Na onim snimcima iz vazduha ima podvožnjak i polukružno isključenje sa starog mosta,odakle put nastavlja ispod autoputa,ako su planirali da ukinu stari most,verovatno onda ne bi radili novu pristupnju saobraćajnicu.Беше стари друмски мост укидају, а неће бити искључења/укључења одмах после моста?
Слабо је насељен део Срема уз границу са БиХ тако да ја не видим неки потенцијал за пограничну куповину горива. Већа места, Сремска Митровица и Шид, су прилично удаљена и не видим да им се исплати да возе 40 километара тамо и 40 километара назад да би само сипало гориво. Једино ако иду неким другим послом. Ни на постојећем магистралном путу нема гужви на пумпама.Ko први отвори бензинску пумпу на делу аутопута у Семберији што ближе мосту има да заради добре паре.
Не само да се не укида, већ се прави и денивелисано укрштање између магистрале и железнице (сада је у нивоу), као и магистрале и новог аутопута. Остаће за локални саобраћај.Беше стари друмски мост укидају, а неће бити искључења/укључења одмах после моста?
na magistrali da,ali ana autoputu nece biti koristi jer moras otici do bijeljine pa na izlaz,pa nazad na pumpu,pa u srbiju
predjes u raci i imas pumpu odmah iza prelaza naspes i okrenes se i to je to
Слабо је насељен део Срема уз границу са БиХ тако да ја не видим неки потенцијал за пограничну куповину горива. Већа места, Сремска Митровица и Шид, су прилично удаљена и не видим да им се исплати да возе 40 километара тамо и 40 километара назад да би само сипало гориво. Једино ако иду неким другим послом. Ни на постојећем магистралном путу нема гужви на пумпама.
Virtuelne železniceНе само да се не укида, већ се прави и денивелисано укрштање између магистрале и железнице (сада је у нивоу), као и магистрале и новог аутопута. Остаће за локални саобраћај.
Нема везе. Боље да се сачува коридор и овом приликом денивелише када се већ раде ови радови, него да због тренутног стања железнице направимо вишедеценијску инфраструктурну брљотину. Није да немамо већ искуства са уништавањем железничких коридора.Virtuelne železnice
Ko први отвори бензинску пумпу на делу аутопута у Семберији што ближе мосту има да заради добре паре.
Кад сам био у августу дизел је био око 40 дин јефтинији, чим се пређе Шепак ту су две, три пумпе и сви из Лознице и околине долазе да сипају, може и у канте нико не гледа.
Nekada davno Bijeljina je imala veći broj fabrika koje su se oslanjale na prugu... Železara Elvaco, fabrika cevi Mladost, fenomenlna fabrika hrane Sava, fabrika obuće itd...Da se radi denivelacija zbog čuvanja 300m koridorara pruge koja po svemu sudeći nikad neće biti obnovljena? Malo li je prečih stvari u Bosni i Srbiji gde je pametnije ulagati novac...
Čuvati koridor da... ali denivelacija za nepostojeću prugu u ovom trenutku je pre svega glupavo usporavanje drumskog saobraćaja nepotrebnim kruženjem... a o bacanju para da ne govorim...
Bolje da zakrpe neki lokalni put oko Sremske Rače za te pare... za početak... koštaće isto...
Za 50 godina ako bude interesa za prugom uraditi denivelaciju u sklopu obnavljanja pruge... ako i tada bude potrebna (ralno koliki saobraćaj hipotetički može biti na toj pruzi a da je denivelacija potrebna). Bacanje para...
I da me ne shvatate pogrešno, ja obožavam železnicu... ali iskreno mislim da ova pruga od svih drugih u Srbiji (i Bosni!) ima najmanje smisla...
Granični prelaz je alfa i omega ove priče - sa njim priča ima smisla, bez nje nema smisla.
Sve dok ne vidite da je dogovoren objedinjen granični prelaz i da je počeo da se gradi, nemojte se mnogo radovati... znajući Sarajevo, može lako trava da počne da raste na autoputu koji se ne koristi jer Sarajevo oteže priču sa prelazom, kao i u Bratuncu.
A ne vidim neki smislen način da se sa autoputa saobraćaj preusmeri na postojeće granične prelaze pa nazad na autoput, niti za tim ima potrebe, jer ako čekaš u koloni sat na granici koja je poenta autoputa - sva ušteda vremena ti je u startu pojedena, možeš lepo ići i magistralom.
Juče sam prošao preko Sremske Rače i baš mnogo kamiona i radnika. Takođe, video sam dosta kamiona i sa strane BiH tako da radi se. Nisam fotografisao jer sam bio za volanom.