Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Sigurno si je sexy glasom odobrovoljio, ja sam je zvao oko 7h tad možda još nije ni prvu kafu popila

Insajderska može biti i da autobusi idu i nema čekanja na karte, barem ne iz NS za BG...

Lasta je 730 rsd sa peronskom kartom pa je možda bolje i nadalje da batalim železnicu zbog neizvesnosti a i sa cenama su se približili...
Železnica je svugde gde ima smisla koristiti je skuplja od autobusa, što je i razumljivo ukoliko se uporedi komfor.
 
Kad sve ovo vidi ÖBB, da li će poželeti da uvede voz od njihovog glavnog grada, do našeg.
 
Kad sve ovo vidi ÖBB, da li će poželeti da uvede voz od njihovog glavnog grada, do našeg.

Njima svejedno. Voze dva para MAV vozova, nema veze sa ÖBB voznim parkom. Ako je neki problem u Srbiji, voz se skrati tako da ide samo na delu Beč - Budimpešta, a izostaje na delu Beograd - Budimpešta.
 
To je tačno. Zato ovde nema smisla da bude skuplja.
Tri dana od 365 nije drama. Mislim jeste, ali nije. Znalo se uvek unapred sta ce biti, osim
prvog puta. Svih ostalih dana je prilicno pouzdan i komforan prevoz, da ne kazem da mi je draze da idem vozom nego kolima koja sam tek kupio, a merkao sam ih bar pet godina.
 
Tri dana od 365 nije drama. Mislim jeste, ali nije. Znalo se uvek unapred sta ce biti, osim
prvog puta. Svih ostalih dana je prilicno pouzdan i komforan prevoz, da ne kazem da mi je draze da idem vozom nego kolima koja sam tek kupio, a merkao sam ih bar pet godina.
Sem što smo trenutno na 8 ili 9 od 365 dana.

Takođe EU države imaju malo normalniju politiku oko izostanka polazaka, i odštete koju nude za ispadanje i otkazivanje polazaka. Okej ovi naši će da izmišljaju više sile i gluposti, ali 🤡 tamo su dužni da ti refundiraju smeštaj ako te ostave negde a ne ponude alternativni način putovanja ili slično, a kod nas otkazivanja polaska ko dobar dan bez ikakvog truda za ikakvom komunikacijom sa putnicima. (Mislim ima i kod nas ovih stvari u zakonu ali srećno sa time)
 
I posle se Srbijavoz čudi što gubi putnike... tri dana u ovoj godini, kad je bila maksimalna potražnja, oni nisu vozili. Šta će nam brze pruge onda...
Сви знамо да се Србијавоз ништа не пита нити има шта да се чуди. И сумњам да се нови директор много брине што губе путнике. Одлуке се свакако доносе на вишим нивоима. Док је ове власти, истина о обуставама саобраћаја се неће разоткрити. Свака даља прича би била за тему Избори 2025.

Tri dana od 365 nije drama. Mislim jeste, ali nije. Znalo se uvek unapred sta ce biti, osim
prvog puta. Svih ostalih dana je prilicno pouzdan i komforan prevoz, da ne kazem da mi je draze da idem vozom nego kolima koja sam tek kupio, a merkao sam ih bar pet godina.
Није само три дана. У сва три случаја возови нису саобраћали од петка ујутру или поподне до недеље поподне. Овај пут не знамо да ли ће возови уопште бити покренути у недељу. Оно што је сигурно је да су спречили занемарљив број људи да дође на протест. Не знам никога ко је уопште рачунао да возом дође на протест. Ја први нисам рачунао иако редовно користим воз Београд – Нови Сад.
Али су направили приличан проблем људима који су у петак ишли на посао возом. Први пут (пред 15. март) нису могли ни да оду ни да се врате, а други и трећи пут нису могли да се врате кући. Не зна се шта је горе. Исто тако су направили проблем људима који су за викенд хтели негде да путују, петак поподне и викенд су ударни термини за путовања. На крају крајева, спречили су своје присталице да по овако лепом времену виде Суботицу. Дакле, најмање проблема су направили грађанима који протестују, а много више својим присталицама и неопредељнима.
 
