Šta je novo?

Безбедност у саобраћају

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790949#p790949:3vgpxk37 je napisao(la):
astrodule » pre 11 minuta[/url]":3vgpxk37]Zanimljivo rešenje za T raskrsnice (negde u Španiji)


file.php

Ista stvar kod Ostružnice, samo što je španska lepša i funkcionalnije obeležena. Radi ok, osim što neko hoće da skrati, omaši skretanje, itd pa uleti u suprotan smer.

QZN2UZ3.jpg


https://www.bing.com/maps?osid=ec8877f6 ... orm=S00027
 
Odlično urađen crash test , posebno deo kad ogole karoserije i vide se sve deformacije.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xXjaUH3Sfk4[/youtube]
 
На време си уочио проблем и јако добро одреаговао :kk:
А овај што вози шлеп је возио мало брже од дозвољеног, поготово са натовареним компресором.
 
Mislim da ipak nije dobro obezbedio, vezao je samo gurtne. Ne znam da li se sajla otkačila ili šta pa je sav teret bio na gurtnama.
 
Nije brzo vozio samo je zaboravio da teret dobro obezbedi.
 
Тачно Гаго..

 
Al realno...svi ovi rolerkosteri i vožnje treba da imaju element straha da bi bile atraktivne...:)

gde ćeš veći strah nego kad za dlaku izbegneš desni far Golfa cvaje od Živka iz Ovče koji ide na pijačni dan.
 
 
У једном моменту, дечко је песницом ударио у шофершајбну аутобуса и разбио је.
Koliko znam, ovo nije moguće, osim ako nije imao kamen ili neki čvrsti predmet u ruci.

A to što joj niko nije pomogao uopšte ne čudi. Niko neće da rizikuje sukob sa budalama.
 
Nepropustanje pesaka na pesackom necemo pominjati, po novom zakonu to nije prekrsaj ako mu nisi ugrozio putanju.

Oba isecanja eskorta su bila bukvalno da se potrudis da to izazoves ne bi li snimio klip, kao i sledeci slucaj sa kamionom.
 
Чича дефинитивно није био угрожен, једва да је и закорачио на прву траку кад си прошао другом тако да ту нема спора. Али слажем се са @ftj за ескорта не видим да те је нешто угрозио. Први пут је излазио из непрегледне позиције и ту је нормало бити толерантан и успорити и пустити некога да се укључи. Било би бахато да си ти јурио своју предност и возио без успоравања, по мом мишљењу у том случају би ти био крив. Вероватно то нигде не пише у закону, али сматрам да се неко ко је нормалном реакцијом могао (а то није урадио) избећи судар без обзира што има предност мора сматрати бар делимично кривим. Није на твој рачун @Saobraćajna Kamera , ти си људски поступио.
У кружном току се јесте касно престројио, али није баш да те је исекао, мада није било далеко од тога.
 
"Čiča" mi je bio zaklonjen ovom privremenom saobraćajnom signalizacijom, zato sam ga kasno uočio pa nisam imao vremena ni prostora da se zaustavim - bez obzira što nisam išao brzo. Tehnički gledano, ta traka je izuzeta iz saobraćaja pa nije zapravo ni zakoračio na kolovoz ali prihvatam kritiku.

Čitav video je objavljen bez mojih komentara koje obično pišem - na neke situacije sam prosto ostao bez teksta (ona dvojica koji obilaze kolonu preko pune, onaj nesrećnik na kraju ali i lik koji me je pretekao sa desne strane), a ove druge su podložne diskusiji.

Eskort se nije našao u ovom izboru zato što me je isekao već zato što je primer vozača kakve sve češće srećem(o): uključuju se kasno i rizično i ne ubrzavaju po uključenju. Drugi kriterijum je bio to što ne zna ili ne želi da se drži svoje trake. On je ušao u unutrašnju traku a pokušao da izađe kroz spoljnu iako nije imao nikakav razlog za to (osim što ga je verovatno mrzelo da mota volan). Na moje upozorenje u kružnom toku vratio se u levu traku i tako nastavio ka Autokomandi. Ja sam bio u spoljnoj (desnoj) i nakon kružnog toka sam skrenuo desno.

Dakle, ovo su samo situacije na koje pokušavam da skrenem pažnju kao na nešto što je počelo često da se dešava. Imam utisak da takvi vozači zaista misle da su sami na putu.
 
Danas sam u jako uskoj ulici na mestu gde je oštrija krivina tipa "test severnog jelena" https://www.google.com/maps/@44.738...4!1sDWdk0PNMEudmfVl7DKaukw!2e0!7i13312!8i6656 morao da se mimoiđem sa gabaritnim vozilom pune širine, verovatno angažovanim na gradnji kanalizacionog kolektora oko 1km odavde. Morao sam desnom stranom vozila nekako da se pomerim desnim točkovima u ovo malo prostora pored ulice i ovaj je i pored nepovoljnog ugla zbog oštre krivine uskog puta ne-ka-ko prošao bez kontakta.

Šta bih radio da je došlo do kontakta, da mi je nastala šteta na vozilu? Da tražim radni nalog, tj. ko ga je posao tu? To sam mislio i pre mimoilaženja, jer mi nije jasno ko je isplanirao prolazak takvih vozila tuda a u tom slučaju čovek ima nalog da izvrši posao na taj način. Ovde se NE RADI o suvim saobraćajnim propisima, koji se naravno ne bave odgovornošću osoba koje ne upravljaju neposredno vozilima, već o svesnom ugrožavanju bezbednosti saobraćaja izdavanjem takvih naloga od strane šefova gradilišta, projekt menadžera i sličnog osoblja.
 
Vrh