Проблем је недостатак претицајних колосека. Теретни можеш тренутно поставити само на пријемни-отпремни или пролазни колосек јер само они имају довољну дужину и то само у Инђији, Бешки и Петроварадину. И ту мораш скоро одмах да га мичеш јер путнички наилази. Ако ћеш на неки од "споредних" који би уствари требали служити за то, имаш опцију само 400м у Инђији и 650м у Петроварадину који је већ на крају деонице, па не помаже толико. И у обе ситуације се приступа директно само са колосека номинално усмерених ка северу што компликује организацију. На њима би могао теретњак стајати дуже и чекати, али су прекратки. Зато смо принуђени на пролазак целе деонице мање више "у цугу" јер немаш где да макнеш воз.Meni nije jasna priča o manjku kapaciteta. Uzmimo primer deonicu Stara Pazova - Novi Sad. Mislim, izgradili smo dvokolosečnu prugu na mestu jednokolosečne, teretni saobraćaj se nije povećao, putnički je sa oko 15 vozova dnevno u proseku od pre modernizacije pojačan na 30. Dakle opterećenje po koloseku ostalo isto, a brzina, samim tim i propusna moć veća.