Šta je novo?

Аутопут Бања Лука - Београд

Ja koristim Brčko - Lončari - Pelagićevo - Gradačac - Modriča - Doboj

Put je dobar i nema gužve, a mislim da je i kilometarski najbliže.
Kilometarski je najbliže Brčko - Gračanica - Doboj, njega mi uvek predlozi navigacija . Put je dobar dok se ne skrene ka Gračanici, a onda su same krivine i prolazi se direktno kroz grad (Gračanicu).
Mana pravca preko Gradačca je isto sto prolazi direktno kroz grad. Ja uglavnom idem koridorom, mislim da je najbolji put.
Btw jel rade uopšte kamere za brzinu po Bosni? Pored nekih sam baš projurio, a kazne ne stižu jos 😀
 
Kamere rade, ali mislim da nije u svakoj kućici kamera nego ih rotiraju. Znam da od Modriče do autoputa kod Doboja imaju dve, jedna odmah kada se predje most preko Bosne kod Modriče, a druga na jednom od pravaca malo pre one T raskrnice gde se levo ide za Doboj, a desno za Derventu.

@WLABmz Ima smisla da postoje dve teme, makar zbog budućnosti jer je po planu put isti samo do Brčkog. U praksi se zapravo skoro ništa ne dešava sem ovog dela oko Bijeljine ni na jednom ni na drugom prvacu.
 
Па и нема баш смисла, јер се исти постови често понављају у обе теме, а онда кад хоћеш да нађеш нешто што је писано, не знаш у којој о две теме да тражиш. Нарочито имајући у виду да неки и аутопут преко Котромана зову БГ-СА, па се не зна на који се мисли. Требало би имати одвојене теме за два правца преко Раче и преко Котромана, па онда о њиховим наставцима говорити у засебним темама. Тако би било много прегледније.
 
У реалности те путеве треба назвати правим именима - Кузмин-Бијељина-(Бања лука), Бијељина-Тузла-Сарајево и Пожега-Котроман-Сарајево.
 
1692525187812.png
1692525230615.png


Радови на изградњи аутопута Бања Лука - Приједор већ дужи период су у току, а чини се како се најинтензивнији радови биљеже на петљи у близини Приједора, тачније у мјесту Горњи Орловци.

Изградња тзв. "Приједорске петље" дио је пројекта градње аутопута Приједор - Бања Лука. Радови на овој дионици почели су почетком 2023. године, а према изјавама званичника све се одвија раније предвиђеном динамиком.
"Свако ко овд‌је живи зна колико је изградња аутопута значајна за Приједор. То је једна од најоптерећенијих саобраћајница у регији и његовом изградњом постигло би се много. Прије свега мислим на вријеме које би се уштед‌јело, а да не говоримо о смањеном ризику од саобраћајних незгода и свега онога што се може десити", рекао је раније градоначелник Приједора Слободан Јавор.

Према ранијим информацијама, аутопут Бања Лука - Приједор бит ће дуг 40,7 километара и поред петље код Приједора имат ће петље и у Куљанима те Омарској. Завршетак радова планиран је за љето 2026. године.

Предвиђена је градња 23 надвожњака, 10 подвожњака, девет мостова, седам вијадукта, једног пролаза за животиње, једног обостраног одмаралишта. Такођер, наплатне кућице су предвиђене на три локације у непосредним близинама петљи.
 
Kilometarski je najbliže Brčko - Gračanica - Doboj, njega mi uvek predlozi navigacija . Put je dobar dok se ne skrene ka Gračanici, a onda su same krivine i prolazi se direktno kroz grad (Gračanicu).
Mana pravca preko Gradačca je isto sto prolazi direktno kroz grad. Ja uglavnom idem koridorom, mislim da je najbolji put.
Btw jel rade uopšte kamere za brzinu po Bosni? Pored nekih sam baš projurio, a kazne ne stižu jos 😀
U poslednjih godinu dana su postavili dosta kamera, pogotovo onih fiksnih koje su kao stubovi, kamera je instalirana u samo stubu pri vrhu. Mene su za prvi maj zaustavili kod Olova, redovna patrola parkirana sa strane, mi svi vezani, sve po peesu. Kaže samo da proverim u sistemu da li imate nekih kazni, i 7 dana pre toga kada sam išao na suprotnu stranu vozio sam 64 a bilo dozvoljeno 50. Jedino što su mi izašli u susret je to što sam kod njih platio kaznu a nisam morao da idem u banku. Za sl put pre provere znam šta mi je činiti.
 
Poslednja izmena:
Čini mi se da se prekršaju čuvaju u bazi 2 godine.

