Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

али тврда седишта...ко би то трпео скроз до Бијелог поља...;)
3,5 vagona za more napunjena u sred sezone, ovo je epohalan uspeh kakav ne pamti istorija železnice od vremena pa do sad i dokaz da su svi urotili protiv SrbijEvozeta.
Nije da nam je narod teška beda navikla da npr. pospeši prolaps L4-L5 zarad 40 evra uštede.
 
3,5 vagona za more napunjena u sred sezone, ovo je epohalan uspeh kakav ne pamti istorija železnice od vremena pa do sad i dokaz da su svi urotili protiv SrbijEvozeta.
Nije poenta u tome. Već da ga ljudi ipak koriste iako se sedi na betonu i ekserima. Neverovatno zar ne? 🙄
A što se tiče tvog sarkastičnog i podrugljivog komentara o epohalnosti...
Pa i u ono srećno vreme 811/431/1131, nisu bili ništa više popunjeniji nego sadašnji "Novosadski Barac".
Nego eto,prokomentarisao si samo da bi nešto prokomentarisao.
 
Pa i u ono srećno vreme 811/431/1131, nisu bili ništa više popunjeniji nego sadašnji "Novosadski Barac".

Mora da se šališ? Sećam se dnevnog barca prve decenije 2000-ih. Obično smo noćnim išli na more, a vraćali se dnevnim. Sećam se povratka, dnevni barac, 9 vagona, svi puni, uključujući i pomoćna sedišta u hodniku. Nisu mogli svi doći do rezervacije sedišta, ali se puštalo i bez. A tad je u letnjoj sezoni bilo 7 polazaka iz Srbije za Bar. 4 polaska iz Beograda (dnevni brzi i poslovni, noćni brzi i autovoz) jedan iz Subotice (išao cele godine), jedan iz Novog Sada (sezonac) i jedan iz Niša (u sezoni išao zasebno, a van sezone se u Požegi sklapao sa Subotičkim). Jedino su dva dnevna barca iz Beograda imali 6-9 vagona, noćni su imali svi 10+. Lokomotiva u Beogradu bila na šiljku perona. A da ne pričam da je brzina bila 70 km/h Užice - Priboj i 85 km/h Priboj - Vrbnica. Znaš i sam koja je sramota od brzine sad od Užica do Crne Gore.

I ti onda porediš ovu smejuriju sad sa tim vremenom? I da se ogradim (da ne bude opet pominjanja ULJŽ) - pričam konkretno o barskim vozovima i barskoj pruzi na osnovu konkretnih i egzaktnih činjenica.
 
Poslednja izmena:
Mora da se šališ? Sećam se dnevnog barca prve decenije 2000-ih. Obično smo noćnim išli na more, a vraćali se dnevnim. Sećam se povratka, dnevni barac, 9 vagona, svi puni, uključujući i pomoćna sedišta u hodniku. Nisu mogli svi doći do rezervacije sedišta, ali se puštalo i bez. A tad je u letnjoj sezoni bilo 7 polazaka iz Srbije za Bar. 4 polaska iz Beograda (dnevni brzi i poslovni, noćni brzi i autovoz) jedan iz Subotice (išao cele godine), jedan iz Novog Sada (sezonac) i jedan iz Niša (u sezoni išao zasebno, a van sezone se u Požegi sklapao sa Subotičkim). Jedino su dva dnevna barca iz Beograda imali 6-9 vagona, noćni su imali svi 10+. Lokomotiva u Beogradu bila na šiljku perona. A da ne pričam da je brzina bila 70 km/h Užice - Priboj i 85 km/h Priboj - Vrbnica. Znaš i sam koja je sramota od brzine sad od Užica do Crne Gore.

I ti onda porediš ovu smejuriju sad sa tim vremenom? I da se ogradim (da ne bude opet pominjanja ULJŽ) - pričam konkretno o barskim vozovima i barskoj pruzi na osnovu konkretnih i egzaktnih činjenica.
Tačno sam znao da ćeš da se upecaš i da kreneš da pametuješ.
Druže, samo sam se osvrnuo na stalnu kuknjavu i na omalovažavanje bilo kakvog unapređenja u odnosu na bilo šta.
Svaki put (čitaj. SVAKI) kada se nešto pomene u pozitivnom svetlu javite se vi likovi koji MORATE da se javite i osujete paljbu to onome koji je to preneo/napisao. Ne vidim poentu a i realno smorili ste većinu ovde.
Pa naravno da neću izmišljati gluposti jer je sve lako proverljivo a i događaji nisu baš tako daleko bili u prošlosti pa se verovatno dosta nas toga seća.
Zato RJ lagano.
 
