Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Sprema se za prezentaciju.
FB_IMG_1714841152805.jpg
 
Meni je ovaj voz mnogo lepsi od nemackih ICE npr. Uz ogradu da oni mogu da voze 300kmh i lokomotiva je odvojena.

ICE1 i ICE2 imaju "odvojenu lokomotivu", osnosno zasebnu vučnu jedinicu, ali oni ne voze 300 km/h, već 250/280 km/h. To su vozovi iz 1991. i 1996. tako da će sigurno biti noviji lepši. ICE3 može do 330 km/h, ali on već nema zasebnu vučnu jedinicu.

Na ovoj slici što je @mvbg1 okačio, podseća me malo na CAF EMV za 250 km/h Turskih železnica.
 
samo da ne ostanemo na jednoj kompoziciji za celu srbiju...koliko realno treba ovakvih da bi se pokrila cela zemlja i uspostavio normalan redovan zeleznicki saobracaj?
 
Jeli moguće naknadno dodavati kola u ove kompozicije ili ovi vozovi ostaju u ovoj konfiguraciji ceo radni vek?
 
To je osnovna razlika između kompozicije i garniture.
Ovo je garnitura. Teorijski jeste moguće, ali u realnom životu ne.
Dodavanje kola bez pogonske jedinice menja vučno brzinske karakteristike na gore. Suprotno tome, dodavanje onih sa pogonskom jedinicom ih poboljšava, ali onda bi trebalo prilagoditi softver i svašta još.
Tako da... Ne
 
Mslm da su stepenice samo ovo sivo.

Evo i celog snimka.
Jel se meni ovo čini da su sedišta skoro sva u grupi sa sedištem preko puta? Lično ne volim da delim pod sa nepoznatim putnikom koji sedi sa druge strane stola :-(
 
Utom još gore.

Putnici 1. Razreda većinom zahtevaju veću privatnost.
 
Ovo su kola prvog razreda pa pretpostavljam da je tako samo u njima.

Već se vidi prvi nedopustivi nedostatak. Zar je moguće da ulazni prostor nije odvojen, nego odmah počinju sedišta i to u 1. razredu, sa staklenom pregradom kao u GSP-u. Pa to je na nivou lokalnih vozova, a oni planiraju ovo za Budimpeštu. U svim kategorijama Intercity pa naviše po evropskim standardima ulazni prostor mora biti odvojen vratima od putničkog prostora. Već vidim da ću za Budimpeštu birati polaske koje vrši MAV...
 
Već se vidi prvi nedopustivi nedostatak. Zar je moguće da ulazni prostor nije odvojen, nego odmah počinju sedišta i to u 1. razredu? Pa to je na nivou lokalnih vozova, a oni planiraju ovo za Budimpeštu.
A gde su odvojeni u Stadler Flirt i Kiss vozovima.
Hebiga,ovo je samo "običan" 1.razred a ne biznis klasa u A380 od Emirata.
 
A gde su odvojeni u Stadler Flirt i Kiss vozovima.

IC Flirt za PKP:

DSC_0300.jpg


KISS za Westbahn:

20220508_103829.jpg



Ako je to da ti ne duva u 1. razredu za vrat kad se otvore vrata na stanici privilegija biznis klase A380, onda nema o čemu da pričamo. Postoje neki standardi koji se sve manje i manje poštuju. Komfor putnika je sve manje i manje bitan. Ako su ranije mogli da se poštuju ti standardi, zašto sada ne mogu?

Naš Flirt nije IC garnitura već Regio, a za KISS ne mogu da se setim ima li ova vrata, ali trebalo bi da ima s obzirom da smo dobili garniture predviđene za Westbahn.
 
IC Flirt za PKP:

DSC_0300.jpg


KISS za Westbahn:

20220508_103829.jpg



Ako je to da ti ne duva u 1. razredu za vrat kad se otvore vrata na stanici privilegija biznis klase A380, onda nema o čemu da pričamo. Postoje neki standardi koji se sve manje i manje poštuju. Komfor putnika je sve manje i manje bitan. Ako su ranije mogli da se poštuju ti standardi, zašto sada ne mogu?

Naš Flirt nije IC garnitura već Regio, a za KISS ne mogu da se setim ima li ova vrata, ali trebalo bi da ima s obzirom da smo dobili garniture predviđene za Westbahn.
U pravu si za KISS i za to se izvinjavam. Totalno sam prevideo vrata između salona i ulaznih platformi. Ali ni ovaj Kinez nije čist IC voz.
 
Vrh