Strogo gledano oba sistema imaju vrline i mane, TGV su dabldekeri ali sa garantovanim mestom za sedenje, u ICE nemaš garantovano mesto pa ti ni ne vredi to što je oberklasa ako nemaš rezervaciju koja te košta pa moraš da stojiš svo vreme ako ubodeš neki popularan polazak. Zato možeš spontano da kupiš kartu za ICE a za TGV ne.Уопште није тема да ли је неко "ретардиран". Сигурно то нису ни Французи, кад је израда возова у питању.
Наравно да би смео...Економичност неке конфигурације није тако једноставна математика, пруга има неку своју амортизацију - израчунај колико путника по осовини има Флирт, а колико Кисс200. Што се тиче пртљага, убаци у Кисс200 одељеке за пртљаг и види колико ћеш имати више сицева од Флирт-а. Дабл декери губе корисну површину на степеништу и ту лека нема - није то пута два...Не постоје случајно и даље "обични" возови, све има своју математику и зависи од оптерећења линије.Ne razumem, po toj logici TGV ne bi smeo van Francuske.
Imaju takvo resenje https://crrczelc-europe.com/ddemu-for-westbahn-austria/, vec nekoliko godina se testira u Ceskoj, od nedavno, mozda se varam, rade se testiranja i u Austriji.U tom slučaju, ako Kinezi nisu mogli da isporuče i konstruišu dabl deker u razumnom roku, trebalo je preći na nekog drugog.
Šta je falilo nastaviti sa Stadlerom?
Stadler dabl deker sa novom maskom za 200 km/h je skup i vreme čekanja je dugo. Prvi ga dobije ÖBB. stare maske se više ne prodaju za pruge u EU (Mađarska). Ovi kineski je jeftiniji i "brza" dostava. Klasična greška, gradi se ali kupuje se vozove kada je sve već izgrađeno.U tom slučaju, ako Kinezi nisu mogli da isporuče i konstruišu dabl deker u razumnom roku, trebalo je preći na nekog drugog.
Šta je falilo nastaviti sa Stadlerom?
Vrbas-Sombor je sledeći na redu za CRBC, cena 250 miliona.
Apropo prve klase u KISS-u, ja ni ne vidim razliku u odnosu na drugu, osim rasporeda sedišta. Sama sedišta su ista, ne znam što bi iko plaćao prvu klasu.
Да ли се на Ниш - Димитровград раде само пролазни колосеци у станицама и да ли се потпуно реконструишу станице, са свестаничном зградом? Можда је то у питању овде?250 miliona za elektrifikaciju i modernizaciju jednokolosečne pruge za 120 km/h!? Ajme! Pa Niš - Dimitrovgrad je skoro duplo duža razdaljina, radi se isto elektrifikacija i modernizacija jednokolosečne pruge za 120 km/h, a košta 120 miliona evra.
250 miliona za elektrifikaciju i modernizaciju jednokolosečne pruge za 120 km/h!? Ajme! Pa Niš - Dimitrovgrad je skoro duplo duža razdaljina, radi se isto elektrifikacija i modernizacija jednokolosečne pruge za 120 km/h, a košta 120 miliona evra.
250 miliona za elektrifikaciju i modernizaciju jednokolosečne pruge za 120 km/h!? Ajme! Pa Niš - Dimitrovgrad je skoro duplo duža razdaljina, radi se isto elektrifikacija i modernizacija jednokolosečne pruge za 120 km/h, a košta 120 miliona evra.
Ja koliko znam Vrbas Sombor se radi dvokolosecno 160 ali neka me ispravi neko. Kinez je reko 300 miliona ali onda je vesic nesto dodao i Vucic je rekao “znaci do Sombora 250” uz napomenu da je skupo
Možda je onda planirano da bude jednokolosecna pa se u međuvremenu odlučilo da se radi dvokolosečna sa potpunom modernizacijom staničnih kapaciteta. Što se ne može uraditi satih 80 milki.Radi se jednokolosečna pruga za 120 km/h. Prva cena o kojoj se pričalo je bila 80 miliona evra. Kako je to naraslo na 250 miliona, meni nije jasno...
https://rtv.rs/sr_lat/vojvodina/bac...raspisan-tender-za-projektovanje_1410361.html
Možda je onda planirano da bude jednokolosecna pa se u međuvremenu odlučilo da se radi dvokolosečna sa potpunom modernizacijom stanični kapaciteta. Što se ne može uraditi satih 80 milki.
Možda je onda planirano da bude jednokolosecna pa se u međuvremenu odlučilo da se radi dvokolosečna sa potpunom modernizacijom stanični kapaciteta. Što se ne može uraditi satih 80 milki.
Sećam dobro kada je trebalo da krene da se radi drugi kolosek od Đunisa ka Nišu kakvi su sve bili komentari. I da je to pranje para i da ima pametnijih mesta gde se ti milioni mogu uložiti, itd, itd...Ako se radi dvokolosečna pruga ka Somboru to je onda obično pranje para. Koji će im dvokolosečna pruga za 160 km/h ka Somboru? Seti se da su do pre samo par godina hteli da je ukinu.
Jel' Kineski Soko samo "Soko" ili je dobio i nasu 41x oznaku??? 411? 414?
Ma naravno. Ne tvrdim ništa samo ostavljam prostora.Sombor-Vrbas ima manji robni saobraćaj od Kraljevo-Požega, Vršac-Pančevo, Niš-Zaječar, nema logike za 2 koloseka.
Meni više deluje neka bezvezna licitacija cena od strane velikog vođe.