Šta je novo?

Војводе Степе

Da nisu slucajno planirali da posade neko drvo u Vojvode Stepe, ima li mesta za to? I da li postoji neki projekat na uvid kao sto je to bio slucaj sa Bulevarom otoich.
 
Bice srece ako sacuvaju i nesto postojece...
 
Prezentacija o rekonstrukciji Ulice Vojvode Stepe 11. jula

BEOGRAD - Javna prezentacija radova na rekonstrukciji Ulice Vojvode Stepe biće održana u petak, 11. jula, saopštila je Gradska uprava Beograda.

Kako se navodi, prezentacija će prikazati na koji način će biti rekonstruisana tramvajska dvokolosečna pruga, tramvajska kontaktna mreža, kolovoz, trotoar i infrastruktura u toj ulici, a od Autokomande do okretnice na Banjici.

Zainteresovani građani moći će 11. jula u 12 sati da vide i predviđene faze u radovima u prostorijama Gradske uprave grada Beograda.
"Zainteresovani građani, vlasnici i zakupci lokala mogu se informisati o fazama realizacije projekta", navodi se u saopštenju.

http://tanjug.rs/novosti/135919/prezent ... -jula.htm#
 
Видим да је један од извођача радова опет неко предузеће из дежеле ! Да и они неким случајем не "пукну" као и сва она предузећа из те државе која су градила по Србији. :p
 
Žao mi je sto ce slupati silne pare na vadjenje šina i nanovo postavljanje
umesto da ih prebace u susedni Bulevar JNA (ima mesta oko središnjeg drvoreda)
a te saobracajne trake da koriste i nova linija trola i automobili
te da ,,ograničena,, ul. V.Stepe bude maksimalno funkcionalna

Ovako je samo estetska promena a poboljšanje funkcionalnosti jedva iznad nule :(
 
Pa kad gospoda nikad ne razmisljaju, nego urade ono sto im prvo padne na pamet. Meni ovaj izgled sa izdignutim basticama na sredini i po jednom trakom u oba smera je vrlo klaustrofobican. Ako bude sudar, kolaps je neminovan, a siguran sam da ce se vozila preusmeravati na sine.
 
Слажем се у вези замене трамваја тролејбусима у случају Војводе Степе.

Становници ове улице су вечерас имали прилику да присуствују "претпремијерном" извођењу радова..

dsci4514.jpg
 
Вожд":n9r2jn95 je napisao(la):
Слажем се у вези замене трамваја тролејбусима у случају Војводе Степе.

Па то је рецепт за потпуни колапс јавног превоза на Вождовцу. Трамваји као најкапацитетније надземно превозно средство су једва успевали да изнесу оптерећење бројем путника, а ви предлажете уместо њих тролу (возило дупло мањег капацитета).
 
Па то је рецепт за потпуни колапс јавног превоза на Вождовцу.
Uf i jopet..... al ajde samo pomalko :oops:

Kolaps je kad bi se smanjuje
a ovde se dodaje još jedan oblik javnog prevoza
i time će gradjani birati prema ličnoj potrebi

Autobusi ostaju

Limenko ide u gotovo susednu ulici gde sa manje stanica bi se i kretao brže
pogodno za ljude koj samo ,,tranzitiraju,, kroz V. Stepe
(povezivanje sa okretniciom kroz S.Mašković)

Trola kao dodatak za ljude koj žive ili imaju ,,posla,, u V. Stepe
(plus mogucnost zbog karakterisktika za uspon za povezivanje do naselja V.Stepe)

Meni kao laiku , mož biti da se to zove rasterecenje a ne kolaps . :D
 
boca-ica":oddi289m je napisao(la):
Па то је рецепт за потпуни колапс јавног превоза на Вождовцу.
Uf i jopet..... al ajde samo pomalko :oops:

Kolaps je kad bi se smanjuje
a ovde se dodaje još jedan oblik javnog prevoza
i time će gradjani birati prema ličnoj potrebi

Autobusi ostaju

Limenko ide u gotovo susednu ulici gde sa manje stanica bi se i kretao brže
pogodno za ljude koj samo ,,tranzitiraju,, kroz V. Stepe

Trola kao dodatak za ljude koj žive ili imaju ,,posla,, u V. Stepe

Meni kao laiku , mož biti da se to zove rasterecenje a ne kolaps . :D

Боцо, да ли си икада путовао трамвајем од Бањице према Команди? Путници који "транзитирају" Војводе Степе (они који уђу пре Трошарине) скоро никада не попуне чак ни места за седење, ето колико их има. Шта то значи? Да трамвај превасходно опслужује саму улицу В. Степе.

