Šta je novo?

Војводе Степе

Ovde su iskopali ogromnu rupcagu menjaju cevi, a kako je zatvoreno do 3. septembra kontam da nemaju vremena da prave bilo sta drugo
 
Na okretnici Banjica 2, trenutno razbijaju betonsku podlogu, a kocicima su oznacili deo za drugi kolosek. Pretpostavljam da ce okretnicu uraditi kao u Bloku 45.
Sine su skinute od okretnice do raskrsnice Bastovanske sa Bulevarom Oslobodjenja (avalskim putem). U ovom delu je takodje skinut kompletni asfalt, ivicnjaci, kao i odvodne ploce izmedju trasa tramvaja.
Nadam se ovde jednoj travnatoj bastici, ali sumnjam u to.
Opet ako neko ima projekat ili zna gde mogu da dodjem do njega bio bih vrlo zahvalan.
 
Da citiram Somija303 koji je meni na to pitanje odgovorio: "U paralelnom univerzumu".


Sent from my iPad
 
Mislim da mozete traziti uvdi u projekat u sekreterijatu za sobracaji ili direkciji za izgradnju grada beograda , to je javni dokument aako vam nedaju jedno pisamce sabicu da im pripreti
 
Sveze fotografije rekonstrukcije Vojvode Stepe pogledajte u projektu pracenja izgradnje na linku http://www.beobuild.rs/read.php/670.html

odeljak "construction updates"

140829-VSTEPE-17.jpg
 
To sam se i ja pitao. Dobih odgovor jutros. :D
50 sada skrece u Kumodrasku, ide gore do Farmaceutskog fakulteta, niz Vojvode Stepe pa skrece u ulicicu gde je bio taksi parking, dalje preko terminusa Vozdovac i dalje nastavlja svoju trasu. Isto tako i 33 i ostali saobracaj.
 
Život u oblaku prašine
J. Novaković | 31. avgust 2014. 15:41 | Komentara: 0
Stanovnici Ulice vojvode Stepe jedva čekaju da se završi rekonstrukcija ove saobraćajnice. Žitelji se žale na buku, udaljenost javnog prevoza i nedostatak parking mesta
OPUSTELE radnje, poneki prolaznik i radnik, kao i mnogobrojna mašinerija - tako je izgledala juče Ulica vojvode Stepe, od Nikšićke do Ljube Vučkovića. Meštani ovog dela Voždovca broje dane, dok se obnova, planirana do 19. novembra, zvanično ne okonča. Njih najviše brine početak septembra, jer će im više vremena biti potrebno za odlazak na posao i odvođenje dece u vrtić.


Prašina je nezvan i nepoželjan gost, gotovo u svakom domu.

- Jedva se diše. Moje dete i ja imamo problema sa alergijom - kaže Srđan Ivančević, čiji jedanaestogodišnji sin Filip ove godine polazi u peti razred.

- Ne mogu ovuda da prolazim kolima, pa moram nekoliko stotina metara da obilazim, kako bih uopšte mogao da krenem na posao.

Razoren drum, sa improvizovanim drvenim mostićima, većini žitelja je poremetio svakodnevni život.

- Moj sin Stefan, koji ima svega četiri godine, kreće u vrtić od 1. septembra. On se nalazi nekoliko stanica dalje, kod voždovačke crkve. Pošto nema prevoza, bićemo prinuđeni da dugo pošačimo ili da koristimo prevoz u Bulevaru oslobođenja, što mi oduzima dosta vremena - priča Marija Lečić, koja živi u zgradi na ivici gradilišta.

Mnogi se pitaju kako će u slučaju potrebe da im dođu kola Hitne pomoći ili vatrogasci. Postoji problem i sa parking mestima. Okolne ulice odavno su popunjene.

Ni lokalni trgovci nisu oduševljeni bagerima i drugom teškom mehanizacijom. Kažu, odbija im kupce. Kafići i lokali sa brzom hranom, pored ograđenih kanala i rupa, imali su tek ponekog usamljenog kupca.

