Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Sigurno si je sexy glasom odobrovoljio, ja sam je zvao oko 7h tad možda još nije ni prvu kafu popila

Insajderska može biti i da autobusi idu i nema čekanja na karte, barem ne iz NS za BG...

Lasta je 730 rsd sa peronskom kartom pa je možda bolje i nadalje da batalim železnicu zbog neizvesnosti a i sa cenama su se približili...
Železnica je svugde gde ima smisla koristiti je skuplja od autobusa, što je i razumljivo ukoliko se uporedi komfor.
 
Kad sve ovo vidi ÖBB, da li će poželeti da uvede voz od njihovog glavnog grada, do našeg.
 
Kad sve ovo vidi ÖBB, da li će poželeti da uvede voz od njihovog glavnog grada, do našeg.

Njima svejedno. Voze dva para MAV vozova, nema veze sa ÖBB voznim parkom. Ako je neki problem u Srbiji, voz se skrati tako da ide samo na delu Beč - Budimpešta, a izostaje na delu Beograd - Budimpešta.
 
To je tačno. Zato ovde nema smisla da bude skuplja.
Tri dana od 365 nije drama. Mislim jeste, ali nije. Znalo se uvek unapred sta ce biti, osim
prvog puta. Svih ostalih dana je prilicno pouzdan i komforan prevoz, da ne kazem da mi je draze da idem vozom nego kolima koja sam tek kupio, a merkao sam ih bar pet godina.
 
Tri dana od 365 nije drama. Mislim jeste, ali nije. Znalo se uvek unapred sta ce biti, osim
prvog puta. Svih ostalih dana je prilicno pouzdan i komforan prevoz, da ne kazem da mi je draze da idem vozom nego kolima koja sam tek kupio, a merkao sam ih bar pet godina.
Sem što smo trenutno na 8 ili 9 od 365 dana.

Takođe EU države imaju malo normalniju politiku oko izostanka polazaka, i odštete koju nude za ispadanje i otkazivanje polazaka. Okej ovi naši će da izmišljaju više sile i gluposti, ali 🤡 tamo su dužni da ti refundiraju smeštaj ako te ostave negde a ne ponude alternativni način putovanja ili slično, a kod nas otkazivanja polaska ko dobar dan bez ikakvog truda za ikakvom komunikacijom sa putnicima. (Mislim ima i kod nas ovih stvari u zakonu ali srećno sa time)
 
I posle se Srbijavoz čudi što gubi putnike... tri dana u ovoj godini, kad je bila maksimalna potražnja, oni nisu vozili. Šta će nam brze pruge onda...
Сви знамо да се Србијавоз ништа не пита нити има шта да се чуди. И сумњам да се нови директор много брине што губе путнике. Одлуке се свакако доносе на вишим нивоима. Док је ове власти, истина о обуставама саобраћаја се неће разоткрити. Свака даља прича би била за тему Избори 2025.

Tri dana od 365 nije drama. Mislim jeste, ali nije. Znalo se uvek unapred sta ce biti, osim
prvog puta. Svih ostalih dana je prilicno pouzdan i komforan prevoz, da ne kazem da mi je draze da idem vozom nego kolima koja sam tek kupio, a merkao sam ih bar pet godina.
Није само три дана. У сва три случаја возови нису саобраћали од петка ујутру или поподне до недеље поподне. Овај пут не знамо да ли ће возови уопште бити покренути у недељу. Оно што је сигурно је да су спречили занемарљив број људи да дође на протест. Не знам никога ко је уопште рачунао да возом дође на протест. Ја први нисам рачунао иако редовно користим воз Београд – Нови Сад.
Али су направили приличан проблем људима који су у петак ишли на посао возом. Први пут (пред 15. март) нису могли ни да оду ни да се врате, а други и трећи пут нису могли да се врате кући. Не зна се шта је горе. Исто тако су направили проблем људима који су за викенд хтели негде да путују, петак поподне и викенд су ударни термини за путовања. На крају крајева, спречили су своје присталице да по овако лепом времену виде Суботицу. Дакле, најмање проблема су направили грађанима који протестују, а много више својим присталицама и неопредељнима.
 
Stanična zgrada u Novom Sadu je nebezbedna, pothodnici, peroni i koloseci nisu! Ako se ne varam, to je utvrđeno i elaboratom od pre par meseci. Odlično se sećam da je glavni ulaz iz čekaonice bio zatvoren i 2021. kada su još trajali radovi na brzoj pruzi BG-NS, pa su svi vozovi u pravcu Sombora i Subotice polazili sa glavne stanice i na peron se ulazilo kroz pothodnik direktno sa platoa. Jedan ili dva kioska za prodaju karata da postave ispred, i mogu odmah da se vrate u upotrebu peroni ako već ne mogu čekaonica i šalter-sala. Moglo je čak i u Boru, ali ljudi koji primaju plate da o tome misle su operisani od mozga.
Како мислиш да је тај потходник безбедан, а налази се одмах поред крила Б чији кров потенцијално може да се уруши? Како мислиш да су перон један, колосеци један и два безбедни када се налазе тик уз крило Б чији кров може потенцијално да се уруши?
Сматрам и да простор испред саме станице није довољно обезбеђен и да би потковица требало да буде затворена.
А пре свега су требали тај кров подупрети и обезбедити од потенцијалног урушавања и не би било великих препрека да се станична зграда користи.

Друга ствар, крила А и Б ће моћи да се користе за јавну употребу тек пошто се ураде одређене грађевинске интервенције које су наређене елаборатом о испитивању тих крила. За једно крило је дат рок 6 месеци, а за друго крило 12, а радови још нису почели. Битно да се обнавља фасада на згради у Васе Стајића иако би ово требало да буде приоритет и да се станична зграда врати путницима на употребу.
To bez daljnjeg da su potezi ocajnika kao i svi zaposleni u zeleznici koji na to pristaju.

Na primer. Ovaj koji je trebalo da otkuca ili objavi obaveštenje, kaže neću. Ali onda se gubi posao a nemaju muda za to. I zato se malo duže već vrtimo u krug.

Inače nisam znao da će i dan ranije, petak je ljudi rade, mislio sam možda tek od uveče budu dojave o bombama svuda al eto ovog puta je poranio.
И прошли пут су дан раније обуставили саобраћај и путнике који су ујутру отишли на посао, оставили без превоза након завршетка смене. Не знам тачно који, од претходна два пута, саобраћај је био покренут у понедељак.
 
Upravo čujem da se na Horgoš 2 se 2 sata čeka i za pešake trenutno u smeru ka Mađarskoj zbog gužvi zbog otkazanih vozova. Uvedeni su bili i dodatni busevi sa granice do Segedina u kojima se prihvataju svi tipovi voznih karata. (Dosta studenata ima mesečne karte za voz Subotica-Segedin).
 
Друга ствар, крила А и Б ће моћи да се користе за јавну употребу тек пошто се ураде одређене грађевинске интервенције које су наређене елаборатом о испитивању тих крила. За једно крило је дат рок 6 месеци, а за друго крило 12, а радови још нису почели.

Вероватно си мислио А и Д?
 
Vrh