Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Сарадња са руским железницама, немачке локомотиве за карго...да Амери имају нешто да понуде по питању Железнице узели би смо и то ... неутралност на делу...

Evo ga sada ovaj General... Ovde se buni za civilne vozove, a tamo za borbene avione, što je još teže za održavanje, navija za papazjaniju sa dodavanjem još i kineskih aviona. Kako će onda tek taj džumbus da održavaju?
 
Inače negde sam naleteo na sliku našeg Flirta kako ide na redovnu reviziju, ali je ulazio u Mađarsku, što znači da mi to još ne radimo?

Revizija Štadlerovih vozila sme da se radi samo u ovlašćenim Štadler radionicama, a najbliža je u Mađarskoj. U Srbiji je premali broj Štadler vozova da bi se takva radionica otvorila u Srbiji. Štadler radionica u Mađarskoj pokriva većinu okolnih zemalja.
 
Зато је требало набављати само Штадлере и за Сокола, и дизелаше као допуну за 711.
 
За ЦГ, Ниш и даље до сређивања пруга требају и вагони са купејима.
 
Presek za 31.03 Srbijavoz

441 (Šveđanka)
Raspoloživo za saobraćaj 9
Prosečno ispravno 7
Potreba za RV 23/24 8

461 (Rumunka)
Raspoloživo za saobraćaj 4
Prosečno ispravno 1,4
Potreba za RV 23/24 3

666 (Maršalka)
Raspoloživo za saobraćaj 2
Prosečno ispravno za saobraćaj 1,6
Potreba za RV 23/24 2

410 (Kiss)
Raspoloživo za saobraćaj 3
Prosečno ispravno 2,1
Potreba za RV 23/24 2

412 (Gorbačov)
Raspoloživo za saobraćaj 19
Prosečno ispravno za saobraćaj 13,1
Potreba za RV23/24 13

413 (Flirt)
Raspoloživo za saobraćaj 20
Prosečno ispravno za saobraćaj 17,6
Potrebno za RV 23/24 17

710 (Šveđanin)
Raspoloživo za saobraćaj 4
Prosečno ispravno za saobraćaj 3,3
Potreba za RV 23/24 3

*710-009 došla sa remonta u Aprilu.

711 (Putko)
Raspoloživo za saobraćaj 39
Prosečno ispravno za saobraćaj 22,5
Potreba za RV 23/24 21
 
410 (Kiss)
Raspoloživo za saobraćaj 3
Prosečno ispravno 2,1
Potreba za RV 23/24 2

U ovome se ogleda nedostatak nabavke malih količina jedne serije. U praksi jednu garnituru bacaš u vazduh. Isto će biti i kod CRRC Sokola, ako budemo imali sreće. Od 8 raspoloživih vozova imaćemo maksimalno 6 prosečno ispravnih. I za to je kriv isključivo onaj odgovoran za nabavku, jer se prekasno krenulo u nabavku voznih sredstava za 200 km/h. Mogli smo imati recimo 12 CRRC Sokola po ceni 3 Kissa i 5 CRRC Sokola, od čega bi imali 10 prosečno ispravnih za iste pare za koje ćemo imati 6 prosečno ispravnih Sokola (2 Stadler + 4 CRRC). Dakle, čak 2/3 više polazaka za iste pare! Za ovakvo rasipanje javnog novca bi morao neko da odgovara.

441 (Šveđanka)
Raspoloživo za saobraćaj 9
Prosečno ispravno 7
Potreba za RV 23/24 8

461 (Rumunka)
Raspoloživo za saobraćaj 4
Prosečno ispravno 1,4
Potreba za RV 23/24 3

Otkud tolike potrebe za 441 i 461? Koliko znam jedino su na noćnom barcu i Optimi uposleni.
 
Ljudi, nije to za mene voz. Za mene voz ima vagon sa kupejima, da izađeš na hodnik, zapališ cigar...

1714760149510.png
 
Ono što meni ide na živce je taj stav “moliću ga”. Pa valjda ima neki biznis plan koji kaže - evo mi ipak smo to nekad radili, obnovićemo obrazovanje u toj oblasti, ako vi uložite u razvoj fabrike ovde prednosti su vam te i te. Homologaciju ćemo raditi za Evropu, bićete na vratima Evrope, ali ipak nešto jeftinije radno okruženje. I onda je to “predlog” za smileno investiranje koji ima smisla i za drugu stranu (onu koja ima novac). A ne ”moliću ga”.
Ma ja mislim da je to retorika za prosecnog SNS glasaca. Verovatno jeste plan da bude tako kako ti kazes, ali kako to objasniti prosecnom gledaocu Hepija, Pinka, prosecnom SNS glasacu? Nikako, jer on jednostavno razume retoriku kojom se i sam sluzi (primer: "molicu gazda Peru da zaposli moju ceru sad kad je zavrsila srednju skolu da dete sto pre ima platu")
 