Да ли си икада ишао аутобусима 47 или 48 кроз Булевар ослобођења? Знаш ли да је мизеран број људи који улазе на стајалиштима у том булевару. Нема путника. Дуж тог булевара живи виша класа које не користи јавни превоз. Аутобуси буквално пролете кроз тај булевар.

Трола пре свега треба да мења аутобусе јер су истог капацитета а мање загађују и мање троше ресурсе. Мењати трамвај са тролом је као када би метро мењали трамвајем. На страну то што је трола као концепт застарела и да ће је заменити електробусеви без контактних водова.
 
47 i 48 imaju dosta putnika u "južnoh univerzitetskoj četvrti". FON, FPN, SF, VETŠ, Singidunum, nekad zna da bude i po 40 do 50 studenata na stanici. stanica kod nove crkve opslužuje Sportski centar, a blizu je i XII gimnazija, samo su Pavla Jurišića Šturma i ona prva stanica posle Trošarine uvek slabo iskorišćene.
 
Аутобуси буквално пролете кроз тај булевар.
Zamisli kako bi tek limenko proleteo kroz taj bulevar
na radost svih onih koj žive ili imaju posla naročito iznad tog bulevara tj. V. Stepe :!:

Rešili su limenka u sredini, oće da slupaju pare i to je završena jpriča

Baš zato sto sam cesto morao da špartam
i kolima i tramvjem i autobusima i peške
pritom zbog dosta jednosmernih koristio koje-kakve prečice izmedju zgrada
formirao sam svoje mišljenje.

Ako je i po javnom uvidu Voždovčanima ovako lepo, meni u Bataji još lepše
Neka deluje snaga lokalne zajednice :)
 
boca-ica":15ksv1jt je napisao(la):
Аутобуси буквално пролете кроз тај булевар.
Zamisli kako bi tek limenko proleteo kroz taj bulevar
na radost svih onih koj žive ili imaju posla naročito iznad tog bulevara tj. V. Stepe :!:
Били би и више него радосни, али опет, има их јако мало, по мени недовољно да би се исплатило инвестирање у измештање, тј. однос уложено-добијено није повољан. :)

boca-ica":15ksv1jt je napisao(la):
Baš zato sto sam cesto morao da špartam
i kolima i tramvjem i autobusima i peške
pritom zbog dosta jednosmernih koristio koje-kakve prečice izmedju zgrada
formirao sam svoje mišljenje.
Занимљиво. :)
И ја сам формирао свој став из идентичних разлога. :D
 
Već smo vodili ovu raspravu, zar ne? :D

Beograđani mrze tramvaje jer taj sistem prevoza ovde nikada nije dobro i do kraja realizovan, a i zato što (delimično pogrešno) veruju da ih je tramvaj koštao metroa.

Ali tramvaj je ekološki javni prevoz, većeg kapaciteta i od autobusa i od trola. Zato je jednostavno bolje i logičnije da se takav prevoz nalazi u ulici poput Vojvode Stepe, koja je okružena gusto naseljenim blokovima i s jedne i s druge strane, koja je ograničenog kapaciteta zbog svoje širine i koja je zbog svega toga (uključujući i nedostatak zelenila) ekološki vrlo ranjiva.

Bulvear oslobođenja je, s druge strane, dosta ređe naseljen (s jedne strane se nalaze porodične kuće i stambene zgrade do četiri sprata, a s druge strane šuma), širok je, brz je, i ekološki dosta zaštićeniji od Vojvode Stepe.

