Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

+2

Messenger_creation_f1c888bf-9a28-40ba-81da-227bf345ad26.jpeg
 
Učinilo mi se, ali nisam siguran, da je jedan dečko dao 200 dinara kondukteru i da mu ovaj nije ništa otkucao. U pitanju je regio voz BG-NS u 19.15.
 
Što bi rekao Bata Kan Kan kada su ga svojevremeno obavestili da se u njegovom hotelu diluje dopčina: "Ja sam šokiran!"
Pa napisao sam jer su neki rekli da je to iskorenjeno na liniji BG-NS... posle nije nekoj deci (imali su preko 12 godina sigurno) umesto pet naplatio 3 karte jer kao oni nisu imali para, a 200 dinara je karta od Inđije do NS-a.
 
Ma gde iskorenjeno, ljudi moraju i da se raspravljaju sa bahatim seljačinama koji im zauzmu plaćena sedišta na linijama gde su sedišta obeležena na kartama, zbog toga ni ne koristim Srbija voz.
 
Ma gde iskorenjeno, ljudi moraju i da se raspravljaju sa bahatim seljačinama koji im zauzmu plaćena sedišta na linijama gde su sedišta obeležena na kartama, zbog toga ni ne koristim Srbija voz.
Ja ih redovno dignem, ali na kulturan način.😅 Ali pobeđuju mi oni koji imaju godišnju ili mesečnu kartu i koji su ubeđeni ( ne svi naravno) da zbog toga imaju zasigurno mesto u vozu i tako sednu na numerisana, a ne znaju da moraju da kupe i rezervaciju uz tu kartu za svaku vožnju ako žele da imaju mesto.
 
Vidi strpi se malo otisle su parnjace na remont mozda bude do grodzdj bala u vrscu
Noćni Barac je, kao i Romantika ili vozić na Šarganskoj osmici, muzejski eksponat i u tom smislu turističko-avanturistička atrakcija, ali gotovo neprihvatljiv u smislu pouzdanog i savremenom trenutku dostojnog prevoznog sredstva. Dok je ovaj dnevni NS - Bijelo Polje kazna za sirotinju.

Inače je vrhunski teatar posmatrati ovo oseravanje wannabe šešeljevskim doskočicama po potencijalnim/bivšim/sadašnim korisnicima usluge, i to na forumu i od likova koji se rutinski žale i prigovaraju na pravopisnim greškama po displejima ili oh toliko neudobnom, isflekanom sedištu u gradskom tramvaju.

Dakle, neudobnost od 20-60 min je no go, ali je zato neudobnost od 660-840 minuta super.
 
Ima jedna knjiga debela zove se Leksikon stranih reči izraza od M.Vujaklije
Kosta samo 400 din postarna ce bude veća
Pod slovom Sa ima reč Sarkazam
E to je ono što nisi video u mojim postovima na temu nove garniture do BP
Jer neko ne može da sredi da ima 4 kompozicije sa po 7 vagona dve noćne i 2 dnevne i 4 pouzdane lokse
 
Pa napisao sam jer su neki rekli da je to iskorenjeno na liniji BG-NS... posle nije nekoj deci (imali su preko 12 godina sigurno) umesto pet naplatio 3 karte jer kao oni nisu imali para, a 200 dinara je karta od Inđije do NS-a.
Muljaju i to otvoreno, tast mi rece da ga kondukter otvoreno pitao da mu da pare da ne uzme regularnu kartu. Dzabe ti novi vozovi i pruga kada ne krenes da sredjujes kucu od temelja.
 
U 21.30 je sad IC voz a ne regio ekspres iz NS 🙂

Sigurno ima još promena, možda ste i pisali... Ja ovo primećujem u hodu...
То је уствари једина промена у реду вожње, што је 749 из РегиоЕспреса пребачен у 565 ИнтерСити. И нико није о томе писао овде, нити је постојало иједно обавештење на сајту. Цео сајт сам проскроловао тог дана када је примењено зато што сам баш тај први дан измене (15.07.) отишао на тај полазак очекујући да идем до Пазове као икс пута до тада, само да бих сазнао да њега више нема и да морам да чекам следећи. Плус стално сам на прузи и нисам знао за ту измену.

Катастрофално обавештавање путника. Они очекују да ако су га у апликацији избрисали недељама унапред, да ми сви идемо и проверавамо све могуће датуме унапред за све могуће поласке, чисто за случај да се није нешто изменило. А каче на сајт истовремено питај бога колико других обавештења.

Морају озбиљно да пораде на томе.
 
Jedino obaveštenje koje sam ja "doživeo" od strane SrbijaVoza jeste kada sam se vozio upravo tim polaskom 18. 7. 2024. u 21.30h, a to je kondukter koji je išao kroz voz i naglašavao da je jedino stajalište između Novog Sada i Beograd centra samo Novi Beograd. Toliko o onim fantastičnim puš-notifikacijama, ako takve stvari ne mogu negde da se označe.
 
Објавили су ипак, сад сам сазнао. Међутим не на време и не на сајту реда вожње, већ на новом сајту у секцији Вести и то дан након ступања измене на снагу односно 16. јула. Професионално, нема шта.
 
Sa 461-001 remontovane 2021. su skinute osovine i postavljene na 461-013 te se na 001 neće računati u neko buduće vreme, previše žalbi od osoblja i kvarova, uopšteno katastrofalno loš odrađen remont, a novac od poreskih obaveznika utrošen i bačen u prazno.
 
Ume "MIN" Niš da odradi dobar remont i to od nule.
Primeri su 441-414 privatnog prevoznika "Despotija" i mnoge lokomotive koje voze za TENT Obrenovac.
Tako da bi rekao da je što se tiče
461-001, sve do SV-a i njegove nesposobnosti da održava i ovo malo voznog parka. Barem što se tiče lokomotiva.
 
Nije da branim SV, ali ovog puta mislim da imaju pravo.
Sa tom lokomotivom imaju probleme od starta, a mv na Barskoj su baš kukali na nju i uopšteno je više vremena provodila u MIN-u nego na pruzi.

MIN uopšteno jako sada loše stoji, od Korone 2020 su totalno pukli, posluju sa gubitkom, a od početka 2024 i trenutno račun im je u blokadi. Više ne mogu sami da izvrše remont lokomotiva pa rade sa Želvozom, a duguju podizvođačima dosta.
Šta će biti sa njima ni Bog sam ne zna..
 
Било би коректно да Држава расквита или помогне да МИН расквита дугове, и да оптимизују предузеће са све осавремењавањем производног погона. Разбуцати је најлакше.
 
Pa država već pomaže MIN-u jer sva državna preduzeća (Kargo & SV) šalju tamo lokomotive na održavanje.

To što Davidović, koji je kupio MIN, loše vodi firmu je druga strana medalje.
 
Na STANICI Tošin bunar.
I to nisu pogrešili novinari nego SV

Otežan saobraćaj vozova na novosadskoj pruzi

15:55 ,, Srbijavoz” a.d. obaveštava korisnike usluga da je dana 23.07.2024. godine u 15:48 časova , došlo do infrastrukturnih problema na stanici Tošin bunar, što za posledicu ima otežan saobraćaj vozova.
 
Pa dobro, tu staje voz - > znači stanica.

Kome šta nije jasno?!

:grand:
 
Vrh