Stanična zgrada u Novom Sadu je nebezbedna, pothodnici, peroni i koloseci nisu! Ako se ne varam, to je utvrđeno i elaboratom od pre par meseci. Odlično se sećam da je glavni ulaz iz čekaonice bio zatvoren i 2021. kada su još trajali radovi na brzoj pruzi BG-NS, pa su svi vozovi u pravcu Sombora i Subotice polazili sa glavne stanice i na peron se ulazilo kroz pothodnik direktno sa platoa. Jedan ili dva kioska za prodaju karata da postave ispred, i mogu odmah da se vrate u upotrebu peroni ako već ne mogu čekaonica i šalter-sala. Moglo je čak i u Boru, ali ljudi koji primaju plate da o tome misle su operisani od mozga.
Како мислиш да је тај потходник безбедан, а налази се одмах поред крила Б чији кров потенцијално може да се уруши? Како мислиш да су перон један, колосеци један и два безбедни када се налазе тик уз крило Б чији кров може потенцијално да се уруши?
Сматрам и да простор испред саме станице није довољно обезбеђен и да би потковица требало да буде затворена.
А пре свега су требали тај кров подупрети и обезбедити од потенцијалног урушавања и не би било великих препрека да се станична зграда користи.

Друга ствар, крила А и Б ће моћи да се користе за јавну употребу тек пошто се ураде одређене грађевинске интервенције које су наређене елаборатом о испитивању тих крила. За једно крило је дат рок 6 месеци, а за друго крило 12, а радови још нису почели. Битно да се обнавља фасада на згради у Васе Стајића иако би ово требало да буде приоритет и да се станична зграда врати путницима на употребу.
To bez daljnjeg da su potezi ocajnika kao i svi zaposleni u zeleznici koji na to pristaju.

Na primer. Ovaj koji je trebalo da otkuca ili objavi obaveštenje, kaže neću. Ali onda se gubi posao a nemaju muda za to. I zato se malo duže već vrtimo u krug.

Inače nisam znao da će i dan ranije, petak je ljudi rade, mislio sam možda tek od uveče budu dojave o bombama svuda al eto ovog puta je poranio.
И прошли пут су дан раније обуставили саобраћај и путнике који су ујутру отишли на посао, оставили без превоза након завршетка смене. Не знам тачно који, од претходна два пута, саобраћај је био покренут у понедељак.
 
Upravo čujem da se na Horgoš 2 se 2 sata čeka i za pešake trenutno u smeru ka Mađarskoj zbog gužvi zbog otkazanih vozova. Uvedeni su bili i dodatni busevi sa granice do Segedina u kojima se prihvataju svi tipovi voznih karata. (Dosta studenata ima mesečne karte za voz Subotica-Segedin).
 
Друга ствар, крила А и Б ће моћи да се користе за јавну употребу тек пошто се ураде одређене грађевинске интервенције које су наређене елаборатом о испитивању тих крила. За једно крило је дат рок 6 месеци, а за друго крило 12, а радови још нису почели.

Вероватно си мислио А и Д?
 
Tri dana od 365 nije drama. Mislim jeste, ali nije. Znalo se uvek unapred sta ce biti, osim
prvog puta. Svih ostalih dana je prilicno pouzdan i komforan prevoz, da ne kazem da mi je draze da idem vozom nego kolima koja sam tek kupio, a merkao sam ih bar pet godina.

Pa nije BG - NS i od nedavno Subotica cela Srbija, pobogu..

Ja sam napisao dok je stanje u železnici kakvo jeste cene ne opravdavaju pruženu uslugu. Cene su na celoj teritoriji Srbije iste.

Poskidaju delove, otkažu pokaske, smanje se brzine, poiskaču iz šina svako malo i sa ljudima unutra, primer BG voza.. bilo je problema koliko hoćeš kako na novoj pruzi tako i na svim ostalim.

