričali smo o tome ranije, Kumodraška je problem jer i sada je2 prima saobraćaj. Tako o5 dolazimo na proširenje neke od ulica...
 
procice i kroz taj kraj jednog lepog dana u 22. veku metro pa ce biti sve ok
 
Мислим да би са реконструкцијом Војводе Степе требало сачекати док се не поруше све приземљуше с леве стране (према Трошарини). Као што се види на местима где је то урађено, нове зграде су повучене по 10-15 метара од старе регулационе линије, како би ослободиле простор за проширење ове врло важне улице. Мислим да ће онда имати довољно простора и за шине у средини и за по две до три траке по смеру и за тротоаре.

Нажалост, или на срећу, нема говора о томе да ово буде улица успореног саобраћаја. Нити су Кумодрашка и Булевар ослобођења тако близу, нити је њена архитектонска вредност таква да би изискивала прављење шеталишта од ње.
 
Pa ne samo da ove dve ulice nisu blizu, vec su i one opterecene i dodatno bi se opteretile time sto bi mnogo vozila skretalo. Uostalom, Kumodraska je veoma lose povezana sa V. Stepe poprecnim i strmim ulicama...
 
@Sizif

Pretpostavljam da zapravo se radi o tome da zele da je sada srede,bar sto se tice instalacija a da ce to prosirivanje ulice i prebacivanje sina u sredini doci za nekoliko godina.

Koliko trenutno traka ima ulica?Koliko se secam slicna je situacija kao Ruzveltova 2+2 ali dele automobili i tramvaji trake?
 
Sizife slažem se, sada ti je svaka reč bila na mestu. +
 
Loša je ideja da V. Stepe bude ulica umirenog saobraćaja jer ne ispunjava onovne uslove. Za to su kandidati ulice u stambenim zonama, blokovima od kojih je većina ulica slepa (da ne bi bilo protočnog saobraćaja). U V. Stepe ima puno komercijalnih sadržaja koji privlače saobraćaj, a najbolji dokaz za to su ostavljeni automobili sa 4 migavca da gazda samo obavi "nešto". Nove zgrade su uvučene i ostavljen je prostor za 2+2 + tramvaj.
Problem će biti par starih višespratnica koje su isturene tj nisu na pravoj liniji. Iako je veoma skupo i kod nas nezamislivo rušiti te zgrade jedino je to pravo rešenje. Uradi se zgrada na bliskoj lokaciji sa istom strukturom stanova i ljudi se presele. Razvoj nema alternativu :kk:
 
PIGLET":1y8jnbei je napisao(la):
Razvoj nema alternativu :kk:
Mislis, saobracajni razvoj nema alternativu? Ima, svuda u svetu, odavno, ali samo ne kod nas. Tuzno.
Sve u svemu, Bulevar Oslobodjenja i Kumodraska u donjem delu imaju profil 2+2. Prosirivanje ostatka Kumodraske, i njeno preusmeravanje na Krusevacku i petlju sa autoputem bi doslo jeftinije a bolje od prosirivanje celog V.Stepe.

A to da li su blizu jedna drugo.....pa pogledajte mapu drustvo.

Prosirivanje V.Stepe se nece desiti ni za 10/15 godina, jer nema par prizemljusa, nego vise od 60%. Takodje, ima veliki broj stambenih zgrada koje su bukvalno na ulici. U sadasnjem stanju nema mesta ni za parking, jer na nekim mestima ni NEMA TROTOARA, vec zgrada izlazi na sine. Znaci da ce se i dalje parkirati sa 4 migavca, sto ekstremno usporava saobracaj. Treba se koncentrisati na druge dve saobracajnice, pogotovo sto ce novo naselje direktno da izlazi na Kumodrasku.
 
Ти или не желиш, или не знаш да читаш. Све нове зграде СА ЛЕВЕ СТРАНЕ ка Трошарини померене су 15 до 20 метара. И не брини. И при овако успореној градњи све приземљуше биће срушене за пар година. А, по мени, реконструкција улице би требало да уследи тек онда. Имало би места и за трамваје, и за по две траке у сваком смеру, и за паркинг, и за дрворед, и за тротоар...

Друго, твој отпор индивидуалним возилима прелази у талибанлук. Човече, аутономија и слобода кретања је иманентна човеку, а за 10 година возићемо далеко чистија возила него што је то данас случај. И мени су одвратни мајстори што пале четири мигавца где им се дигне, али што'но кажу "нећу да због Педра мрзим све Мексиканце".
 
sizif":3d8sinxz je napisao(la):
Друго, твој отпор индивидуалним возилима прелази у талибанлук. Човече, аутономија и слобода кретања је иманентна човеку, а за 10 година возићемо далеко чистија возила него што је то данас случај. И мени су одвратни мајстори што пале четири мигавца где им се дигне, али што'но кажу "нећу да због Педра мрзим све Мексиканце".
Zaslužuješ +10! :cool:
 
Ako je plan, da kad se sruse sve kucice sa leve strane, bude 2+2 i tramvaj u sredini onda bi sad trebalo postaviti tramvaj levo i dve trake desno. A, kad se steknu uslovi onda dodati jos te dve trake sa leve strane...
 
