mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.882
- Pohvaljen
- 11.715
Uskoro kreću mašinovođe put Velima na obuku za "kineze".1. Кад ће резулатаи из Чешке?
2. Кад ће остали кинески соколови?
3. Кад ће овај соко што је у Чешкој кући?
Uskoro kreću mašinovođe put Velima na obuku za "kineze".1. Кад ће резулатаи из Чешке?
2. Кад ће остали кинески соколови?
3. Кад ће овај соко што је у Чешкој кући?
Да ли то значи да је гарнитура све испите положила и да ће бити дозволе за коришћење у Србији и Мађарској?Uskoro kreću mašinovođe put Velima na obuku za "kineze".
Ne radovati se prerano, nepomenik je par nedelja posle pada nadstrešnice lupetao kako će subotička pruga biti otvorena 8. decembra umesto 25. novembra 2024. kako je ranije planirano. Kašnjenje od 2 nedelje se oteglo na više od pola godine, a pruga završena i testirana odavno.
Pazi, tad se stvarno ništa nije znalo i verujem da je imao loše podatke. Prošlo je par meseci, regrupisali su se i proverili stanje. Verujem da je ova izjava potkrepljena nekom činjenicom, dok je ona bila ili čist populizam, ili deluzija IŽS.Ne radovati se prerano, nepomenik je par nedelja posle pada nadstrešnice lupetao kako će subotička pruga biti otvorena 8. decembra umesto 25. novembra 2024. kako je ranije planirano. Kašnjenje od 2 nedelje se oteglo na više od pola godine, a pruga završena i testirana odavno.
![]()
Puštanje u saobraćaj brze pruge Novi Sad - Subotica odloženo za 8. decembar
Predsednik Srbije, Aleksandar Vučić, saopštio je sinoć da bi brza pruga Novi Sad - Subotica trebalo da bude puštenavojvodjanski.com
Одакле ти то да су његове изјаве поткрепљене чињеницама када се види и зна да нису!? Пре бих рекао да су то пусте жеље и замајавање.Pazi, tad se stvarno ništa nije znalo i verujem da je imao loše podatke. Prošlo je par meseci, regrupisali su se i proverili stanje. Verujem da je ova izjava potkrepljena nekom činjenicom, dok je ona bila ili čist populizam, ili deluzija IŽS.
Za HU imam info da će otvoriti pre izbora ja mislim sledeće godine. Dakle ili krajem ove ili početkom sledeće godine. Toliko znam
Ako je posle 4 meseca tišine izašao i lupio datum onda ok. Ali sve mi nešto govori da je Infra njemu dala taj datum. Ili je on dao njima to je isto mogućeОдакле ти то да су његове изјаве поткрепљене чињеницама када се види и зна да нису!? Пре бих рекао да су то пусте жеље и замајавање.
ТК у Новом Саду је и даље заробљена и ништа се по том питању не ради. Комплетна станична зграда у Новом Саду је и даље без струје.
ima li neki trag o tome? NE SEĆAM SE DA JE TO OVDE SPOMINJANO...Ко је коме дао датум, не знам али верујем да није оправдан.
Заборавих да подсетим и да је испитивање станичне зграде прекинуто по налогу тужилаштва. Какве то везе има са тужилаштвом, није ми јасно.
Kako vreme prolazi i meni sve više deluje kao da će na tome da se završi. Pričao sam skorije sa nekim prijateljima iz Mađarske i utisak je da se sa njihove strane ovoj vezi ne pridaje ni 20% značaja u odnosu na našu stranu. Dok je za nas to jedina potencijalna veza na evrposku mrežu njima je to malo više od lokalne konekcije.Mene ne bi čudilo ni da na kraju puste 2 polaska dnevno iz Subotice do Kelebije kažu presedanje i budu u fazonu ETO NEŠTO.
U cemu je problem da Slovenci voze preko Hrvatske za Srbiju, ako vec nema dogovora izmedju HZ i SVoza?Jedine uprave koje su izrazile interesovanje sa nama za međunarodni saobraćaj su Slovenačka, Makedonska i Crnogorska, delom Mađarska, ostali slabo nas se sete.
Od Slovenije smo blokirani zbog Hrvatske, pruga ka Nišu nam je katastrofa pa je pitanje kako i sa Makedoncima, nemamo ni vagone više, tako da putuj Igumane.
A eto ko bi rekao npr. Pre 6-7 godina da će nam jedina veza sa Evropom biti preko Segedina
A sta je onda Hrvatima prioritet? Ako ga uopste imaju…Hrvati koče sa cenom koju traže da voz saobraća preko njihove teritorije, cena trase je nerealno skupa. Sam HŽPP se možda i može zaobići, jer lokomotive SŽ-a mogu da idu do Šida. Problem su i sredstva SV-a kojih nema, a ne može se očekivati da SŽ daje baš sve.
Slovenci su generalno nezadovoljni sa Hrvatima, jer opstruišu neke njihove planove, tako je ove godine mogla da nestane relacija Pula - Divača, jer Hrvati ne žele da prebijaju troškove sa SŽ, niti su želeli da SŽ daju dodatnu trasu, jer DMG im u Puli stoji ceo dan besposlen, no dogovoreno je na kraju presedanje zahvljujući opet inicijativi rukovodstva SŽ.
Slovenci su planirali i značajno proširenje usluge između Zagreba i Ljubljane slično onome kao do Villacha i Graza, naravno ništa ni od toga.
Rumuni su isto iskazali interesovanje za linije ali kažu da našima smeta cena koju bi plaćali za dolazak njihovih garnitura do naših pograničnih mesta (Kikinde i Vršca), tako da se njihovi vozovi još uvek završavaju Moravici i Žimboliji.Jedine uprave koje su izrazile interesovanje sa nama za međunarodni saobraćaj su Slovenačka, Makedonska i Crnogorska, delom Mađarska, ostali slabo nas se sete.
Od Slovenije smo blokirani zbog Hrvatske, pruga ka Nišu nam je katastrofa pa je pitanje kako i sa Makedoncima, nemamo ni vagone više, tako da putuj Igumane.
A eto ko bi rekao npr. Pre 6-7 godina da će nam jedina veza sa Evropom biti preko Segedina
Wizz je 2 sata leta, a cene su od 30 evra.Мађарима би значило више да постоји воз до Атине.