Ti si napisao da dok je železnica generalno najpouzdaniji vid prevoza cena opravdava da bude visoka. Nije napouzdaniji. Na kraju krajeva zaboravio si da i na toj pruzi stižem do Petrovaradina a ne Novog Sada. Tako da nije ni najbrži ni najpouzdaniji, ni ništa okolo i u vezi sa tim.

A to šta je Ćacijima ili nije drama i da su se na ovo već navikli. To je posebna priča za drugu temu.
 
Poslednja izmena:
Дакле, најмање проблема су направили грађанима који протестују, а много више својим присталицама и неопредељнима.

Svakako je nerazumna odluka sa svake strane gledano. Ipak meni recimo nije ostalo u sećanju da je i ranije bila otkazana železnica dan ranije, valjda jer sam tad bio na mestu događaja u Beogradu. I 28.6. i 15.3. S tim u vezi sam računao da ću u petak ujutru stići u NS vozom, oprosti mojoj naivnosti. 😏 Ali bitno je snašao sam se i poučenim dobrim iskustvom planiram da koristim autobus malo duže.

Tako da ovaj bezrazložni prekid saobraćaja nije šteta toga dana ili dva dana nego i šteta ubuduće tj. nepotrebno izgubljena dobit, jer sigurno nisam prvi ko je bio zaboravio na bus a sad mu se vratio na duže...

A iskreno mi se i gadi da recimo ovog jutra treba da platim kartu železnici i da mi je neki kondukter gleda. Možda će me osećaj proći al trenutno mi se gadi.
 
Pa nije BG - NS i od nedavno Subotica cela Srbija, pobogu..

Ja sam napisao dok je stanje u železnici kakvo jeste cene ne opravdavaju pruženu uslugu. Cene su na celoj teritoriji Srbije iste.

Poskidaju delove, otkažu pokaske, smanje se brzine, poiskaču iz šina svako malo i sa ljudima unutra, primer BG voza.. bilo je problema koliko hoćeš kako na novoj pruzi tako i na svim ostalim.

Ti si napisao da dok je železnica generalno najpouzdaniji vid prevoza cena opravdava da bude visoka. Nije napouzdaniji. Na kraju krajeva zaboravio si da i na toj pruzi stižem do Petrovaradina a ne Novog Sada. Tako da nije ni najbrži ni najpouzdaniji, ni ništa okolo i u vezi sa tim.

A to šta je Ćacijima ili nije drama i da su se na ovo već navikli. To je posebna priča za drugu temu.
Mani se etiketiranja kolega, jer ja to ne radim. Kažem ti da je voz bg-ns najpouzdaniji, najkomforniji i najbrži prevoz. Nisdam govorio o Niš- Jagodina. Ne budi glup i nemoj da planiraš da ideš tim vozom kad znaš da će ga ukinuti. Svih ostalih dana u godini bolju alternativu nemaš. Ako hoćeš da shvatiš shvati, ako nećeš ktjb.
 
4. dan zaredom j*bu u zdrav mozak...

20251103_095758.jpg
20251103_095829.jpg
 
Jel i teretni saobraćaj stoji i dalje? Jel ima nekih penala za to?

Pitam se ako bude nastavak protesta u Beogradu hoće li ovi nastaviti i sutra ova sranja sa obustavom. Makar kontam da ciljna grupa veruje u bombe koje se 4 dana ne mogu ispitati...
 
Све стоjи. Бомбе су "постављене на свим пругама у свим возовима".
 
Iskreno da je bila prava dojava da su bombe postavljene na svim prugama, mislim da nije moguće za 4 dana detaljno proći sve pruge, mostove, tunele, stanice...
Stvarno imam želju da ih neko pozove sa tim dojavama pa da vidimo kako bi železnice i mup prošli.

A na facebooku videh da ide prenos transformatora za kosovo. Kao i da Optima i Danube Express stoje na granici.
 
karte su u prodaji za sutra u aplikaciji. bila je nedelja, pa se nisu smarali poslom. treba im jedan radni dan da smisle kako sve vozove da postave nazad gde treba.
 