Revizija Štadlerovih vozila sme da se radi samo u ovlašćenim Štadler radionicama, a najbliža je u Mađarskoj. U Srbiji je premali broj Štadler vozova da bi se takva radionica otvorila u Srbiji. Štadler radionica u Mađarskoj pokriva većinu okolnih zemalja.
To nije istina. Mađarska radionica ne pokriva nijednu drugu zemlju, ali to je jedan od mnogih koji nudi revizije. Slovenački Stadleri imaju revizije u Sloveniji, u SŽ VIT-u. Reviziju Stadlera se može izvršiti u bilo kojoj hali u kojoj se vrši reviziju drugih vozova ili lokomotiva. Jedini problem u Srbiji je, što srpski održavaoci nemaju znanje i odgovarajući prostor za reviziju Štadlera. U Srbiji se rade samo redovne i vanredne popravke i kontrolni pregledi Štadlera.
I za servise Vectron lokomotiva u Srbiji potrebna je specijalistička obuka u Minhenu za dobijanje odgovarajućeg sertifikata do nivoa usluge I3 ili I4. Tako će biti i sa CRRC Soko. Nekoga u Srbiji treba naučiti kako da održava ove vozove.
 
A onda kreće zabava održavanja serija od po tri-četiri komada. Šou u najavi. Nadam se da bar KISS i Flirt imaju neki značajan deo delova zajednički, inače će i KISS brzo na otpad. Čak sam jako zabrinut da čim kineski uđu u saobraćaj jedan po jedan KISS će pri prvom kvaru otići u Zemun na opravku i neće više videti svetlo dana.
Inače negde sam naleteo na sliku našeg Flirta kako ide na redovnu reviziju, ali je ulazio u Mađarsku, što znači da mi to još ne radimo?
To se uveliko desava pre koji mesec na pruzi BG-Pancevo , flirtic je milio od PA vojlovice do glavne ... zena nije znala sta da radi , koliko sam shvatio iz njene price pritisak je bio slab u pneumatici (kocnice) ili pantograf ne znam tacno ... da li je neki kvar ili sta vec ali vec staradaju.
Kod nas nije problem da se dovuce i TGV ali to se zna sta bi se desilo , mi smo neozbiljna drzava ... ovde sve propada zbog nemara.
 
To nije istina. Mađarska radionica ne pokriva nijednu drugu zemlju, ali to je jedan od mnogih koji nudi revizije. Slovenački Stadleri imaju revizije u Sloveniji, u SŽ VIT-u. Reviziju Stadlera se može izvršiti u bilo kojoj hali u kojoj se vrši reviziju drugih vozova ili lokomotiva. Jedini problem u Srbiji je, što srpski održavaoci nemaju znanje i odgovarajući prostor za reviziju Štadlera. U Srbiji se rade samo redovne i vanredne popravke i kontrolni pregledi Štadlera.

I to se možda promeni uskoro..
Screenshot_20240504_121151_Facebook.jpg
 
, flirtic je milio od PA vojlovice do glavne ... zena nije znala sta da radi , koliko sam shvatio IZ NJENE PRICE PRITISAK JE BIO SLAB U PNEUMATICI (KOČNICE) ILI PANTOGRAF NE ZNAM TACNO ... da li je neki kvar ili sta vec ali vec staradaju.
Kod nas nije problem da se dovuce i TGV ali to se zna sta bi se desilo , mi smo neozbiljna drzava ... ovde sve propada zbog nemara.
Ništa od ovoga naravno nije istina.
To što se dešavalo je uzrok onih famoznih krađa tegova za zatezanje kontaktne mreže i zbog toga su uvedene lagane vožnje sa 20km/h.
Kakve kočnice i kakav pantograf?
U slučaju ova dva voz nije za saobraćaj i on se isključuje iz istog.
 
Ništa od ovoga naravno nije istina.
To što se dešavalo je uzrok onih famoznih krađa tegova za zatezanje kontaktne mreže i zbog toga su uvedene lagane vožnje sa 20km/h.
Kakve kočnice i kakav pantograf?
U slučaju ova dva voz nije za saobraćaj i on se isključuje iz istog.
Trebao sam da snimam.
Voz je išao od Vojlovica do glavne uz konstantnu paniku koleginice mašinovođe a pritom bila na telefonu sa nekim iz centrale..
Nije znala sta da radi, onako bas baš amaterski.
U tom slučaju voz nije trebao ni da napušta stanicu Vojlovici.
 
Trebao sam da snimam.
Voz je išao od Vojlovica do glavne uz konstantnu paniku koleginice mašinovođe a pritom bila na telefonu sa nekim iz centrale..
Nije znala sta da radi, onako bas baš amaterski.
U tom slučaju voz nije trebao ni da napušta stanicu Vojlovici.
Ja sam se osvrnuo na navodne neispravnosti a ne na to da li je voz milio ili ne.
 
Vrh