Prebacivanjem tramvaja u Bulevar oslobođenja, naspravio bi se haos. U Bulevaru bi se žrtvovao lep drvored na centralnom ostrvu, zarad tramvaja koji bi koristilo daleko manje ljudi nego u Vojvode Stepe, dok bi pomenuta ulica postao standardni beogradski automobilsko-autobuski pakao, nalik Bulevaru despota Stefana, samo ružniji :(
 
...U Bulevaru bi se žrtvovao lep drvored na centralnom ostrvu...
Nema potrebe za žrtvovanje samo ima za kont. mreži potkresivanja krošnje,
sobzirom da smo vec odavno i pričali od tada na više mesta sam stajao u tom drvoredu duž bul.

Prihvatam da Voždovčani žele baš tako kako se predstavilo na jav. uvidu
a pravdanja tipa : te bio bi kolaps, te nema mesta, te morali da se seku platani su....

Kako god ,
nastavicemo budnim okom da pratimo rekonstrukciju
a kasnije po dobijenom mernom efektu, možemo da se osvrnemo i na ovo :)
 
Homer Jay":2hg5op46 je napisao(la):
Beograđani mrze tramvaje jer taj sistem prevoza ovde nikada nije dobro i do kraja realizovan, a i zato što (delimično pogrešno) veruju da ih je tramvaj koštao metroa.

Ova rekonstrukcija upravo ima za cilj da te tramvajske probleme sporosti i zastoja resi prebacivanjem u sredinu i da mu apsolutni prioritet sa cime se u potpunosti slazem. Takodje slazem se sa svime sto si rekao u vezi prebacivanja tramvaja iz v. stepe u bul oslobodjenja kao potpuno neracionalan postupak.

Inace prilicno sam siguran da gradjani nasega grada pojma nemaju da li ih je tramvaj kosta metroa i sl niti ih to zanima tj niti se time bave a niko im nije ni objasnio hronologiju dogadjaja mada ja i dalje mislim da mi sa tim parama tada nismo mogli izgraditi gotovo nista a od tramvajskog sistema smo dobili prilicno ali ga treba utegnuti kao sto se sada radi a metro uporedo raditi. Mnogo puta sam rekao da jedan vid transporta ne treba da iskljucuje drugi
 
boca-ica":3l9naenu je napisao(la):
Žao mi je sto ce slupati silne pare na vadjenje šina i nanovo postavljanje
umesto da ih prebace u susedni Bulevar JNA (ima mesta oko središnjeg drvoreda)
a te saobracajne trake da koriste i nova linija trola i automobili
te da ,,ograničena,, ul. V.Stepe bude maksimalno funkcionalna

Ovako je samo estetska promena a poboljšanje funkcionalnosti jedva iznad nule :(

Potpuno se slazem sa tobom mogli su lepo da izmeste sine,poboljsaju protocnost saobracaja, ovako dobijamo samo sminku i trosenje para,ugradjivanje da preskocimo :wink:
 
Protocnost cega, automobila ili kao sto je prioritetno tramvaja?

Bul oslobodjenja opsluzuje daleko daleko manji broj ljudi a ovi na obodu sa leve strane ka banjici uglavnom imaju automobile i ne zavise toliko od javnog prevoza.
 
Mislio sam na protocnost automobila

četvrtak 10.07.2014. | 18:27
Obnova "Stepe" koštaće 19 miliona € Izvor: Beta
Beograd -- Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je da će rekonstrukcija Ulice Vojvode Stepe koštati 19 miliona evra i početi u subotu, 12. jula, a trajaće godinu dana.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=875194
 
...ili kao sto je prioritetno tramvaja...
ili kao sto je prioritetno trlola, ( lično više volim tamvaj)
koja isto na struju savladjuje uzbrdicu daleko lakše
a može da omoguci novu trolebusku liniju
od novog Stepinog naselja preko ul. V. Stepe, Autokomande, Slaviije...
...a ovi na obodu sa leve strane ka banjici uglavnom imaju automobile...
sigurno se šališ jer to znači
a ovi na obodu sa desne strane ka Banjici uglavnom n e m a j u autumobile :laugh:
 
Vrh