Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Na mapi su obeležene rute samo kroz države članice (nema ni BiH, Albanije, Ukrajine...). EU inače finansira rekonstrukciju pruge do Niša. Važni je izgraditi infrastrukturu, lako će se iscrtati linije na mapi ;)
 
Ali džabe im sistem ako se i u budućnosti budu menjale lokomotive, mašinovođe, peglali kilometri između železničkih uprava i sl.
 
Ali džabe im sistem ako se i u budućnosti budu menjale lokomotive, mašinovođe, peglali kilometri između železničkih uprava i sl.

Ovo neka šala?

Za promenu lokomotive je potrebno 12 minuta. Za promenu mašinovođe 3 minuta.

Peglanje kilometara je sastavni deo interoperabilnosti čiji je cilj upravo izbegavanje menjanja lokomotiva na granici.

Ako hoćeš da tvoja lokomotiva vozi za drugog operatera u drugoj zemlji, to ćeš naplatiti. Ako hoćeš ti da voziš lokomotivu operatera iz druge zemlje, to će ti biti naplaćeno. Ako ti nekome fakturišeš 800 hiljada, a taj neki ti je fakturisaoo 600 hiljada, jednostavno će ti taj neko platiti razliku od 200 hiljada. Oboje ste uštedeli na bankarskim naknadama.

Mislim, to je višedecenijska dobro uspostavljena praksa u Evropi. I sad se javi neki Igor da kaže da to ne valja.
 
Kakva poluinformacija, kakvi aktivisti, samo sam preneo X? A kome su ovo poluinformacije, svi znamo da u Makedoniji ima 2 miliona "zitelja", da u Australiji ima 48 miliona kengura, da ce Austrijanci i Madjari da skinu 20 minuta izmedju Beca i Budimpeste u narednih 5 godina a da mi necemo da skinemo 30 minuta odmora u Kelebiji/Subotici nikada.
 
Misliš da se ne može unaprediti birokratski i u praksi?
 
mi necemo da skinemo 30 minuta odmora u Kelebiji/Subotici nikada

Skinuli smo u Subotici. Ranije je bilo dva puta po 30 minuta u Subotici i Kelebiji, sad će biti samo jednom.

A vozovi između Pešte i Beča često kasne. Skoro su hitno izvršili popravke Mađari, da ne bi morali da produžavaju vozno vreme koje je isto već decenijama. Biće dobro da eliminišu kašnjenja za početak, pa nek posle razmišljaju o skraćivanju voznog vremena.
 
Vrh