Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

јесу ли у оба случаја државе ван ЕУ? јесу. тако да, образложи зашто поређење није на месту
Зато што су Париз и Лондон две метрополе светских размера са огромним бројем туристичких, пословних и културних веза. Зато што и једна и друга појединачно имају више становника него Србија. Зато што је просечна плата у њима вишеструко већа него овде. Зато што возни паркови железничких оператера у њиховим државама нису двоцифрени број гранитурица за регионални саобраћај појачан једном једва склепаном музејском композицијом која прокува на узбрдици као Застава 101. Зато што имају више од једне железничке линије са двоцифреним бројем полазака.

Треба даље?

И да, то што је нешто тако у Паризу није доказ да је добро ни за њих, а камоли за насилну трансплантацију у Београд.
 
Od 25.aprila pa do dan današnjeg,ja nisam naišao na neki tvoj post, komentar, odgovor,da je iole pozitivan. Čak štaviše ni neutralan. Sve je negativno, kataklizmičko, crno od crnjeg i tako.
Ako si stvarno takav,onda si u gadnom problemu.
Није то неки хипер-супер-дупер песимизам, већ држање теме која се тиче железнице. Од како је технократска база 2012. нагло сведена на малтене нулу, и све привредне одлуке преусмерене на Дахијат заиста нема шта да се похвали.

Извињавам се комунистима, као творцима иоле државотворног система са релативно озбиљном технократијом, што сам их поредио са мешовито-колонијално издајничком дахијо-неписменократијом која управља геограском територијом Србија од 2012. када се некадашња држава и свела на територију.
 
Није то неки хипер-супер-дупер песимизам, већ држање теме која се тиче железнице.
Držanje teme? I to u apsolutnoj negativi? Hoćeš da kažeš da je sve od konstantno spominjane 2012. pa do dana današnjeg negativno i da nema nikakvog napretka?
Mislio sam da si ozbiljniji i realniji.
 
1 - Одређени напредак везано за електронску управ
2 - Авијација, Дахије су, зато што је користе, ипак бар некако дозволили неку технократију
3 - Музеји који су препуштени Тасовцу, тема која их не занима, а ту и тамо може бити популарна
4 - Завршетак обилазнице
5 - Тротоари, расвета, неке асвалтиране улице...

Има ту још пар ствари које су Дахије намерно или грешком добро урадиле. На железници нема малтене ништа да би у сицтему цена/квалитет/релевантност добило позитивну оцену. Мислио сам да позитивну оцену дам за прву куповину Штедлера, али како ју је пратило не повећање капацитета, већ сеча за разумне употребљивих локомотива и вагона са укупним смањивањем возног парка, чак ни за то не могу дати позитивну оцену. Ј**ига, када си стручњак у привреди, који за своје знање од послодавца добија прилично надпросечну плату са тежњом раста, професионална деформација ти је да када говориш о привредно/техничком систему за који си стручан не шминкаш. @Austin Milbarge и без неке струке и науке схватио да је цар го, просто није затворио очи нити сам себе убеђивао у неку фатаморгану.
 
je*******ote kolko hejtera na temama..... Jezivo.... Kao kod mene u firmi.... Nisu ni ustali, a veću kukaju i proklinju vlast i slaste se na neke novinske tekstove o propasti društva.... A isti ti novinari isto tako kupljeni od drugih naručilaca.... A pritom kolege (što kukaju i pljuju sve živo) nit najbolji radnici u firmi, nit najbolji ljudi u firmi... Al bitno je da se pljuje.... Šta ste vi kritičari na forumu lično učinili da skinete ova "govna" na vlasti? Ajmo realno i iskreno?
Izgledate kao ona dva mapetovca..... Samo kukanje i pljuvačina.... Dajte na ličnim primerima, podnosite neke inicijavite, ako treba u protest.... Najviše volim internet ratnike.... Tobož intelektualci, koji su provalili sve tajne sistema.... Samosvesni.... Da zaboravio sam da dodam: Videli sveta, za razliku od nas što nismo bili dalje od prvog sela.....
 
Poslednja izmena:
To što se sa poljskog klozeta i iz žbunja, prešlo na čučavac koji se retko čisti, za nekog je opipljiv napredak, a za nekog ne. Novi voz i nove železničke stanice, kao i nova infrastruktura, ne znače bukvalno ništa, ako će za samo godinu dve početi da štucaju, smrde od nečistoće i predstavljaju opasnost za sve korisnike zbog neodržavanja ili nedostatka delova i opreme. Ovo društvo prosto ne ume da se savesno i odgovorno odnosi prema sopstvenoj/zajedničkoj imovini, i takve primere gledamo svaki dan, ne samo na železnici.
 
