Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Neplanirano sam malo fotkao od Ovče do Sebeša.
Prvobitni plan je bio da pešačim od Ovče do Pančeva i lovim saobraćaj, međutim karta na koju sam igrao (oblačno i prijatno vreme) je propala i izbilo je prejako sunce, sa 0,5 L vode i maxi viršlom iz Skroz dobre mi nije padalo da pešačim nekoliko km + čekanje na neke vozove.
Ok, to je propalo, pa sam po prvi put krenuo pešaka do Sebeša, na toj lokaciji se nalazi jedna fina krivina, međutim sunce se još oko 13h prebacilo na drugu stranu pa i to propada.
Na kraju uz malo resursa i vozova ispalo je samo par dobrih fotografija, ali loši dani su sastavni deo ovog "posla" :)


RVR 412/416 079 / 082 ; BG:VOZ 8030 Ovča - Batajnica
DSC_6357.JPG


RVR 412/416 027 / 028 ; BG:VOZ 8325 Resnik - Ovča
DSC_6365.JPG


RVR 412/416 073 / 074 ; BG:VOZ 8032 Ovča - Batajnica
DSC_6373.JPG


Metrowagonmash 711 027 / 028 ; Voz 2608 Vršac - Zemun
DSC_6368.JPG


Stadler Flirt 413 101 / 102 ; Voz 6013 Beograd Centar - Pančevo Vojlovica
Ovo je skraćeni turnus do Centra, po meni jako bezveze, jer bi mogao makar do NBG bez nekog velikog gubitka vremena.
DSC_6371.JPG



Da ne bih pravio još jednu poruku, evo ovde i malo infrastrukture.

20250424_152910.JPG

20250424_152216.JPG


I u Ovči je već duže vreme prisutna ograničena vožnja kroz stanicu, ona se rasteže od Bloka do Bloka stanice.
Ova tablica najavljuje ograničenu vožnju.
20250424_152039.JPG


Ta ograničena počinje ovde!
Za orjentaciju stanica je iza mene, voz ide za Beograd.
DSC_6358.JPG
 
Na tu temu:

Ne radovati se prerano, nepomenik je par nedelja posle pada nadstrešnice lupetao kako će subotička pruga biti otvorena 8. decembra umesto 25. novembra 2024. kako je ranije planirano. Kašnjenje od 2 nedelje se oteglo na više od pola godine, a pruga završena i testirana odavno.
 
Ne radovati se prerano, nepomenik je par nedelja posle pada nadstrešnice lupetao kako će subotička pruga biti otvorena 8. decembra umesto 25. novembra 2024. kako je ranije planirano. Kašnjenje od 2 nedelje se oteglo na više od pola godine, a pruga završena i testirana odavno.
Pazi, tad se stvarno ništa nije znalo i verujem da je imao loše podatke. Prošlo je par meseci, regrupisali su se i proverili stanje. Verujem da je ova izjava potkrepljena nekom činjenicom, dok je ona bila ili čist populizam, ili deluzija IŽS.
Za HU imam info da će otvoriti pre izbora ja mislim sledeće godine. Dakle ili krajem ove ili početkom sledeće godine. Toliko znam
 
Opet malo roler koster sa 711, danas 22 ispravne.

Obe (privremene) Zaječarske 071 / 072 & 059 / 060 su kaputirale, prva malo teže, a druga samo hidraulični prenosnik na 059.

Somborci i dalje nisu rešili 045 / 046, a Zrenjanincima sada stoji 057 / 058 zbog kardana i zamene osovina.

Dobre vesti jesu što će Lapovci po svemu sudeći vratiti 031 / 032 nakon onog sudara sa kamionom.
Danas im izlazi i jedan 711 sa manjim kvarom od pre nekoliko dana.

Eto kako se brzo sklizne sa 28 na 22. 🙃

Stanje sa 710 neizmenjeno, rade 3 Hrvatske, Želvoz jok.
 
