Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Ima vrata! (Mislim na KISS-a)

Elem, više me brine upravljačnica, pult ima krajnje čudan raspored, tako da je prekidač za pantograf na sredini.
Pored toga što sve izgleda kao kopija Stadlera, ali hajde da kažemo da su Stadler i Siemens + ostala fela unutra slični.

Baš ako mi se da šansa slikaću i porediću upr od Kiss-a i ovog Kineza.
 
Poslednja izmena:
Elem, više me brine upravljačnica, pult ima krajnje čudan raspored, tako da je prekidač za pantograf na sredini.
Šta te konkretno brine oko upravljačnice? Prekidač za rukovanje pantografom je na sredini kao i prekidač za uklj. glavnog prekidača koji je pored njega. Šta bi tu trebalo da je zabrinjavajuće?
Pa na lokomotivama serije 441 i 461 je od podserije do podserije različit raspored prekidača na pultu mašinovođe pa ništa nije zabrinjavajuće.
 
Nije možda zabrinjavajuće, ali mnogo čudno jeste.
Takođe, ne dopada mi se u odnosu na KISS-a što mašinovođa nema na sredini pulta čist prostor, mislim da je za organizaciju posla bolje.
Onako, haotično deluje, na prvu loptu, čak se usuđujem da kažem da mi je ona upr na MŽ garniturama bila lepša.
Bem li ga, imao sam visoka očekivanja. 🤷‍♂️
 
Unutrašnost francuskog TGVa je slična i ima isto jedna vrata:

SNCF_TGV_PSE_-_Intérieur_2nde.jpg
 
Прескочили сте читаву расправу о кључној разлици. Спат чак и качи као доказ слику на којој се види та разлика.

Довиђења момци.
 
Unutrašnost francuskog TGVa je slična i ima isto jedna vrata:

Pogledajte prilog 197402
Jeste slična, ima prozore, plafon i pod, sve ostalo je različito.

Ova tvoja fotografija upravo dokazuje da i tgv ima vrata i pregradu koja odvaja salon od ulaznog prostora.
Svaki IC voz bi trebao to da ima.
Ovo ne znači da je kineski voz loš (samo bučniji), ali znači da mu je enterijer sličan prigradskom FLIRT a ne IC. Zaista ne znam ni za jedan IC u svetu koji to nema.
Naravno, sasvim sam siguran da naši apsolutno nisu obratili pažnju na to kad su naručili. Da su tražili Kinezi bi to dodali.
 
Pa i oni vozovi stari fazon 40 godina sto idu za Bar imaju vrata, dok ovi nemaju. Kiss ima 2 sprata i onda nije za poređenje, ali ako su sedišta udobnija od Kissa, onda je sve oprošteno, jer ona sedišta kod Kissa su nekako bezveze odrađena.
 
I da li ovi vagoni uopšte imaju prostor za odlaganje velikih kofera? on obično bude u tom delu gde je spoj vagona, odvojeni deo za ulaz/izlaz. Šta znam, meni KISS nekako deluje i zbog sprata bolje.

Jedno pitanje, da li iko ima saznanja da li se po otvaranju pruge NS-SU planira barem puštanje nekog našeg regio voza i do Segedina (tipa Novi Sad - Subotica - Segedin). Mađari su ako se ne varam konačno stavili pod struju deo do Reske-a, pa bi to sad i moglo, a iz Segedina već ima pristojan broj vozova do Budimpešte. Znam da garnitura mora da menja smer u Subotici, ali ne verujem da je to toliki problem.
 
I meni je palo na pamet to za kofere. Sve mi deluje da će veliki koferi da budu na prolazu.
 
Unutrašnost francuskog TGVa je slična i ima isto jedna vrata:

TGV ima vrata koja odvajaju ulazni prostor od putničkom. CRRC Soko to nema, nego ti u 1. razredu duva s vrata kada se otvore na stanici za vrat da uđu/izađu putnici. Dakle, nije isto. Još gore, koliko vidim na CRRC Soku između prvih sedišta i vrata je kanta za đubre, taman da miris đubreta dopuni ugodni doživljaj vožnje 1. razredom. Komedija. GSP.

Прескочили сте читаву расправу о кључној разлици. Спат чак и качи као доказ слику на којој се види та разлика.

Vidiš da nisu sposobni da pojme.

Je li to 2+1 sedište po redu?

Da, u 1. razredu. U 2. razredu je 2+2.
 
Pa i oni vozovi stari fazon 40 godina sto idu za Bar imaju vrata, dok ovi nemaju. Kiss ima 2 sprata i onda nije za poređenje, ali ako su sedišta udobnija od Kissa, onda je sve oprošteno, jer ona sedišta kod Kissa su nekako bezveze odrađena.

