Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

1000034918.jpg

Извор: https://n1info.rs/biznis/nove-muke-...ta-u-vozu-moze-ali-mora-i-doplata-500-dinara/
 
kad smo vec kod papirica, jedna zanimljivost:
kupio sam prosle godine srb plus kartu, istekla je pa sam je sad obnovio
blagajnik mi daje papiric, kaze ,,moras uvek da je imas uz sebe, stavi ga spajalicom na kartu i teraj"
zanimljivo resenje
20240925_123050.jpg
 
kad smo vec kod papirica, jedna zanimljivost:
kupio sam prosle godine srb plus kartu, istekla je pa sam je sad obnovio
blagajnik mi daje papiric, kaze ,,moras uvek da je imas uz sebe, stavi ga spajalicom na kartu i teraj"
zanimljivo resenje
Pogledajte prilog 212694
Overavao sam K-13 ponovo, kao i mnogi drugi ljudi u mom okruženju. Niko nikad nije rekao da trebamo nositi taj papirić, odavno je u smeću, i niko ga nikad nije tražio. Kondukter kada skenira legitimaciju uređaj mu odmah prikaže da li je validna ili ne. Možda je ovo neka lokalna fora.
Čak i aplikacija ima automatski način da prepozna, odnosno kada ti istekne legitimacija on ti blokira kupovinu sa njom, ali čim je produžiš na šalteru aplikacija automatski prepozna i vrati ti opciju.
 
je l su dali datum za pocetak rekonstrukcije bg-nis? pominjali su kraj ove godine il pocetak sledece - priblizavamo se polako...
 
Е сад још да врате трамвај у Суботици и споје га са железничком и Палићем била би милина :)
ЖС у Суботици је на 500 метара од градске куће и трга а са центром Палића повезана је новом електрифицираном пругом.
Од ЖС Палић до језера има неких 600 метара.
Уколико буде постојало интересовање осим мањка ЕМВ нема препрека да воз иде и на сваких 20-30 минута.
 
Poslednja izmena:
Не иде често воз за Палић да би се користио за градски превоз пречесто; ту је аутобус бр. 6.
 
Да. За сада иде само 5 пари возова Суботица - Сегедин.
 
Slikao sam pothodnik na NS stanici.. ne znam što je zatvoren, tu obično bajsem najlakše izaći...

Inače nisam primetio nijednu kantu na samoj stanici, samo ispred na peronima...

Ne idu sinhroni iz NS ni u 16.30, ni u 17.30. Gužva je, stoji se i nisu rešili problem krađe kablova, čak je i soko dva puta poptuno stao danas kod St Pazove i mileo nekih 10-15 km u tom delu.

20240925_163216.jpg

20240925_163138.jpg
20240925_163145.jpg
20240925_163131.jpg
20240925_163245.jpg
20240925_163240.jpg

20240925_171238.jpg
 
Može al je brže dole spustiti se...

Šta će sad rešetke kad su sve završili 🙂

P.S hteo sam ovo u infrastrukturu al sad vidim da sam greškom ovde...
 
Ma možeš bicikl u lift lepo.
Samo što na liftu piše da je zabranjeno ulaziti sa biciklom u lift. A čak i ako odlučiš da prekršiš to pravilo, skontaćeš da je lift tesan i da je izuzetno teško ugurati bajs, odnosno za veće bajseve nemoguće.
Novi Sad, biciklistički grad koji treba da bude za primer a na kraju nema ni rampe za biciklove pored stepenica niti dozvoljava unošenje u liftove. Svaka čast genijalci.
 
Samo što na liftu piše da je zabranjeno ulaziti sa biciklom u lift. A čak i ako odlučiš da prekršiš to pravilo, skontaćeš da je lift tesan i da je izuzetno teško ugurati bajs, odnosno za veće bajseve nemoguće.
Novi Sad, biciklistički grad koji treba da bude za primer a na kraju nema ni rampe za biciklove pored stepenica niti dozvoljava unošenje u liftove. Svaka čast genijalci.

Liftovi za perone su manji, i nisu namenjeni za biciklove, da, ali lift u zgradi stanice je dovoljno dugačak za bilo koji bicikl, i često sam ga koristio.

Btw na novosadskoj stanici, neki novi resursi poput čekaonice za bicikliste, čekaonice za kućne ljubimce, već su zatvoreni, tj više ne rade.
 
Pa ko ce da cisti toliki prostor zaključaj to bre
Bar im wc radi uz naplatu
Za razliku od nbg vuka ...
 
Btw na novosadskoj stanici, neki novi resursi poput čekaonice za bicikliste, čekaonice za kućne ljubimce, već su zatvoreni, tj više ne rade.

Ajde što su te gluposti zatvorili koje nikad nisu ni zaživele nego ne rade sva 3 wc da bi onaj zakupac dole u onom ćošku stanice zarađivao pare... verovatno i za taj wc da bi ga zakupio i bio zaposlen kako baba sera mora neka veza ili članska karta...

Gužva je u tom jednom liftu kad se tek isprazni voz... Ovako se samo spustiš, brže je...

Ne znam sve aspekte bezbednosti i sl. jasno je da je tom pothodniku prevashodna namena pristup vozila, službena, dostavna, za svaki kolosek, da li mora da bude pod ključem, ne znam. Meni je bilo draže da se tuda spustim bajsem i to sa najbližeg perona staničnoj zgradi i nije veliki problem. Ipak sa ostalih koloseka je problem kako izaći.
 
Vrh