@Jelancha
Како је кренуло, Београд - Нови Сад ће им бити 95% саобраћаја. Мада ни ту нису људи задовољни. Једна жена синоћ је морала да купи карту у возу јер није могла на благајни, картомату или апликацију пошто су биле распродате све пуштене карте за интерсити (200 у 2. разреду + 24 у 1. разред), а била је слободна сигурно трећина места. Глупава одлука о слободним местима за путнике са месечним каратама. Само би могао неко Србијавозу да каже да неће исти број путника са месечним каратама бити викендом у 21:30 и радним данима у 17:00. Имају апликацију па нека смисле како да одреде број путника са месечним картама.
Због ове глупаве одлуке да мораш да се вратиш тачно одређеним возом (за Сокола то донекле има смисла, али за остале возове је бесмислено) ће имати дупло више посла на благајни. Неко је досад долазио једанпут и куповао повратну карту, а сад ће долазити на шалтер двапут јер неће да се дрнда са бесмисленим правилима Србијавоза.
Колико се сећам, оправдање је било да такво правило омогућава да планирају капацитете возова, али нисам видео да у пракси то функционише. Јуче је у регио возу у Старој Пазови и Инђији ушло толико људи да је доста њих морало да стоји. А наравно да не функционише у пракси јер не можеш да повећаш капацитет 10-15 минута пред полазак воза.
Да не спомињем да кондуктер опет није могао да прегледа свима карте јер је на две станице нагрнуло много људи.