mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.675
- Pohvaljen
- 10.725
Ali smo ubrzali jurnjavu za njima.Daleko smo mi i od Češke i od Holandije...
Ali smo ubrzali jurnjavu za njima.Daleko smo mi i od Češke i od Holandije...
Са либерализацијом треба опрезно у сврху да се створи права конкуренција, као у Чешкој, а не подељени монопол као у Холандији. Резултат подељеног монопола у Холандији су само скупље карте, не и већа разноврсност понуде. Уместо да нови опертери дођу на главне правце типа Амстердам - Утрехт - Ајндховен, постали су монополисти на бочним пругама.
Због пропусне моћи али и техничког стања, те неразвијеног система диспечерског управљања, тек неке од пруга могу бити интересантне приватним превозницима за путнички саобраћај. Такође, морале би бити дефинисане фазе усклађивања-укључивања приватних путничких оператера. Цена трасе би морала да буде стимулативна за првих неколико година, типа евро-возни километар за путничке возове. Да постоји сада пруга Раковица - Сајам - Нови Београд, са Железничком станицом Сајам приватни превозник би по здравој логици одабрао то уместо Прокопа, или би возове усмерио на Панчево, високоподне.
Ja sam neko ko voli da zagovora da država preko svojih preduzeća kontroliše i vrši prevoz (kao u Bg-u npr), ali ovo više ne funkcioniše.
Ali smo ubrzali jurnjavu za njima.
Не знам колико би приватнику било исплативо да вози нова возна средства за опустела села на истоку Србије?
Ниска платежна моћ, мало људи, лоша инфраструктура. Колика би требала да буде карта?
А хоће ли централна каса то да финансира?
Ма праве не знам ни ја по чему, не знам која им је идеја да аутобус пролази у тренутку звона за крај седмог часа (бар је тако било кад сам ја ишао), па ако стигнеш стигнеш.Zapravo, ljudi koji putuju u susedni grad na posao/školu su najobespravljeniji putnici, jer prevoznici pljačkaju, ukidaju polaske kako im je volja i uopšte prave red vožnje zasnovan isključivo na komercijalnoj osnovi.
Акценат ми је био на првој реченици, да ли се исплати новим возилима. Претпостављам да са половним и старијим возилима може да се направи рачуница.Pogledaj postove @Boki123 na prethodnoj strani.
Акценат ми је био на првој реченици, да ли се исплати новим возилима. Претпостављам да са половним и старијим возилима може да се направи рачуница.
Ne bih se složio za Holandiju.
Sa većinom ljudi sa severa sa kojima sam pričao hvale dosta Arrivu kao pouzdan i bolji servis od NS-a, takođe Arriva nudi dosta paketa karata koji su nekada i povoljniji od NS-ovog na svojoj mreži linija.
Ako se pogledaju polasci ("Treinarchief") može se uočiti da su Arrivini polasci redovni i da su tačni, u pitanju su rezultati bolji od NS-a.
Arriva je od skora uvela voz Groningen-Schiphol čija je cena karte 10€ i trudi se da nastavi razvoj međugradskog saobraćaja van ruta koja dobija putem koncesije.
Arriva ne može da utiče na cenu karata unutar koncesija i to zavisi od drugih faktora i politike.
Isto manje više važi i za ostale prevoznike poput Keolisa, Conexxiona, Syntusa, Qbuzz-a ali od skora ih je Arriva skoro sve progutala, po meni u potpunosti zasluženo.
Kada se setim da je NS (državna železnica) puštala na te lokalne pruge 60 godina stare "Mat-ove" i kada pogledam sada moderne Stadlerove vozove definitivno nije isto. Te lokalne rute su procvetale sa tim "monopolistima".
Baš taj Holandski primer je dobar način kako rešiti lokalne pravce i u Srbiji, i nadam se da će tako biti.
Što dalje od Srbijavoza, nužno zlo, barem za lokal.
Iz prve ruke mogu i da dodam da su NS-ovi vozovi jezivo prljavi poslednjih godina ali onako štroka po našim standardima! Čak bih rekao i šokantno, posebno WC. Nešto što svakako ne očekujete u Holandiji...
Istina, u zadnjih par godina NS je usled nedostatka radne snage postao nevidjeno strokav....jedino se bolje drze novi CAF sprinteri i neki manji broj sveze remontovanih VIRM...ICM su najgori ubedljivo...ulipani, markeri, nalepnice, razni mirisi...
Takodje NS ima probleme sa novim ICNG, ogroman broj polazaka se otkazuje...
Na šta ova pruga liči - užas i sramota.
Ne.Да ли су први пуштени у саобраћај?
Šta se dešava sa kineskim vozom? Nije nam prikazan tokom posete Sija, iako su voz obezbeđivali. Koliko sam video na onom FB snimku i komentarima na sam video, ima autocenzure u SV povodom bilo kakvog snimanja kineza.
Testovi u Rumuniji odrađeni.
Testovi kompatibilnosti sa Srpskom Infrastrukturom odrađeni.
Sada je sve na prevozniku, za mesec dana počinje sezona dnevnog voza iz Novog Sada za Bijelo Polje sa vezom za Bar, valjda im je u interesu da ih što pre puste..
Mada smo i one prve Stadlere bili čekali dugo.