stf":486jlck2 je napisao(la):Вожд":486jlck2 je napisao(la):Слажем се у вези замене трамваја тролејбусима у случају Војводе Степе.
Па то је рецепт за потпуни колапс јавног превоза на Вождовцу. Трамваји као најкапацитетније надземно превозно средство су једва успевали да изнесу оптерећење бројем путника, а ви предлажете уместо њих тролу (возило дупло мањег капацитета).
Морам се оградити, јер ћу изнети своје лично мишљење, што нерадо чиним пошто сам лаик по питању саобраћајне струке.
Највише бих волео да је Војводе Степе пешачка зона, са водоскоцима и цвећем, а да је испод ње електромагнетни лебдећи метро, док њени становници паркирају своје летеће аутомобиле на крововима својих зграда, или још боље да је измишљен телепорт..
Ово горе сам изрекао да не испадне да из неких разлога прижељкујем "потпуни колапс јавног превоза на Вождовцу". Свакако, признајем да сам био нејасан па, ево појашњења.
Колико се сећам, усвојено решење предвиђа по једну траку у оба смера за друмски саобраћај и по једну у оба смера коју би користила шинска возила и друмска возила равноправно (као у Београдској улици), што је по мени бесмислено, јер је предност трамваја управо физичка раздвојеност од остатка саобраћаја, па би се у том случају тролејбус боље сналазио, због могућности престројавања, обилажења и сл. а добила би се и по још једна трака за друмски саобраћај у оба смера. И у случају да је баштица трамваја резервисана само за тај вид превоза, а није физички раздвојена (бар на нивоу садашњег стања), не видим шта ће спречавати несавесне возаче да је користе, као што их уосталом, ништа не спречава да је данас користе као паркинг места.
Што се тиче булевара ЈНА, гледано из визуре становника улице Војводе Степе, он већ има свој "метро" (у смислу брзине транспорта), а то су аутобуске линије 47 и 48.
Такође, већ сам то поменуо на теми о Славији, али додаћу и овде да би било пожељно аутобуску линију 33 вратити на стару трасу (Студентски трг), јер из овог правца, за разлику од осталих, не постоји директна линија ка центру града.