Kod policije.U Novom Sadu nije. Na prvi peron možeš izaći kolima i često na njemu budu parkirana kola, dok druga dva sa izlazom za kola imaju na svega par metara stubove tako da ne znam kako je moguće izaći na njih kolima. A na kom peronu je bio taj terminal?
Вратио се данас из Црне Горе. Нажалост запала су ми српска кола која су у далеко лошијем стању од црногорских. Тј сами вагони су коју деценију старији.Evo me putujem posle 20 godina auto vozom Beograd-Bar sa zemunske stanice
Evo malo slika. I vagoni su uglavnom iz tog vremena, i svaki je različit.
Pogledajte prilog 211018Pogledajte prilog 211019Pogledajte prilog 211020Pogledajte prilog 211021Pogledajte prilog 211022Pogledajte prilog 211023Pogledajte prilog 211024Pogledajte prilog 211025Pogledajte prilog 211026Pogledajte prilog 211027Pogledajte prilog 211028Pogledajte prilog 211029Pogledajte prilog 211030Pogledajte prilog 211031Pogledajte prilog 211032Pogledajte prilog 211033Pogledajte prilog 211034
nek puste bilo kakav voz Beograd-Budimpesva via Szeged, Kecskemet.Kao sto se i ocekivalo, madjarska Vlada je odlucila da smanji ili potpuno ukine izdvajanja iz budzeta za troskove delova projekta rekonstrukcije pruge od Budimpeste do Kelebije/Beograda, u tacki 102. nece biti izdvajanja u 2024. godini, u tacki 123., sto je jos gora odluka po buducnost i dinamiku radova na projektu, prebacuje se finansiranje sa drzave na tekuca sredstva nadleznost ministarstva.
Kao sto sam i napisao, a neki su u tome videli propagandu EU protiv Kine, daj Boze da se pruga zavrsi do kraja 2028. godine, to bi bilo super ako se pogleda realna ekonomska situacija u Madjarskoj.
Pa sada ne znam kako bi se to moglo izvesti.Kod policije.
Tamo je bila platforma za ukrcavanje automobila.Pa sada ne znam kako bi se to moglo izvesti.
Све је комплетни промашај. Благајне би требало да раде од пола сата пре поласка првог воза (у Шапцу рецимо први воз креће у 7:25 па нек буде 6:55) и до поласка задњег воза. Картомати у свим нормалним земљама примају кеш, само код нас тога нема, јер смо економски тигар. Шабац као град од 70 хиљада житеља са директном везом за Београд нема ни благајну ни картомат. Па срамота.Ako imaju imalo razuma bolje im je da ovo ukinu inače iovako nepopularnu železnicu još više sahranjuju sa svojim merama, bož sačuvaj.
Iz aviona se vidi da je ovakvi odluku donela osoba koja van Beograd - Novi Sad voz i ljude nije videla.
I posle na sastancima se čude kako to Bg - Novi Sad ima 55% udela u prevozu putnika i svi su krivi za to, osim njih samih, oni nikada nisu krivi.
Каква земља такви и картомати...Kartomati su mnogo bolji, ne izgledaju kao slot aparati, imaju mogućnost primanja keša.
Ova kola rade mnoge kompanije. Škoda, FPS Poljska, Astra Rumunija, Kinezi... Od Simensa može se kupiti samo ceo voz, a ne kola posebno.
Do tada bih ganjao neke polovne nagibne vozove (tipa DB Class 612) za IR uslugu od Majdanpeka do Niša, i od Zaječara do Beograda, izvukli bi smo dobre brzine.
Jel se zna koja je godina proizvodnje jednima ili drugima.Nasa plava spavaca kola su iz sastava 'Plavog voza',ta visoka spavaca kola su tip MU,konstrukcija Vagon Li,a crnogorski kuset je bivsi DB X.
Bitno je da postoji proizvod, da odes u Srbijavoz app, na blagajnu, i kupis kartu od Beograda do Beca, Minhena, cak i Ciriha. Primer, nijedan EC iz Budimpeste ne ide dalje od Beca, osim EN za Minhen i Cirih. Sve je presedanje na RJ ili RJX u Becu. Naravno, svaka dva sata ima direktni voz, ali to je jedino Oebb/Railjet. Ali, MAV prodaje karte i dobija zaradu i u tom delu.U Sloveniji bukvalno do pre dve godine nije ni mogla da se kupi karta online, ne znam odakle vam ti silni hvalospevi, plus cela zemlja ima manje stanovnika od Beograda. A što se tiče voza Beograd - Beč, biće, kad mrtav prdne. Za tu potrebu je sasvim dovoljan i voz do Pešte, jer je veza za dalje ka zapadu odlična. Mada, iskreno sumnjam da će i voz do Mađarske zaživeti, do tada će Srbija pokvariti i nakovanj, kao i obično.
OeBB a i Westbahn imaju odlicno resenje za Klimaticket, sto je prakticno mesecna karta kod nas, isti princip, i onda udjes u app, izberes voz, ako je rezervacija obavezna, platis par eura i time je to mesto prodato. Ako to ne uradis, putujes bez rezervacije i ako nema slobodnih mesta, stojis. Kao progamer, pitam se koliko je ovo tesko da se implementira, nedelju ili dve nedelje@Jelancha
Како је кренуло, Београд - Нови Сад ће им бити 95% саобраћаја. Мада ни ту нису људи задовољни. Једна жена синоћ је морала да купи карту у возу јер није могла на благајни, картомату или апликацију пошто су биле распродате све пуштене карте за интерсити (200 у 2. разреду + 24 у 1. разред), а била је слободна сигурно трећина места. Глупава одлука о слободним местима за путнике са месечним каратама. Само би могао неко Србијавозу да каже да неће исти број путника са месечним каратама бити викендом у 21:30 и радним данима у 17:00. Имају апликацију па нека смисле како да одреде број путника са месечним картама.
Због ове глупаве одлуке да мораш да се вратиш тачно одређеним возом (за Сокола то донекле има смисла, али за остале возове је бесмислено) ће имати дупло више посла на благајни. Неко је досад долазио једанпут и куповао повратну карту, а сад ће долазити на шалтер двапут јер неће да се дрнда са бесмисленим правилима Србијавоза.
Колико се сећам, оправдање је било да такво правило омогућава да планирају капацитете возова, али нисам видео да у пракси то функционише. Јуче је у регио возу у Старој Пазови и Инђији ушло толико људи да је доста њих морало да стоји. А наравно да не функционише у пракси јер не можеш да повећаш капацитет 10-15 минута пред полазак воза.
Да не спомињем да кондуктер опет није могао да прегледа свима карте јер је на две станице нагрнуло много људи.
Hrvati ih sigurno budu prodavali, jer ih menjaju novim Končarovim hibridnim vlakovima.ако буду Немци или Хрвати продавали њихове, ови наши слепци би могли да се јаве да купе
Boje se jer kod polovnjaka nema masnih milionskih provizija.Bolje da kupe hr svedjane mislim da kod njihovih nagibnih odavno voze kao običan voz
Generalno srb voz boje se kupovine polovne robe a tako bi rešili recimo vagone za bar i druge kritične nedostatke