Šta je novo?

Војводе Степе

Tramvaj ima značajno veći kapacitet od trolejbusa, a ako je infrastruktura dobro izvedena - tramvaj je daleko pouzdaniji, brži i kvalitetniji u odnosu na sve ostale vidove javnog prevoza (osim metroa, naravno). Problem je što nas je život u Srbiji navikao na polurešenja, pa nam je tako i ogadio tramvaje.
 
Jel se zna sta ce biti sa starom okretnicom na trosarini? Posto nisam nista cuo za nju da su govorili.
 
Homer Jay":czl559kj je napisao(la):
Tramvaj ima značajno veći kapacitet od trolejbusa, a ako je infrastruktura dobro izvedena - tramvaj je daleko pouzdaniji, brži i kvalitetniji u odnosu na sve ostale vidove javnog prevoza (osim metroa, naravno). Problem je što nas je život u Srbiji navikao na polurešenja, pa nam je tako i ogadio tramvaje.

Као што рекох, нисам саобраћајни инжењер и нећу себи дати слободу да говорим о материји коју не познајем. Једино што као грађанин Београда могу да констатујем, јесте то да је његово функционисање, укључујући ту и јавни превоз хаотично, да такво стање траје већ дужи временски период (неколико деценија), а да се излаз не назире, док свима нама време неумитно пролази..
Тако да, које год "решење" буде одабрано и примењено, ваљда је свакоме јасно - неће функционисати.
 
loyola":1ks6yr1f je napisao(la):
Danas su poceli i nju da skidaju.
Nadam se da ce tu biti neka lepa ZELENA povrsina, a ne trafika, betonski park ili u najgorem slucaju, parking.
 
Војводе Степе је још по регулационим плановима од пре 30 и више година планирана у профилу БКА; трамвај у средини и по две траке по смеру. Имајући то у виду, пребацивање шина у средину је фактички прва фаза. За додавање друге траке по смеру чекаће се урбанизаија улице (рушење уџерица и градња вишеспратница) које су регулацијом померене за десетак метара у односу на стару регулациону линију.
 
Da li je predvidjeno prilikom rekonstrukcije Vojvode Stepe da se sruse udzerice koje smetaju trenutnom sirenju ulicnog profila?
 
Не, јер су у питању приватне куће са доста станара па би експропријација изискивала екстремне трошкове. Мораћемо, нажалост да сачекамо "природну" урбанизацију, тј. откуп плацева и градњу вишеспратница од стране приватних инвеститора.
 
^^A to znaci da ce onda morati Vojvode Stepe da se radi 2 puta, tj da sine koje ce sad premestaju u sredinu sa ovim radovima morati ponovo da se premeste u sredinu buduceg "prosirenog" bulevara.
 
Па неће, јер се оне одмах сада стављају у средину будућег већ испланираног булевара. Када се стекну услови, само ће се додати по једна трака са сваке стране.
 
marrecar":1pa505i6 je napisao(la):
loyola":1pa505i6 je napisao(la):
Danas su poceli i nju da skidaju.
Nadam se da ce tu biti neka lepa ZELENA povrsina, a ne trafika, betonski park ili u najgorem slucaju, parking.
Okretnica ostaje i nakon rekonstrukcije. Nije u planu niti igralište niti klupa. Samo će iseći 5 drveta više. Sumnjam de se drveće seče zbog parkinga.
 
Ja se iskreno nadam da će zbog efikasnosti tramvajskog sistema da prestanu da uništavaju okretnice. Novom beogradu baš fali jedna okretnica pre mosta MZ.
 
voždovčanin":1ccxkj5g je napisao(la):
Prebacivanje tramvaja u ulicu u kojoj živi 10-20 puta manje ljudi nego u Vojvode Stepe je potpuno besmisleno.

