DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.015
- Pohvaljen
- 7.655
Narod je st***:
Samo po džepu i da vidiš kako se to u najkraćem mogućem roku ispravlja.Narod je st***:
Pogledajte prilog 214367
I u Beogradu je tako.Prošetajte se podzmenim prolazima van pruge Beograd - Subotica i biće vam jasno zašto ljudi seku preko pruge, većina njih su septičke neostevljen jame.
Onaj u Nišu je tek "disgusiting".
Илегалних прелаза у насељеним местима колико ти душа иште.Prošetajte se podzmenim prolazima van pruge Beograd - Subotica i biće vam jasno zašto ljudi seku preko pruge, većina njih su septičke neostevljen jame.
Kako neupotrebljiv? Ja ga jutros koristio.Ovo će biti problem u Nišu, pošto je prolaz neupotrebljiv dole, svi će gore preko koloseka, a saobraćaj kada se pusti ka Leskovcu i Aleksincu biće frekventan plus teretni.
Misliš "cela" klasična Srbija ili "deo" klasične Srbije? Ceo narod ili deo naroda? Sit sam generalizacije.... A bogami i hejta.....To je isto kao i prelaženje ulice preko duple pune linije, prolazak vozilima preko spuštene rampe, jurcanje duplo više od ograničenja brzine, parkiranje na trotoarima i na travi, to su sve isti ljudi. I uvek imaju valjan razlog i opravdanje zašto to rade, klasična Srbija.
Kako neupotrebljiv? Ja ga jutros koristio.
Jeste zapušten ali daleko od toga da je neupotrebljiv.
Zato i napisah da je zapušten a ne neupotrebljiv.Smrdi na urin i to baš, u noćnim satima neosvetljen, zadnji put sam tamo prošao 2021. Ovo sada je katastrofa, barem što sam gvirnuo malo dole.
Sećam se da je na pribojskoj stanici pothodnik u top stanju što se tiče čistoće iako su zidovi ižvrljani grafitima, i naš u Užicu je solidan, a u Prijepolju je to ruinirani podzemni javni klozet, kao i cela unutrašnjost i spoljašnjost stanične zgrade. Niko živ ga ne koristi da bi izašao na glavni peron , doduše ta stanica i nema nešto preterano mnogo vozova i putnika već odavno a i peroni su vrlo niski u poređenju sa stanicama na ovim novim brzim prugama po severu. Čak i psi lutalice ih preskaču bez problema.U većini stanica na Barskoj se do perona upravo i dolazi preko drvenih prelaza napravljenih od pragova, iako imaju prolazi, mahom zapišani.
U Priboju prolaz održava opština jer se kroz njega nastavlja pešački most, pa je zadnjih godina u korektnom stanju. Železnica to nije oribala još od Tita.
На 743 у 06:49 и 745 у 07:19. За остале не знам.Na kojim polascima je sinhron iz Novog Sada ujutru?
Bijelopoljska je pojam čistoće u odnosu na prijepoljsku, barem je bila zadnji put kad sam je koristio pre 3 godine.@Užice da prijepoljska je baš jeziva stanica, bar nekad bila. U istom sećanju mi je ostala i Bijelopoljska.
Ako se ne varam, Priboj je još pre izgradnje barske pruge bio povezan uskim kolosekom sa Rudom i Goraždem, tj. bio je na samom kraju te prve pruge koju su sagradili još Austrougari za vreme njihove okupacije južne Raške negde početkom prošlog veka. Taj slepi krak je ostao nepovezan sa ostatkom Srbije i za vreme Kraljevine Jugoslavije i za vreme SFRJ sve dok nije spojena cela barska pruga normalnog koloseka na poslednjoj i najtežoj deonici između Užica i Podgorice 1976. Tada je valjda i Ćira na uskom koloseku ukinut, ali gde mu se nalazila stara stanica i jel taj istorijski objekat danas sačuvan? Jel bila na mestu današnje stanice u Starom Priboju?Zanimljivo je da postoji i drugi peron na šestom koloseku koji se nikad koristio za mog života..takođe ima izlaz iz pothodnika. Navodno tu je stajao ćira neko kratko vreme kad se poklapao sa barskom.
Како једва долазе када између Суботице и Новог Сада има 12 аутобуских полазака и у просеку 30 БлаБла вожњи дневно?Ko će tačno putovati iz Subotice u Beograd? Jedva da i u Novi Sad dolaze ljudi odande. Biće kao i do sada okrenuti severu, a ne dole gde im bukvalno ništa ne treba.
Кафана је онај вагон а сама зграда је управна зграда железнице са канцеларијама. Или је бар било тако пре годину-двеstara pančevačka je isto danas kafana
Није то само на барској већ генерално на пругама је погодније пројектовати тако да пролазни колосек или колсеци буду у средини, а да пријемно-отпремни, претицајни, манипулативни и сви остали буду са страна. На тај начин се најмање омета или пресеца пролазни саобраћај, и омогућава доста флексибилности за организовање дела саобраћаја који има бављење у самој станици. Наравно има изузетака и специфичних ситуација где је другачија конфигурација погоднија, али у општем случају се може рећи да ово важи.I u vezi s tim, zašto su prolazni koloseci na barskoj uvek udaljeni od stanice? Pretpostavljam da je urađeno sa nekom svrhom, ali ne znam koja je. Isto je i na manjim i na većim stanicama. Logično mi je da bude uz zgradu da ljudi ne prelaze koloseke i da ih slučajno ne blokira teretni.