Fantasticno izgleda, nista lodije od zapadnih.Sprema se za prezentaciju.
Pogledajte prilog 197298
Meni je ovaj voz mnogo lepsi od nemackih ICE npr. Uz ogradu da oni mogu da voze 300kmh i lokomotiva je odvojena.Fantasticno izgleda, nista lodije od zapadnih.
Gesendet von meinem NOH-NX9 mit Tapatalk
Meni je ovaj voz mnogo lepsi od nemackih ICE npr. Uz ogradu da oni mogu da voze 300kmh i lokomotiva je odvojena.
„Мађарска“Sprema se za prezentaciju.
Pogledajte prilog 197298
5 je dovoljno dok se ne izgradi brza pruga do Niša.samo da ne ostanemo na jednoj kompoziciji za celu srbiju...koliko realno treba ovakvih da bi se pokrila cela zemlja i uspostavio normalan redovan zeleznicki saobracaj?
Jel se meni ovo čini da su sedišta skoro sva u grupi sa sedištem preko puta? Lično ne volim da delim pod sa nepoznatim putnikom koji sedi sa druge strane stola :-(Mslm da su stepenice samo ovo sivo.
Evo i celog snimka.
Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
Ova 3 gornja "stepenika" nisu stepenice već je svetlo od prozora koje se prozire kroz pod pa sa ove perspektive deluju kao stepenice.Kakve su ovo silne stepenice?
Ovo su kola prvog razreda pa pretpostavljam da je tako samo u njima.Jel se meni ovo čini da su sedišta skoro sva u grupi sa sedištem preko puta? Lično ne volim da delim pod sa nepoznatim putnikom koji sedi sa druge strane stola :-(
Je li ugrađen ETCS? Ne znam da li se može videti iz snimka.Utom još gore.
Putnici 1. Razreda većinom zahtevaju veću privatnost.
Ovo su kola prvog razreda pa pretpostavljam da je tako samo u njima.
A gde su odvojeni u Stadler Flirt i Kiss vozovima.Već se vidi prvi nedopustivi nedostatak. Zar je moguće da ulazni prostor nije odvojen, nego odmah počinju sedišta i to u 1. razredu? Pa to je na nivou lokalnih vozova, a oni planiraju ovo za Budimpeštu.
A gde su odvojeni u Stadler Flirt i Kiss vozovima.
U pravu si za KISS i za to se izvinjavam. Totalno sam prevideo vrata između salona i ulaznih platformi. Ali ni ovaj Kinez nije čist IC voz.IC Flirt za PKP:
KISS za Westbahn:
Ako je to da ti ne duva u 1. razredu za vrat kad se otvore vrata na stanici privilegija biznis klase A380, onda nema o čemu da pričamo. Postoje neki standardi koji se sve manje i manje poštuju. Komfor putnika je sve manje i manje bitan. Ako su ranije mogli da se poštuju ti standardi, zašto sada ne mogu?
Naš Flirt nije IC garnitura već Regio, a za KISS ne mogu da se setim ima li ova vrata, ali trebalo bi da ima s obzirom da smo dobili garniture predviđene za Westbahn.
Hvala kasnije sam na snimku video.Ova 3 gornja "stepenika" nisu stepenice već je svetlo od prozora koje se prozire kroz pod pa sa ove perspektive deluju kao stepenice.
Da se razumemo i ja sam se bio istripovao 10 sekundi blejao u fotku da li je moguće da ima 6 stepenika. Ima ih 3 zapravo.
Ali ni ovaj Kinez nije čist IC voz.