Misliš na uži deo u visini leđa?
Jeste malo bezveze, ali rađeno je po tuđoj specifikaciji, mada opet kada saberem i oduzmem iz ugla uslova meni je vožnja u KISS-u pored najbrže i najkomfornija.
Utičnice (i to prilično dobro pozicionirane), dosta udobna sedišta, Rolo zavesa, veoma veliki stočić prave razliku. Moglo bi isto da bude i u Z1 vagonima, ali eto tako je kako je..

Koja katastrofa. Sedište 1. razreda gleda u pravo na policu za prtljag. Nema stočića, ništa. A ono tamo sa druge strane vrata gleda pravo u kantu za đubre...🤮

Ne mogu da se otmem utisku koji sam imao i kod upravljačnice pa i u ovom slučaju rasporedu sedenja da je sve urađeno dosta generično.
Odnosno da je sve bilo prepušteno CRRC-u da određuje kako i šta, a da je SV samo stajao po strani, što mislim da i nije toliki propust CRRC-a koliko naših glavešina.
Za ovakve tipove vozova ipak treba zahtevati neke izmene i modifikacije zbog komfora i uslova kako putnika tako i vozopratnog osoblja.
Isto je bilo i sa KISS-om, ali eto tu smo se izvukli sa Westbahn-ovim paketom pa se taj propust prekrio, što je možda bila i medveđa usluga..


P.S. Dopada mi se na Kinezu "Wood touch", daje neki osećaj luksuza koliko toliko.
 
Jedno pitanje, da li iko ima saznanja da li se po otvaranju pruge NS-SU planira barem puštanje nekog našeg regio voza i do Segedina (tipa Novi Sad - Subotica - Segedin). Mađari su ako se ne varam konačno stavili pod struju deo do Reske-a, pa bi to sad i moglo, a iz Segedina već ima pristojan broj vozova do Budimpešte. Znam da garnitura mora da menja smer u Subotici, ali ne verujem da je to toliki problem.

Poslednjih mesec dana ili tako baš gledam ovo oko promene smera što se pre spominjalo kao veliki problem, u zadnjih mesec ako ne i više svi vozovi koji stižu u Suboticu sa smera istoka prođu stajalište uđu dublje ka stanici pa posle mašinovođa prelazi u kabinu sa druge strane i vozi dalje, ok, razumem da to nije toliko lako ukoliko je lokomotiva i vagoni situacija, ali da li sa ostalim tipovima vozova koji bi najverovatnije tu saobraćali imamo veći problem od ovoga?

....

A za polaske ja sam čuo da se planira "olakšano presedanje i povezivanje Beograda i Budimpešte, te dnevno 7-8 pari polazaka između Subotice i Segedina". Mogli bi se pojedini RE(x) polasci po meni na relaciji Beograd - Subotica izvući do Segedina, a MÁV da ostane na Segedin - Subotica.
 
Enterijer voza deluje dosta skromno, mada bih sacekao prezentaciju. Prostor za kofere takodje nije bas veliki, ovo su duze relacije i mora se racunati da ce ljudi vuci i velike kofere od 20+ kg, a na ovoj polici moze da stane samo 2-3 takva kofera. Takodje nisam ocekivao stepenice u kabini. Svakako je daleko od ICE usluge koju smo zamisljali, vise podseca na regionalni voz (mada jos nisam video regionalni voz koji ide 200kmh).

Ovi vozovi su trebali da budu isporuceni tek sledece godine tako da se nadam da je ovo samo neka pokazna varijanta koja je preuzeta iz neke druge porudzbine i sklepana za potrebe dolaska kineskog predsednika.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Svakako je daleko od ICE usluge koju smo zamisljali, vise podseca na regionalni voz (mada jos nisam video regionalni voz koji ide 200kmh).

Ima u Nemačkoj Minhen - Nirnberg Regio koji ide 200 km/h.

Ovi vozovi su trebali da budu isporuceni tek sledece godine tako da se nadam da je ovo samo neka pokazna varijanta koja je preuzeta iz neke druge porudzbine i sklepana za potrebe dolaska kineskog predsednika.

Nije. To je to.
 
Ovaj brzi voz je polu niskopodni zato su mu vrata na sredini tu gde je nizak pod izmedju obrtnih postolja za razliku od ostalih brzih vozova koja imaju vrata na krajevima i koji su visokopodni.

U smislu pristupačnosti to je veliki napredak u odnosu na ICE, TGV Pendolino i ostale brze vozove jer kod njih imate stepenik da udjete u voz.
 
Ima u Nemačkoj Minhen - Nirnberg Regio koji ide 200 km/h.



Nije. To je to.

To jeste regio nivou usluge ali je voz koji obavlja tu uslugu zapravo push pull IC garnitura. Vozi 200 na sat samo zato sto je na 300kmh pruzi i ometao bi ICE vozove.
Novi vozovi na toj pruzi su Skode 102 koje voze Vmax 190km/h.

Za drugi deo ipak mislim da nemas sve informacije da bi tvrdio tako nesto.
 
Vrh