- Imamo manje mušterija i radimo skraćeno od 12 do 22 sata baš zbog ove rekonstrukcije - kaže ugostitelj Miloš Radojčić.

- Meni buka od mašina ne smeta, pa ni prašina koju prave, jer sam se već navikao, ali da ne potraje predugo.

Neki zaposleni iskoristili su period mirovanja u trgovini, za izradu rukotvorina.

- Zadovoljna sam radovima i ništa mi ne smeta, mislim da tako mora da bude i ne prenemažem se kao pojedine vajne gospođe - priča radnica D. N., koja, dok sedi ispred svoje prodavnice sa plastikom, plete crvenu tkaninu.

Podsećamo, 13. jula počeli su radovi na rekonstrukciji 7,8 kilometara prometne voždovačke ulice. Ako se budu poštovali rokovi, sitne čestice prašine širiće se ovom bulevarom još 80 dana. Do tada, žitelji će morati da se strpe i traže alternativne puteve do drugih saobraćajnica sa javnim prevozom.


NEMA POLICIJE

OTKAKO su građevinske mašine uklonile kolovoznu traku, operativaca MUP i Komunalne policije skoro da nema. Dobro je što na gradilištu gotovo ceo dan ima radnika, pa se ne plašim da će da me opljačka neki razbojnik, kaže D. N., radnica u prodavnici plastike.


CISTERNA

PREMA rečima stanovnika Ulice vojvode Stepe, prašina je najveći problem sa kojim se suočavaju tokom rekonstrukcije. Da bi olakšali život građanima, ali i radnicima, neimari su angažovali jednu cisternu koja svakodnevno kvasi drum.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html ... ku-prasine
 
Da, kvasi se Stepa.... a okolo.....evo koja reč o mukama...
Kamioni sa blatom na točkovima samo piče susednim uličicama, a ono kad se osuši , postaje veciti oblak prašine
a bilo ko da se proveze tako na taloženi kamenčići samo pršte po parkiranim automobilima
naravno odgovrne ne samo da zabole dup*e da speru točkove vec ih mrzi da pozovu cisternu za pranje tih ulica

Podizvodjač podizvodjača od podizvodjača (uglavnom izBosne)
prilikom kopanja ne poseduju kod sebe ni skicu instalacija
te su u subotu pokidali telefonski kabal od celog kvarta
Upozoreni sta su učinili umesto da pozovu dežurnu ptt ekipu
Jara izjavio: cuj ba je*iga dešava a ima ko misli o tome ....
naravno ptt-ova ekipa nije ni pozvana... :lool:
 
Naravno da ce neko doci iz telekoma sigurno se neko od korisnika zalio da nema telefon ,vidis da ima ko o tome da misli jarane
 
Јутрос сам посетио канцеларију геодета, да проверим шта је предвиђено пројектом. Ситуација је следећа:

1) Предвиђен је други паралелни колосек на терминусу Бањица +
2) Предвиђена је додатна трака за лево скретање на Трошарини из правца Аутокоманде +
3) Нигде другде нема додатних трака за лева и десна скретања, а нарочито су важне и лако изводљиве оне из правца Аутокоманде за улице Трише Канцлеровића и Витановачку -
4) На Аутокоманди се малтене ништа неће променити, трамваји и даље иду у круг, сервисни колосек је и даље прекратак -
5) Нека од стајалишта ће бити преуска, само 2 метра грађевинске ширине пешачког острва -
6) Реконструкцијом није предвиђена никаква озбиљна измена на Трошарини ни у Саве Машковића, чак ни да се уведе трака за десно скретање из Саве Машковића ка Кумодражу.

Закључке доносите сами... :kafa:
 
Занимљива слика са градилишта, преко дана сви имају шлемове а увече нема нико. Опште је познато да инспекције ходају само по дану а на жалост не постоји свест о томе да шлем главу чува
 
Manje bitno pitanje, ali me zanima:
šta će biti sa starom kockom?