To što se sa poljskog klozeta i iz žbunja, prešlo na čučavac koji se retko čisti, za nekog je opipljiv napredak, a za nekog ne. Novi voz i nove železničke stanice, kao i nova infrastruktura, ne znače bukvalno ništa, ako će za samo godinu dve početi da štucaju, smrde od nečistoće i predstavljaju opasnost za sve korisnike zbog neodržavanja ili nedostatka delova i opreme. Ovo društvo prosto ne ume da se savesno i odgovorno odnosi prema sopstvenoj/zajedničkoj imovini, i takve primere gledamo svaki dan, ne samo na železnici.
Ok, šta konkretno predlažeš? Dal ima pomoći ovom narodu?
 
Ovima preko 40 u ovom narodu nema pomoci. Mladjima ima pomoci. Drzavi ima pomoci. Od 27 gradova u Srbiji, zeleznicku vezu sa glavnim gradom, prema redu voznje Srbijavoza imaju Novi Sad (2), Subotica (5), Pancevo (6) i onda posle Valjevo (13), Sabac dva polaska (15), Uzice (17) i tu su jos Vrsac, S. Mitrovica i Loznica sa dva polaska. Nema nista preko noci, dug put je u mnogim oblastima "do zelene trave".
 
To što se sa poljskog klozeta i iz žbunja, prešlo na čučavac koji se retko čisti, za nekog je opipljiv napredak, a za nekog ne. Novi voz i nove železničke stanice, kao i nova infrastruktura, ne znače bukvalno ništa, ako će za samo godinu dve početi da štucaju, smrde od nečistoće i predstavljaju opasnost za sve korisnike zbog neodržavanja ili nedostatka delova i opreme. Ovo društvo prosto ne ume da se savesno i odgovorno odnosi prema sopstvenoj/zajedničkoj imovini, i takve primere gledamo svaki dan, ne samo na železnici.
Ovo da su vozovi zapušteni u toj meri je najobičnija neistina.
Za Infra ŽS nema mnogo toga dobrog da se kaže, ali ove tvrdnje za SV su apsolutno preuveličane.
 
Слажем се, чак и на барцу има неких помака (сапун, славина из које заправо тече вода и сл), али то што возни парк испуњава процечни стандард уредности и није за неку нарочиту похвалу. Стање је далеко од доброг.

Мислим да не треба толико стриктно да раздвајате ИЖС и Србија воз. Јесте управа Србија воза неупоредиво боља, али ипак се зна ко суштински руководи и једном и другом фирмом. Лаици и не греше толико што железницу посматрају као јединствен систем. Уосталом, шта мене брига ко је за шта надлежан. Да ли ми воз касни јер је локомотива прокувала или зато што се сигнализација распада, исто ми дође.
 
Nakon svih štetnih reformi u poslednje 24 godine, uključujući i podelu Železnica Srbije, železnički prevoz čak ima sve veće potencijale da napreduje, i pored očiglednih nedostataka. Kada bi u Infri i SK-u ozbiljnije shvatili posao moglo bi se reći da se železnica preporodila.
 
Naravno da se ne raspadaju jer su vozovi još uvek relativno novi, ali odnos prema pokretnoj i nepokretnoj imovini je prosto tužan.
Nakon svih štetnih reformi u poslednje 24 godine, uključujući i podelu Železnica Srbije, železnički prevoz čak ima sve veće potencijale da napreduje, i pored očiglednih nedostataka. Kada bi u Infri i SK-u ozbiljnije shvatili posao moglo bi se reći da se železnica preporodila.
Стедлери из прве набавке су једина превозна средства где је степен имобилизације (држања ван саобраћаја) минималан. Возни парк вагона осакаћен, возни парк локомотива за путнички саобраћај осакаћен, 412-416 (БГ:ВОЗ) први пут у модерној историји се раубују продужавањем ревизије. Нови "Руси" се већином шаљу на споредни колосек одмах по истеку рока за ревизију и не ревидирају. Оне две микрогрупе возова за 200км/ч ће тек да нестају са пруга када стигне ревизија (редован средњи оправак). Али то се неће јако осетити зато што је уштеда времена између 160 и 200 км/ч минимална. То је све и сувише далеко, далеко од озбиљног односа према Четвртој армији. Од суседних земаља само Босна и Албанија имају мањи релативан број путника.

Срећно к***чење како нико од суседа нема преко 160км/ч свима који славе.
 
