U ta tri lota se ne nalazi deonica u samom distriktu Brčko, nazovimo je Brčko-Brčko. Bilo je pregovora, skoro i dogovora ali do sada nije tačno utvrđena trasa ni ko će finansirati.
LOT 3 se trenutno radi i to finansira Srbija 80%.
LOT 1 i 2 su potpisani sa Kinezima u proteklih godinu-dve, čak je bilo i nekih otvaranja radova ali mislim da nije ništa do sad urađeno, slično npr. kao od Požege ka Dugoj Poljani.
Za put ka Banjaluci nedostaje i deonica od Vukosavlja do Doboja (od koga već postoji autoput ka Banjaluci). Ova deonica je deo koridora Vc i biće najfrekventnija u Bosni jer pored BL i BG povezuje Sarajevo sa Evropom. Tu je Dodik očekivao finansiranje od EU a oni mu ne daju iz političkih razloga te on preti da će dati pod koncesiju pa trenutno nije ništa potpisano.
Završetkom ovih pet deonica (u najboljem slučaju za jedno 5 godina, verovatnije par godina više) bi Beograd bi spojen sa Banjalukom ali na neki način i sa Sarajevom, jer će do tad autoput Vc od Doboja do Sarajeva biti završen.
Autoput BG-SA koji bi od Bijeljine, tj Brčkog išao preko Tuzle nije realan jer dok se ne završi koridor Vc kroz celu BiH i ove deonice kroz Republiku Srpsku ka BL nije realno da se bilo drugo šta započinje. A pitanje je i posle da li će neko naći računicu da gradi autoput kroz planine između Tuzle i Sarajeva.