Pazi, tad se stvarno ništa nije znalo i verujem da je imao loše podatke. Prošlo je par meseci, regrupisali su se i proverili stanje. Verujem da je ova izjava potkrepljena nekom činjenicom, dok je ona bila ili čist populizam, ili deluzija IŽS.
Za HU imam info da će otvoriti pre izbora ja mislim sledeće godine. Dakle ili krajem ove ili početkom sledeće godine. Toliko znam
Одакле ти то да су његове изјаве поткрепљене чињеницама када се види и зна да нису!? Пре бих рекао да су то пусте жеље и замајавање.
ТК у Новом Саду је и даље заробљена и ништа се по том питању не ради. Комплетна станична зграда у Новом Саду је и даље без струје.
 
Одакле ти то да су његове изјаве поткрепљене чињеницама када се види и зна да нису!? Пре бих рекао да су то пусте жеље и замајавање.
ТК у Новом Саду је и даље заробљена и ништа се по том питању не ради. Комплетна станична зграда у Новом Саду је и даље без струје.
Ako je posle 4 meseca tišine izašao i lupio datum onda ok. Ali sve mi nešto govori da je Infra njemu dala taj datum. Ili je on dao njima to je isto moguće
 
Ко је коме дао датум, не знам али верујем да није оправдан.
Заборавих да подсетим и да је испитивање станичне зграде прекинуто по налогу тужилаштва. Какве то везе има са тужилаштвом, није ми јасно.
 
Ко је коме дао датум, не знам али верујем да није оправдан.
Заборавих да подсетим и да је испитивање станичне зграде прекинуто по налогу тужилаштва. Какве то везе има са тужилаштвом, није ми јасно.
ima li neki trag o tome? NE SEĆAM SE DA JE TO OVDE SPOMINJANO...
 
Vezano za 7. Jul, kod Mađara se taj datum spominje već mesecima, po svim planovima za rad na relaciji Budapest Ferencváros - Kelebia bi trenutni radovi trebali biti gotovi 6. jula do 17.00, a da posle toga 7. jula bude prekinuta potpuna obustava saobraćaja.

Ovaj datum su uvrstili sad već i pored tih planova i u same napomene za red vožnje, iako red vožnje za taj period na toj liniji još ne postoji, postoji napomena da trenutna ograničenja traju do 7. jula.

Ipak, njihov ministar infrastrukture navodi da će pruga zvanično biti predata tek krajem godine, ili početkom sledeće, verovatno kada tek steknu uslove za saobraćaj punim brzinama ili slično, ili nešto na fazon tram traina kako je saobraćao u startu gde je bilo "ne naplacujemo kartu, probni period, vozite se na sopstevnu odgovornost".

Mene ne bi čudilo ni da na kraju puste 2 polaska dnevno iz Subotice do Kelebije kažu presedanje i budu u fazonu ETO NEŠTO. 🤣

A ovo za Mađare, sam poprilično siguran da će ako i krene u julu nešto ići dizelmotorni max 100km/h ili tako nešto... Makar koliko sam video, kod njih je u planu 7. jula da pokrenu i neke druge sporedne linije koje su sada prekinute zbog radova, a prolaze kroz Kiskunhalas.

Inače kad smo kod njih, spominje se na leto (oko jula) puštanje ETCS-a i struje na mađarskoj strani u (Subotica -) Röszke - Szeged prugu.
 
Poslednja izmena:
Mene ne bi čudilo ni da na kraju puste 2 polaska dnevno iz Subotice do Kelebije kažu presedanje i budu u fazonu ETO NEŠTO.
Kako vreme prolazi i meni sve više deluje kao da će na tome da se završi. Pričao sam skorije sa nekim prijateljima iz Mađarske i utisak je da se sa njihove strane ovoj vezi ne pridaje ni 20% značaja u odnosu na našu stranu. Dok je za nas to jedina potencijalna veza na evrposku mrežu njima je to malo više od lokalne konekcije.
 
Мађарима би значило више да постоји воз до Атине.
 
Imajući u vidu da su izmedju Mađara i Atine, Srbija i Makedonija i da se u Grčkoj putnički vozovi sudaraju čeono, realnije je da slete na mesec nego da uspostave pouzdanu vezu sa Atinom.
 
Онда једино Србија воз да осмисли неку нашу верзију Оптиме, од туризма слаба вајда.
 
Vrh