Geodeti DVW za DB na relaciji Ulm - Wendlingen gradili pruge sa vertikalnom tolerancom od 1mm. Smanili torziju tockovana na minimum i smanili potrebe revizije skupih voznih sredstva i troskove na odrzavanju. Ne citamo o ovakvim stvarima na prugama ZS - nije da su sve pruge DB na tom nivou, samo nisu nove pruge ZS na nivou novih u DB. Tako da, investicija u reviziju voznih sredstva i pruga bi trebalo bi obavljati domace firme. Koliko ovde citam nema ih.
DVW: Eine Feste Fahrbahn ist ein Schienenoberbau, bei dem der Schotter und die Bahnschwellen durch einen festen Oberbau-Fahrstrang aus Beton ersetzt wird. Der Vorteil ist dabei, dass bei Geschwindigkeiten von über 200 km/h neben der besseren Gleislagestabilität insbesondere die Wartungskosten deutlich geringer sind.
 
Стедлери из прве набавке су једина превозна средства где је степен имобилизације (држања ван саобраћаја) минималан. Возни парк вагона осакаћен, возни парк локомотива за путнички саобраћај осакаћен, 412-416 (БГ:ВОЗ) први пут у модерној историји се раубују продужавањем ревизије. Нови "Руси" се већином шаљу на споредни колосек одмах по истеку рока за ревизију и не ревидирају. Оне две микрогрупе возова за 200км/ч ће тек да нестају са пруга када стигне ревизија (редован средњи оправак). Али то се неће јако осетити зато што је уштеда времена између 160 и 200 км/ч минимална. То је све и сувише далеко, далеко од озбиљног односа према Четвртој армији. Од суседних земаља само Босна и Албанија имају мањи релативан број путника.

Срећно к***чење како нико од суседа нема преко 160км/ч свима који славе.
Iz ugla putnika mogu slobodno da kažem da se situacija u prevozu putnika popravila i da je SV jedno od ozbiljnijih državnih preduzeća.
Do pre dve godine železnica jedva da je postojala.
Ako već moramo da se poredimo sa susedima, kao korisnik usluga HŽ-a mogu da kažem da je održavanje infrastrukture na katastrofalnom nivou, i da takođe imaju problema sa brojem vagona, znači na istom su nivou kao mi sa ovom mrežom, a tu situaciju ne menja ni broj putnika.
 
док су били у другим бојама су почели, а докусурили у садашњим бојама
 
Ako već moramo da se poredimo sa susedima, kao korisnik usluga HŽ-a mogu da kažem da je održavanje infrastrukture na katastrofalnom nivou, i da takođe imaju problema sa brojem vagona, znači na istom su nivou kao mi sa ovom mrežom, a tu situaciju ne menja ni broj putnika.
Stanice su im zapuštene, ali su im vozovi odlični. Brzina nije naročita.
 
je*******ote kolko hejtera na temama..... Jezivo.... Kao kod mene u firmi.... Nisu ni ustali, a veću kukaju i proklinju vlast i slaste se na neke novinske tekstove o propasti društva.... A isti ti novinari isto tako kupljeni od drugih naručilaca.... A pritom kolege (što kukaju i pljuju sve živo) nit najbolji radnici u firmi, nit najbolji ljudi u firmi... Al bitno je da se pljuje.... Šta ste vi kritičari na forumu lično učinili da skinete ova "govna" na vlasti? Ajmo realno i iskreno?
Izgledate kao ona dva mapetovca..... Samo kukanje i pljuvačina.... Dajte na ličnim primerima, podnosite neke inicijavite, ako treba u protest.... Najviše volim internet ratnike.... Tobož intelektualci, koji su provalili sve tajne sistema.... Samosvesni.... Da zaboravio sam da dodam: Videli sveta, za razliku od nas što nismo bili dalje od prvog sela.....
U normalnim okolnostima, građaninu je dovoljan glas, kao sredstvo borbe. Građanin ne treba da bude ratnik protiv svoje vlade. A kako se uspešno boriti protiv vlasti, koja zloupotrebljava sve što joj stoji na raspolaganju, je pitanje od milion dolara.
 
Добро. Срећан пут возом од Прокопачке клисуре (и даље није чак ни транспортно чвориште) до Зајечара, Врања, Пирота, Краљева, Крагујевца... До сваког краја своје земље имају бар симболично по неколико возова дневно директно до центра своје престонице. То је ближе албано-сербском дну него просеку европске цивилизације, али је и даље на нивоу бар неке транспортне политике. То је +/- онај ниво из Србије до 2012. без шминке, а у Хрватској са шминком. Сада од железнце у Србији имамо само скупу шминку.
 
Vrh