Iskreno da je bila prava dojava da su bombe postavljene na svim prugama, mislim da nije moguće za 4 dana detaljno proći sve pruge, mostove, tunele, stanice...
Ali je moguće preći najbitnije pruge, organizovati zamenski autobuski prevoz za ostale pruge i slično, držati neki deo obaveštavanja korisnika a ne gurnuti glavu u zemlju i praviti se lud i ignorisati putnike uz ni jednu jedinu objavu od petka
 
Poslednja izmena:
Ali je moguće preći najbitnije pruge, organizovati zamenski autobuski prevoz za ostale pruge i slično, držati neki deo obaveštavanja korisnika a ne gurnuti glavu u zemlju i praviti se lud i ignorisati putnike uz ni jednu jedinu objavu od petka
To za informisanje putnika ne funkcioniše najbolje ni i u normlanim okolnostima, a kamoli kada se igraju ima voza - nema voza.
Informacije i zamenski prevoz bi trebalo da rade u takvim situacijama. Ali oni imaju problema i sa ovim premošćavanjem Petrovaradin - Novi Sad.

Iskreno nisam siguran da bi i glavne pravce mogli da prekonstrolišu za par dana (da je realna dojava).
Samo mi pada na pamet od Valjeva do Vrbnice koliko tunela ima, mostova, kosina, teško pristupačnih delova...
Kada bi meni neko javio da je na tom potezu bomba, ja bih i brda iznad pruge češljao. Ipak i tako može da se miniraju stene pa da se survaju na prugu.
Nemam pojma kako bi taj deo mup pregledao i kakav im je plan ali po meni samo tu ima dosta posla za par dana. A to nije jedina brdska pruga.
 
Ako bi neko dojavio bombe su danas na svim pumpama u zemlji jel bi sve pumpe stale da toče gorivo? 🙂

Rekli bi neozbiljna dojava idemo dalje... isti ovi što 4 dana "proveravaju", dakle predstava je... Izigravanje prava na osnovu neodređene, lažne dojave.

Ovde se samo postavlja pitanje odgovornosti za dojavu i to treba hapsiti kao najgore kriminalce. Sa dugim cevima. Ko je poslao mail i ko je naredio. A o ozbiljnosti dojave i potrebi za stvarim proverama "svih pruga u državi" je izlišno trošiti reci.

Može dojava sutra da bude sva hrana u maloprodaji je zatrovana. Jel nećemo jesti 4 dana, sedam, koliko?

Dakle neodređena je sigurno, a gotovo izvesno lažna. Konkretne dojave je moguće proveriti, za ovakve dojave gde ne znamo ni gde, kako, šta, ni 40 dana nije dovoljno. S tim u vezi (iz razloga neodređenosti) je trebalo biti odbačena prvog dana bez remećenja javnog saobraćaja.
 
Ako bi neko dojavio bombe su danas na svim pumpama u zemlji jel bi sve pumpe stale da toče gorivo? 🙂

Rekli bi neozbiljna dojava idemo dalje... isti ovi što 4 dana "proveravaju", dakle predstava je... Izigravanje prava na osnovu neodređene, lažne dojave.

Ovde se samo postavlja pitanje odgovornosti za dojavu i to treba hapsiti kao najgore kriminalce. Sa dugim cevima. Ko je poslao mail i ko je naredio. A o ozbiljnosti dojave i potrebi za stvarim proverama "svih pruga u državi" je izlišno trošiti reci.

Može dojava sutra da bude sva hrana u maloprodaji je zatrovana. Jel nećemo jesti 4 dana, sedam, koliko?

Dakle neodređena je sigurno, a gotovo izvesno lažna. Konkretne dojave je moguće proveriti, za ovakve dojave gde ne znamo ni gde, kako, šta, ni 40 dana nije dovoljno. S tim u vezi (iz razloga neodređenosti) je trebalo biti odbačena prvog dana bez remećenja javnog saobraćaja.
''ko je poslao mail i ko je naredio'' - misterija
 
Vrh