@ Sizif Ti nemas blage veze kako izgleda Vojvode Stepe. Meni tamo zivi devojka, pa mi ta ulica dodje kao druga kuca. Tvoje zalaganje za profil 2+2+tramvaj+parking+trotoar je debilno do krajnjih granica. Ukoliko nisi primetio, to je profil Bulevara Kralja Aleksandra koji je upravo rekonstruisan. Da li je ista sirina u Bulevaru od zgrade do zgrade, kao i u V.Stepe? Idi pa izmeri ako ne vidis dobro. Drugo, to da ce prizemljuse da se sruse za par godina je nerealno optimisticno, jer se godisnje u istoj ulici srusi oko 6-7 prizemljusa. Sadasnje stanje je ponavljam 60% prema 40% u korist udzerica. Ajde, sad molim te ponovo raunaj, za koliko godina ce ulica steci uslove za prosirenje? :rolleyes:

A to da je moja borba protiv vozila bolesna je idiotska konstatacija iz srednjeg veka. Ako prosiris saobracajnicu na ustrb pesaka, to je takodje ‚‚krsenje slobode kretanja‚‚ moj ‚‚pravedniku‚‚ :lol: :lol: :lol:
 
Najveći problem sa širenjem Vojvoda Stepe je, bar se meni čini, bliže autokomandi gde je širina oko 20m, a tu baš nisu samo udžerice. Jesu loše zgrade, uglavnom, ali nisu udžerice.
Srednji deo je lakše proširiti. Ima delova gde je već širina i preko 40m (naravno ovo ne znači i da bi ulica bila tu široka 40m).
Bulevar je planiran od Vuka do Cvetka na 32m
 
Ukopaj te tramvaj na potezu od autokomande do trosarine i rijesen problem :kafa:
 
stf":3e654wyx je napisao(la):
A to da je moja borba protiv vozila bolesna je idiotska konstatacija iz srednjeg veka. Ako prosiris saobracajnicu na ustrb pesaka, to je takodje ‚‚krsenje slobode kretanja‚‚ moj ‚‚pravedniku‚‚ :lol: :lol: :lol:
Ti sam kažeš da je bolesna. Sizif ju je nazvao "talibanlukom"... :lol: :lol: :lol: I mislim da nije pominjano nikakvo širenje saobraćajnice na uštrb trotoara nego na račun starih kuća. ;)
 
Pa to je njegov problem. ja smatram da je besomucno sirenje ulica i gde se moze i gde ne ‚‚talibanluk‚‚ najgore vrste.
Ako prosiris ulicu na racun kuca, trotoar ostaje isti, a sto se tice V.Stepe, bedan.
 
Zasto sirimo ulice?

uske ulice pune automobila > prosirenje ulica > siroke ulice pune automobila

Potpuno pogresan pristup - nama treba konsolidacija javnog prevoza, to je rak-rana ovog grada.
 
ranko999":1o29xz6z je napisao(la):
Ako je plan, da kad se sruse sve kucice sa leve strane, bude 2+2 i tramvaj u sredini onda bi sad trebalo postaviti tramvaj levo i dve trake desno. A, kad se steknu uslovi onda dodati jos te dve trake sa leve strane...
Posto se jasno vidi da se sve nove zgrade grade na regulacionoj liniji koja ce jednom dozvoliti prosirenje ulice... Ovakva ideja je i meni padala na pamet... Ako vec rade ulicu pre rusenja svih problematicnih blokova sa starim kucama, kad dodje vreme, lakse ce se dodati dve trake sa jedne strane tramvajske bastice, nego izmestati sine u sredinu buduceg 2+2 bulevara.
 
khm,pranje nove,khm pranje love.Bice kao u bulevaru.

sine sa strane,pa tek onda kada se pravi maksimalna sirina ce staviti sine u sredinu,a mozda ni tada,ko zna.Nek neko uporedi sirinu bulevara i vojvode stepe,ima li tu dovoljno prostora za sve kao u Bulevaru osim za drvored?
 
Ne znam zašto kreću sa rekonstrukcijom a nisu sve kućice raseljene. Na kraju će tačno ispasti ovo što Vučko kaže...
 
Ljudi, kakvo prosirenje.
1.Nema mesta, niti ce skoro biti. Kucice ce i raseliti investitori, ali stambene zgrade nece niko. Njih uvek zaboravite.
2. Nema potrebe. Jer, sadasnji profil, sa sve ‚‚bajama sa 4 migavca‚‚ cak i u spicu nije preopterecena, a sa obe svoje strane ima ulice sa 2+2 profilom, koje su takodje opterecene ispod proseka.
Ima mnogo kandidata u gradu, koji vape za prosirenjem, Zasto besomucno prosirivati i gde treba i gde ne treba? To je ta bahatost automobilskog koncepta.
 
Koliko ja mogu da zakljucim iz samog naslova:
" У НАЦРТ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ШИРЕГ ПОДРУЧЈА УЗ УЛИЦУ ВОЈВОДЕ СТЕПЕ - ЦЕЛИНА 12, БЛОКОВИ (97, 98, 100) ИЗМЕЂУ УЛИЦА: ВОЈВОДЕ СТЕПЕ, ОТОКАРА КЕРШОВАНИЈА, МОСОРСКЕ, БУЛЕВАРА ОСЛОБОЂЕЊА, ЈОВАНИЧКЕ И НОВАКОВЕ, ОПШТИНА ВОЖДОВАЦ"
....nece biti nikakvog sirenja, vec ce na pomenutom podruciju napraviti vezu sa Bulevarom oslobodjenja.
Ocigledno se odustalo od ideje sirenja Vojvode Stepe (nema mesta) i ovom regulacijom prebacuju teziste na Bulevar Oslobodjenja.
 
Vrh