Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Pa dobro,  zato kad ja treba da idem iz NS u BG na protest 2 flirta se iznenadno pokvare, pa se sve to izbalansira lepo
Kad smo vec kod toga...
IMG_0461.png
 
Tako nekako, vozno vreme za ovaj voz bez zaustavljanja od Niša do Jagodine je 2h, neki direktni autobus putuje 1h 30/40 min..
Za poređenje onima iz Beograda do Jagodine direktno bez stajanja bilo je potrebno 3h.

Sve u svemu događaj za zaborav, pogotovo za železnicu od koje je sve i krenulo padom nadstrešnice (nebitno sada IŽS, SV itd...)
 
Danas na relaciji Subotica - Segedin od Röszke do Segedina prelazak na zamenske autobuse jer su izleteli vagoni teretnog voza. I vozovi za Budimpeštu su u delimičnom prekidu.
 
60k po tabletu plus PDV.

Slucajno sam u tematici jer sam istrazivao koji tablet zeni da kupim. Identicne specifikacije koje su oni trazili ja sam platio nesto manje od 22000 sa PDVom.

Imajte u vidu ovo je za jedan tablet. Da sam kupio 500 verovatno bi ih dobio sa dodatnim popustom. Znaci oni placaju minimum 3.5 puta vise po svakom tabletu.

Ovo je toliko ocigledna korupcija da nemam reci!
 
Ово као кад је комуналцима из Чистоће Весић узимао таблете.
 
Српска железница не касни, једино што поједине композиције крећу по Грегоријанском, а стижу по Јулијанском календару.
 
Него, стиже ли бржи воз за СУ ускоро?
 
Skinuli su teretni voz sa šina kod Segedina, međutim šine su i dalje oštećene i uvodi se ograničenje brzine.

Na pruzi Segedin–Reske–Subotica ponovo se uspostavlja železnički saobraćaj, ali do konačne sanacije, što se očekuje na proleće – zbog smanjenog kapaciteta stanice Segedin-Ranžirna – na mađarskom delu pruge popodnevni vozovi će biti zamenjeni autobusima (7304, 7306, 7305, 7307), kako bi se osiguralo nesmetano funkcionisanje vozova Napfény IC (Budapest, koji takođe imaju kašnjenja zbog ovih izmena).
 
Vrh