Šta je novo?

Безбедност у саобраћају

Opet nesreća sa smrtnim ishodom na onom istom mestu kod Hipodroma

Кажу пијан изазвао судар 1.8 промила
 
Pijan ili ne, ta deonica kod Hipodroma mora da ima odvojene smerove.
U pravu si, trebalo bi ovo da stave
lineari.jpg

I šteta je što tokom izgradnje taj deo na vjaduktu nije napravljen širi za još jedno 10ak centimetara, da u sredini može da se postavi ovako neki razdelnik bez uzimanja od širine trake.
 

MUP: Od danas u upotrebi unapređen sistem za merenje prosečne brzine

Beta
danas 15:37
MUP: Od danas u upotrebi unapređen sistem za merenje prosečne brzine


Uprava saobraćajne policije danas je počela da koristi unapredjeni sistem za merenje prosečne brzine kojim se, pored prekršaja, detektuje i korišćenje mobilnog telefona prilikom vožnje i nevezivanje sigurnosnog pojasa, saopštilo je Ministarstvo unutrašnjih poslova Srbije (MUP).

Pomoćnik načelnika Uprave saobraćajne policije Zlatko Belencan ocenio je da će ovaj sistem doprineti propisnom i bezbednom učestvovanju u saobraćaju, smanjenju broja saobraćajnih nezgoda i ublažavanju posledica saobraćajnih nezgoda.

On je objasnio da će se procesuiranje stranih vozača obavljati po načelu hitnosti, a domaćih u skladu sa zakonom.

„Procesuiranje će ići u dva smera – za strane vozače vršiće se procesuiranje po načelu hitnosti, što znači da će oni biti dovođeni kod nadležnih sudija za prekršaje. Domaćim vozačima će se na kućnu adresu vlasnika vozila dostavljati da se izjasne ko je upravljao vozilom na određenoj deonici puta“, rekao je Belencan.

Dodao je da ovaj sistem trenutno pokriva 50 lokacija širom Srbije.
 
Ту треба да се постави дупла метална заштитна ограда, као на Обреновачком путу.
Tu treba da se postave betonski debeli visoki ležeći policajci na svakih par desetina metara.

Ako se stave ograde ili razdelnici to će samo još više da ohrabruje idio*e da voze još brže.
 
Kako li će se taksi bez vozača snaći u Beogradu jednog dana za xx godina.Za sada u San Francisku voze 2 kompanije Waymo i GM Cruise a mnogi drugi imaju dozvole za testiranje.
 
Marka Čelebonovića, mesto gde pešaci stalno prelaze ulicu na autobuskoj stanici.

marka celebonivica bandera auto.jpg


Moja pretpostavka je da je vozač pokušao da izbegne pešaka

Po meni je ovo mesto naredni kandidat za zaštitnu ogradu.

Screenshot 2022-10-29 100950.jpg
 
^^^Imajući u vidu da se radi o blizini glavne raskrsnice u naselju i blizine trgovinskog objekta tu treba izgraditi pasarelu kao dole kod Mega Maksija na Savskoj magistrali. I Taj objekat je blizu pešačkog (S.Lazarevića Laze) ali ljudi neće da obilaze. Veliki problem postoji i u Požeškoj kod stajališta Dom zdravlja u smeru ka gradu gde je bilo pogibija. Koliko sam puta video polupano staklo i crven kolovoz od krvi nakon uviđaja. Tu je prelazak ulice postao nemoguća misija bez namernog zaustavljanja saobraćaja (koji je sada u gotovo neprekidnom toku većim delom dana) što stare osobe redovno rade. Tu će biti problema s metro stanicom jer će ljudi često prelaziti na pešačkom prelazu bez semafora na raskrsnici Požeške sa Milana Kuča i Žarka Pucara. Bilo bi najbolje da stanica metroa ima i južni ulaz i to sa pothodnikom do Milana Kuča. Problem bi bio trajno rešen dodavanjem malo prostora za ogradu prilikom naredne rekonstrukcije ulice.
 
Ovom panduru nema sile da bi mu stao onde, mozda bih stao da ga pitam gde da stanem i da mu kazem da sam u auto skoli ucio da po isaranom prostoru niti smem da stanem niti da vozim tuda.
 
 
Mislim da se zahvalio klimanjem glave kad je prošao pored našeg člana Saobraćajna kamera. Ali ne tvrdim ništa, sam @Saobraćajna Kamera sigurno zna bolje iz prve ruke. :)

Ali da, generalno govoreći, lepo bi bilo da se ljudi malo više zahvaljuju i da malo više iskuliraju u napetim situacijama. Mislim da je pre 5 godina situacija u saobraćaju bila nešto relaksiranija, bar u Beogradu. Bilo je idiota ali bilo je i opuštenih i ljubaznih. Sada je takvih sve manje, svi su ili dr***ije prema drugima, ili nisu to ali su sami stegnuti i nervozni, jer se boje da neko ne bude to prema njima. Generalno se baš srozava stanje u saobraćaju. A kako i ne bi, kada institucije i državni organi više ne postoje. Gledao sam nekoliko puta pandurčine i bumbarčine kako svojim očima gledaju očigledne prekršaje i ništa, j' im se, idu dalje. Vele dokle god nije sudar ili tuča, nema šta da reaguju, nema šta da opomenu ili da kazne. A i sam grad je pretrpan, sve puca po šavovima i nema se mesta ni za šta, i samim tim čak i da su zakoni i panduri najbolji na svetu, kada je previše vozila a premalo mesta, to uvek vodi u srozavanje i haos. Ali džaba sve to, sada je u modi taj neki mentalitet ''samo nek je narod srećan, da proguta sve što mu se radi zadnjih godinu dana'' kod režima i pandura, a s druge strane, među narodom se primio onaj bolesni mentalitet ''samo nek se gradi i nek nas je što više'' (pa makar svi kolabirali u haosu i zastojima). Skrenuli ljudi skroz, i država i narod.
 
 
Vrh