Tačno sam znao da ćeš da se upecaš i da kreneš da pametuješ.
Druže, samo sam se osvrnuo na stalnu kuknjavu i na omalovažavanje bilo kakvog unapređenja u odnosu na bilo šta.
Svaki put (čitaj. SVAKI) kada se nešto pomene u pozitivnom svetlu javite se vi likovi koji MORATE da se javite i osujete paljbu to onome koji je to preneo/napisao. Ne vidim poentu a i realno smorili ste većinu ovde.
Pa naravno da neću izmišljati gluposti jer je sve lako proverljivo a i događaji nisu baš tako daleko bili u prošlosti pa se verovatno dosta nas toga seća.
Zato RJ lagano.

A koje je to unapređenje na barskoj pruzi izvini? Sa 7 vozova spali na jedan i po. Putovanje Beograd - Bijelo Polje traje 3 sata duže nego pre 20 godina zbog stanja pruge. Ako je tebi poboljšanje da se umesto direktnog voza Beograd - Bar sa enterijerom pogodnim za duga putovanja putuje lokalnim vozom sa presedanjem, ne znam šta da ti kažem. Kao da pričam sa kamenom. Osim pruge Beograd - Subotica realno ne postoji nijedno poboljšanje na prugama u Srbiji već više od 30 godina. Sve je uglavnom veliko pogoršanje ili u izuzetnim slučajevima malo napred malo nazad.

P.S. ne znam šta ste se naložili na neke inicijale. Nisam taj koji mislite.
 
Tačno sam znao da ćeš da se upecaš i da kreneš da pametuješ.
Druže, samo sam se osvrnuo na stalnu kuknjavu i na omalovažavanje bilo kakvog unapređenja u odnosu na bilo šta.
Svaki put (čitaj. SVAKI) kada se nešto pomene u pozitivnom svetlu javite se vi likovi koji MORATE da se javite i osujete paljbu to onome koji je to preneo/napisao. Ne vidim poentu a i realno smorili ste većinu ovde.
Pa naravno da neću izmišljati gluposti jer je sve lako proverljivo a i događaji nisu baš tako daleko bili u prošlosti pa se verovatno dosta nas toga seća.
Zato RJ lagano.

Nije poenta u tome. Već da ga ljudi ipak koriste iako se sedi na betonu i ekserima. Neverovatno zar ne? 🙄
A što se tiče tvog sarkastičnog i podrugljivog komentara o epohalnosti...
Pa i u ono srećno vreme 811/431/1131, nisu bili ništa više popunjeniji nego sadašnji "Novosadski Barac".
Nego eto,prokomentarisao si samo da bi nešto prokomentarisao.
Prokomentarisao sam kao putnik prinuđen da se lomim kolima ili plaćam bezobrazno skupe avio-karte 6 puta godišnje. Jer preći ovom prugom i ovakvim kompozicijama taj put više od jednom u pola godine je mrcvarenje za mazohiste.

A u kom svojstvu ti komentarišeš? U svojstvu Sunđer Boba?
 
Čini mi se da sad postoji i teza da je i Marcus Lupus klon Wlabmza, što sigurno nije tačno.

Zašto se ovo radi?
 
Ovaj novi flirt je gotovo bešuman, dok stari tandrče sve vreme. Vrlo udoban, glatka vožnja, klima optimalna i temperatura i duvanje, ne bije onako direkrno, ili sam ja pogodio dobro mesto.. 😊 Ma nemam reči bolji mi je od kissa... Ima dva WC-a.. Na displeju se naizmenično menjaju ćirilica i latinica...

20240717_172323.jpg

20240717_172419.jpg
20240717_172449.jpg
20240717_172518.jpg
20240717_172600.jpg

20240717_172355.jpg
20240717_172409.jpg
 
Samo da dodam sliku ovih utičnica...

20240717_205937.jpg


I da kažem da me produžetak linije raduje u smislu Prijepolje Teretna - NS (bez Beške, SK i Petrovaradina) Znači kao neki regio ekspres ekspres 🙂 baš me prijatno iznenadilo... sledeće stajalište posle Inđije - Novi Sad 🙂 Ja kao 😮

U 21.30 je sad IC voz a ne regio ekspres iz NS 🙂

Sigurno ima još promena, možda ste i pisali... Ja ovo primećujem u hodu...
 
Kod nas tek sad krenulo sa običnim USB A ulazima, a USB C uveliko prelazi u većinu, ja sa svojim USB C na USB C punjačem nemam sreće 🤣

Moraš kupiti onaj C na A adapterčić. Mada nije baš C postao standard još uvek u vozilima, mislim da osim VW grupe u automobile većina još uvek ubacuje A, ali to je i zbog korišćenja flash memorija, u vozu osim funkcije punjenja nema šta drugo da se koristi pa bi C bila logičnija opcija.
 
Ja vidjam sve vise ljudi da nose sa sobom brze punjače ali ne one fabričke od telefona nego oni koji mogu da pune više uredjaja, obicno imaju 2-3 usb C i 1 usb A, pune od 45w do 100w uglavnom a ima i jačih modela.

Ja sam se opredelio za ovaj Ugreen-ov model bio mi simpa :):

1fe97f69a0616e5eb3d86c544e37951e.jpg
 
Vrh