140829-VSTEPE-20.jpg
 
Karlo del Ponte":191ao2t0 je napisao(la):
Јутрос сам посетио канцеларију геодета, да проверим шта је предвиђено пројектом. Ситуација је следећа:

2) Предвиђена је додатна трака за лево скретање на Трошарини из правца Аутокоманде +
Gde ce da je uglave? Od pre par meseci je bila "uvedena" ta traka, a skretanje desno i pravo je bilo na sinama.
 
Pa na sinama kao ispred palte pravde
Relja kaldrma vjerovatno na deponij niko o tome ne razmislja
 
Karlo del Ponte":3cnodsgh je napisao(la):
Јутрос сам посетио канцеларију геодета, да проверим шта је предвиђено пројектом. Ситуација је следећа:

1) Предвиђен је други паралелни колосек на терминусу Бањица +
2) Предвиђена је додатна трака за лево скретање на Трошарини из правца Аутокоманде +
3) Нигде другде нема додатних трака за лева и десна скретања, а нарочито су важне и лако изводљиве оне из правца Аутокоманде за улице Трише Канцлеровића и Витановачку -
4) На Аутокоманди се малтене ништа неће променити, трамваји и даље иду у круг, сервисни колосек је и даље прекратак -
5) Нека од стајалишта ће бити преуска, само 2 метра грађевинске ширине пешачког острва -
6) Реконструкцијом није предвиђена никаква озбиљна измена на Трошарини ни у Саве Машковића, чак ни да се уведе трака за десно скретање из Саве Машковића ка Кумодражу.

Закључке доносите сами... :kafa:

1. Znaci potvrdjeno je ono sto sam video i to je ok, stvarno +
2. Katastrofa u najavi. Ko zivi ovde zna da su u spicu guzve u Save Maskovica na semaforu sve do raskrsnice Paunove sa crnotravskom. Kruzni tok kao jedino logicno resenje ovde, oni nisu uspeli da urade pri ovoj kolosalnoj rekonstrukciji za ovu opstinu. Uzasan -
3. Skretanja nekad i nisu najbolje resenje, ako se mnogo utice na presecanje trase tramvaja. Licno bi mi se vise svideo niz jednosmernih ulica, gde se iz pravca autokomanda -trosarina dozvoljava samo skretanje desno i obrnuto trosarina - autokomanda skretanje levo. Za sve ostale varijante postoje ulice Bul Oslobodjenja i Kumodraska koje su gotovo paralelne sa Vojvode Stepe
4. Minus ko vrata, sta je njima u glavama
5. Minus ali s'obzirom na realno stanje starih udzerica, mozda bolje i nije moglo. Ostaje pitanje broja stajalista i da li se isti smanjio. Licno sam za smanjenje broja jer smatram da je trenutan broj suvisan gde su stanice preblizu jedna drugoj.
6. Opet ponavljam potrebu za Kruznim tokom. Tako da je ovo uzasna novost za mene.

PS. Hvala Karlo za ove informacije, ako saznas jos nesto vezano za raskrsnicu Bulevar Oslobodjenja, Bastovanka, kao i za trasu Bebelove ulice bio bih ti zahvalan da postavis ovde :) :gobb:
 
A kako bi onda seklo od Avalskog puta do Kumodraške? I šta je predviđeno projektom za poprečne ulice?
 
Kako mislis od Avalskog puta do Kumodraske?
 
Provukoh se kroz vs jedva do zubara kisca pada radnici na pauzi , kad sledci put budem isoa mozda bude koja slicica
 
Inace, otvorena je raskrsnica kod pere zdere, zavrsili su menjanje cevi. A koliko sam video sa jedne strane su skinuli stare sine a sa druge ostavili za neki drugi put...
 
Mislim od npr. FONa do Kumodraške ako su sve ulice kontra jednosmerne.

TT
 
Vrh