Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Председник зато време не губи. Ја мислим да се ттајномуррзао у стакломод камера. Сад и кад га нема увек некако његова силуета у позадини
 
Zna li neko slučajno da li blagajnik prilikom rezervacije mesta može na kompjuteru da odabere broj kola i/ili sedišta/ležaja?
 
16:15 iz BG ide sinhron od prošlog ponedeljka, čak i pre nego što su pustili nove Flirtove u upotrebu, što je bilo u prošli petak. Pretpostavljam da se u istom sastavu vraća u standardnom obrtu u 17:30 iz NS, ali nisam bio u prilici da potvrdim. Ako je neko bolje upućen odakle su sada izbunarili ovu garnituru ili ako zna šta sve sada vozi kao sinhron radnim danom, bilo bi zanimljivo da podeli.
 
Pretpostavljam da se u istom sastavu vraća u standardnom obrtu u 17:30 iz NS, ali nisam bio u prilici da potvrdim.

Obično voz koji stigne u NS isti krene nazad... Čim izađu putnici, ulaze novi za BG...

Ne verujem da je za sinhron drugačije... (edit. I nije drugačije, taj se vraća.)

Uskoro stižemo, kondukter spor, ja u prvoj klasi 😛 da li će me izbaciti... ❓

(edit. Nije me izbacio, dobar kondukter 👨‍✈️)


20240606_165924.jpg
 
Poslednja izmena:
Obično voz koji stigne u NS isti krene nazad... Čim izađu putnici, ulaze novi za BG...

Ne verujem da je za sinhron drugačije... (edit. I nije drugačije, taj se vraća.)

Uskoro stižemo, kondukter spor, ja u prvoj klasi 😛 da li će me izbaciti... ❓

(edit. Nije me izbacio, dobar kondukter 👨‍✈️)


Pogledajte prilog 200800

Što ne platiš 1. Razred?
 
Najnovije ludilo srpske železnice je ideja da na relaciji Novi Sad - Bijelo Polje putuje Štadler tramvaj garnitura, ne zna se šta je luđe, što takav voz uopšte nema kapacitet za prtljag, ili što će ljudi putovati 10-12 sati na maltene drvenim sedištima, sa jednim toaletom u celom vozu, ako je stariji Flirt, ili dva ako je novi. Vozovi će biti ekspresno ruinirani i uništeni.
 
NS:voz

PS trebalo bi trasom stare pruge i starim tunelom obnoviti prugu od Indjije do NS za teretni saobracaj. Most bi se mogao postaviti i kod Rafinerije, da se skrati put i zaobidju urbane zone.
Слободног времена између путничких полазака има, а у случају градње те нове трасе опет би морали да граде крак пруге кроз урбано подручје због повезивања са ранжирном станицом у Новом Саду.
 

Znači neverovatno kakvi umobolnici. Umesto da idu udobni vagoni do Beograda (skupili bi ŽPCG i SV dovoljno), oni teraju ljude da se koče i da se preseda u Bijelom Polju. A ovo produženje do Novog Sada je običan populistički potez. Da su išli normalni vagoni do Beograda, presedalo bi se u Beogradu. A sada se preseda u Bijelom Polju. Dakle, Novosađani će se samo duže voziti garniturum neudobnom i neprikladnom za duža putovanja.
 
Бар се могу купити или изнајмити вагони других оператера. Ту нема проблема ни са специфичном контактном мрежом.
Који је разлог да не продуже постојеће возове са вагонима из Бара до Новог Сада и обрнуто?
 
Zna li neko slučajno da li blagajnik prilikom rezervacije mesta može na kompjuteru da odabere broj kola i/ili sedišta/ležaja?

Ne može. Može samo preferenca sedišta u smislu, do prozora, u sredini, do hodnika (u kupeu) ili do prozora ili do prolaza (bez kupea). Takođe, ako voz ima vagone sa i bez kupea, može da se bira jedno ili drugo. Isto kod izbora ležaja može da se bira donji, srednji, gornji. Ali sistem automatski zadaje broj mesta i vagona. Sve ovo u Srbiji trenutno važi samo za voz za Bar, s obzirom da rezervacion sistem još uvek pogrešno prepoznaje mesta u Sokolu, tj. s brda s dola. Mada, pitam se kako će sad rezervisati mesta za dnevni barac pošto se preseda. Verovatno će opet biti s brda s dola.
 
Možda čeka zakazan termin na Velimu?
Tako je. Velim rade u tri smene. Već neko vreme je gužva i sve je rezervisano.

CRRC Double Deck EMU for Westbahn arrived two years ago for in EU for testing and certification. And they are not into service yet.
https://www.railwaygazette.com/trac...-westbahn-arrives-at-test-track/61625.article
The Czech CRRC Sirius just finished all tests this week and has been in Europe for five years. Still no authorization. :)
 
Nedostaje mi onaj WlabMZ... on je puno toga znao o železnici i iskreno ne znam gde i zašto nestade.. al moram da primetim da dveipola (svojom aktivnošću i znanjem) fino popunjava tu prazninu... 👍

Nekako je došao u pravo vreme...
WlabMZ je dežurni negativac i mračio je za sve pare a znao je da se izlupetara i da ostane živ tako da je dobro što se povukao.
 
Vrh