Ти проценти немају везе са везом, не знам како си дошао до њих, али очигледно ниси узео у обзир сва потенцијална сустизања возова са нехомогеним саобраћајним карактеристикама на дужини од 77км. Тих 10% би се могло рећи у случају саобраћања два воза на сат једнаких карактеристика, што овде дефинитивно није случај. Разлика углова у графикону озбиљно сече капацитет.
По мојој брзој рачуници, не може се прогурати више од 5 теретних возова по часу са неким нормалним претпоставакама и са тренутним режимом где имамо само један Регио и само један ИнтерСити по часу, и када још увек немамо додатни ИнтерРегио и када још увек немамо НС-СМ возове. Већ од следећег реда вожње ће то бити теже. А и у тој рачуници су претпостављени идеални услови саобраћања, брзине, убрзања и кочења односно исправне електро локомотиве, што у пракси са теретним превозницима уме и да буде другачије. Сигурно ту треба још успорити нека времена, поготово за убрзања. Углавном, када се додају сви реални фактори и ризици, ко зна шта би се добило.
А замислите како ће тек бити од следећег реда вожње јер бога питај где ће тај ИнтерРегио гурнути, то може пореметити и мало, а може и значајно.
Ево како тај пример изгледа код мене, на брзину сам нашкрабао график, гледати само између два Регија односно плавих линија. Све је скица наравно, не хватати се за детаље. Рађено на основу просечних времена за терет из Инфриног графикона.
Pogledajte prilog 200697
Ако неко мисли да то може другачије и боље, или са драстично већом количином саобраћаја као што овде неки тврде, нека објасни или нацрта. Поготово ови упућенији или искуснији са израдом РВа. И опет напомена да је ово нацртано фантазија која пада у воду већ од децембра, а шта ће тек бити за неколико година.