Ranije je bio slučaj da na RS i FBiH nisu uvezani, mislim da je i dalje tako, a čak mislim da ni kantorni nisu bili uvezani. Tipa da neko iz Unskog-Sanskog kantona nije mogao da proveri da li imaš prekršaj u Tuzlanskom. Ne znam da li su makar to uvezali sada.
 
Čini mi se da se prekršaju čuvaju u bazi 2 godine.

Ranije je bio slučaj da na RS i FBiH nisu uvezani, mislim da je i dalje tako, a čak mislim da ni kantorni nisu bili uvezani. Tipa da neko iz Unskog-Sanskog kantona nije mogao da proveri da li imaš prekršaj u Tuzlanskom. Ne znam da li su makar to uvezali sada.
Mislim da nisu i dalje vezani jer ja uvek vozim malo iznad ograničenja tako da su me sigurno i u RS nagazili negde
 
Sovo, bojim se da ti nisu bilo šta učinili, nema plaćanja "kod njih".

Nadam se da grešim i da sledeća provera neke druge patrole neće pokazati istu kaznu.
 
Sev znam na šta misliš, kada sam davao pare dao sam i za proviziju banke :D
To sam ga i ja pitao ali je rekao da će biti uplaćeno, dao mi je kopiju uplatnice, naloga i upisao broj značke.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: sev
Dokle se stiglo sa projektom Bijeljina-Brčko? Miislim da li s euopšte zna ruta kroz Brčko a samim tim i tačke konekcije? Za Brčko-Vukosavlje da ne pitam...
 
Mislim da otprilike znaju rutu Bijeljina - granica Brčko distrikta. Kroz Brčko se naravno ne zna kuda će ići. Deonica Vukosavlje - Brčko je početa samo pred kamerama.
 
Da, ostalo je jos nekih 2 km sa bosanske strane.
Sto se tice rute Brcko - Bijeljina, koliko znam jos uvek nije usvojena ruta na opstini Brcko.
Na opstini Bijeljina se zna tacno kuda ce ici do granice sa opstinom Brcko.
Mislim da postoji realna sansa da ce biti gotov put od Vukosavlja do granice sa opstinom Brcko, kao i od Bijeljine do granice sa opstinom Brcko, a da na teritoriji Brckog jos ni ne pocnu da grade. Mnogo ima politicarenja u distriktu i nista ne mogu da se dogovore. Bukvalno Bosna u malom.
 

Да ли се нешто уопште ради са стране Републике Српске ка Бијељини? Чини ми се да тамо неће скоро да заврше, не знам да ли ће стари пут од границе ка Бијељини повезати привремено са новим мостом да би се користила бар нова деоница аутопута у Србији док се тамо не уради.
 
Poslednja izmena:
@Dzigi Bau dva posta iznad sam postavio poslednji snimak sa Sentinela gde se vidi da su trasirali skoro celu deonicu do Bijeljine. To i nije tako veliki zaostatak za delom u Srbiji imajući u vidu kada je ovaj projekat započet (most još 2019 ako se ne varam).

Elem, najveći problem je koliko smo razumeli izmeštanje medjunarodnog dalekovoda (valjda nisam pogrešio) koji koči izgradnju novog objedinjenog/integrisanog graničnog prelaza sa strane Srbije.

Na to možemo i dodati tromost vlasti BiH pa i kada se isti izgradi, nije nerealno očekivati da će ga hteti/moći otvoriti u najkraćem roku (vidi pod most Bratoljub).
 
Да ли се нешто уопште ради са стране Републике Српске ка Бијељини? Чини ми се да тамо неће скоро да заврше, не знам да ли ће стари пут од границе ка Бијељини повезати привремено са новим мостом да би се користила бар нова деоница аутопута у Србији док се тамо не уради.
Ima da se trasira još par km bliže mostu,brže rade nego ovi Turci kod nas.
 
Ne bih se kladio u to.
Kompanije se danas teško odlučuju na gradnju novih pumpi zbog elektrifikacije, posebno na autoputu gde je to velika investicija. Jeste da mi kasnimo po tom pitanju , ali pogledajte koliko ima pumpi na Milosu Velikom.
 
Причам због разлике у цени горива у БиХ и Србији. Бензинске пумпе близу границе са БиХ стране су увек уносан бизнис. Каква електрификација у Србији и Бих у догледно време? Погледај просечну старост возила. Возила са моторима СУС ће се производити још бар 10-15 година, и на то додај још 10-20 година експлоатације код нас.

А мањак пумпи на новим аутопутевима генерално јесте проблем. Уосталом, све те бензинске станице ће временом постати станице за пуњење електричних возила, која имају мању аутономију од возила са моторима СУС, тако да ће свакако бити потребне и у будућности, као и места за предах.
 
Vrh