Dokle više da se pokreće ta tema...
Док се не схвати да се тиме не би укинули трамваји у В. Степе.
 
stf":2dwwei78 je napisao(la):
Не, јер су у питању приватне куће са доста станара па би експропријација изискивала екстремне трошкове. Мораћемо, нажалост да сачекамо "природну" урбанизацију, тј. откуп плацева и градњу вишеспратница од стране приватних инвеститора.

"Природна" урбанизација је у догледно време могућа само за плацеве који су инвеститорима исплативи, што наравно не важи за вишеспратнице које ће на свом месту остати још дуго и онемогућити профил 2+2 целом дужином улице.
 
Da li ima negde da se (online) pogleda kako ce izgledati ulica kada bude zavrsena?


Sent from my iPad
 
V.Stepe je ulica u kojoj naj više vidim bahatih vozača,
pitam se samo sta ce ih sprečavati da ne voze tram. bašticom :mrgreen:
 
Evo po prvi put postujem nesto na forum, do sad sam samo gledao i citao, al posto zivim bukvalono iznad trenurnih radova u V.Stepe, smatram da je red da doprinesem malo kojom fotografijom.
Sto se opisa samih radova tice, ja sam se pre manje od nedelju dana vratio u zemlju tako da ne znam kako je pocelo, ali trenutno i dalje raskopavaju i odnose betonsku podlogu koja je bila ispod tramvajskih sina. Takodje raskopavaju i deo trotoara gde se ne koristi. Na predzadnjoj slici se moze videti i bocna ulica u kojoj trenutno ceo nas kraj pokusava da se parkira...

IMG_4557_1.jpg


IMG_4558_1.jpg


IMG_4559_1.jpg


IMG_4560_1.jpg


IMG_4561_1.jpg


P.S. Sreca pa nam je auto bio parkiran na drugom mestu, a ne iza zgrade dok smo bili na putu, inace bi osatao tamo do oktobra...
 
Jedna traka ("sina za automobile") napravice kolaps ako sugradjani koji koriste redovno Vojvode Stepe ne promene svoje navike preko noci, pa do svake banke, piljare, kafica, kladionice, krojaca, farbare, brze hrane, poste krenu gradskim prevozom i odreknu se navike "sva cetiri, samo na dva minuta" u saobracajnoj traci. Naviku da se u povratku sa posla stane na nekoliko mesta "pod sva cetiri" i nastavi dalje je mozda potcenjen protivnik u ovoj prici o rekonstrukciji. Velikih parking povrsina nema, slobodnog mesta jos manje, ostaju male sporedne ulice koje su takodje uglavnom pune. Zaniljivo je videti i kako ce dostavna vozila funkcionisati. U nekom roku ce doci i do zatvaranja odredjenih radnji/sadrzaja koji nece moci da zive samo od komsijsko-pesackog prometa.

Ako vec mastamo, ideja o trolama mi zvuci pristojno, nesto slicno kao u Dimitrija Tucovica.
 
Memphis_Raines":3s8qtc86 je napisao(la):
P.S. Sreca pa nam je auto bio parkiran na drugom mestu, a ne iza zgrade dok smo bili na putu, inace bi osatao tamo do oktobra...

Ne ide mi u glavu koji je genije (da ne kazem debil) smislio ovu rekonstrukciju uz potpuno zatvaranje cele ulice na deonicama koje se rekonstruisu i uz potpuno ukidanje javnog prevoza u celoj ulici. Neverovatno, apsolutno neverovatno.
 
Иначе, у незатвореном делу улице појавио се феномен "слободног паркирања на шинама", изгледа да је онима који воле да се паркирају тако дошло њихових 5 минута..
 
A u čemu je tačno problem s tim kad tim šinama ne ide bukvalno ništa?
 
hazard":3kwsxjbm je napisao(la):
A u čemu je tačno problem s tim kad tim šinama ne ide bukvalno ništa?

Проблем је у томе што се деси да "заграде" оне који су већ паркирани на паркинзима или тротоару.
 
Vrh