Некако ценим да имаш око 30 година +/- Тако да претпостављам да није толики проблем. За нас старије - осети се разлика. Могу да читам, могу да чвакам телефон, али ипак пета тачка се буниJa od Beograda do Niša izdržim bez problema na starijem,
Upravo sam ovo hteo da pišem, kao mlađanom mi nije smetalo da putujem i po deset sati regionalnim vozovima kroz celu Nemačku uz sijaset presedanja na tvrdim sedištima. A sada mi leđa itekako primete ako sedim 3 sata u RE. Al zato kada sednem u ICE ni 5+ sati nisu problem.Некако ценим да имаш око 30 година +/- Тако да претпостављам да није толики проблем. За нас старије - осети се разлика. Могу да читам, могу да чвакам телефон, али ипак пета тачка се буни
Izdržavali smo i na RVR sa plastičnim sedištima Dođem na stanicu, platio kartu i rezervaciju, čekam IC kad ono stiže BG voz. Mladost trpi sve. Još ako popijem 5-6 piva. Može i na patosPa Flirtova sedišta i jesu dobre geometrije, odnosno dobro su oblikovana, pogotovo na novijem.
Ja od Beograda do Niša izdržim bez problema na starijem, malo je to i do psihe, udubiš se u neki drugi problem i zaboraviš na sedišta..
Mada ne opravdavam, sedišta jesu pretvrda, voz nije namenjen za duže relacije.
Apsolutno, linija Bgd/Bijelo P. bi trebala biti tokom cele godine. Nije to samo za povezivanje Bgd sa more, već I npr Užica i drugih gradova sa Podgoricom I morem, kao I severom CG.Kao što sam rekao, nisu za relaciju do Bijelog Polja, ali i ima nekog smisla što i idu.
Taj dnevni voz služi za klinčadiju koja bi jeftino na more, dnevni Barac je odavno izgubio smisao sa ovolikim dugim vremenom putovanja, dosta više se isplati noćni sa kojim i ide većina putnika.
Ovo sada je više da se uvede neka brža varijanta do Valjeva, Užica, Prijepolja, Priboja, popune neke rupe u RV-u, omogući prekogranični prelazak, eventualno nekog da odveze na more.
Po meni ovaj voz bi mogao da ostane i posle sezone, eto da se omogući i da tokom dana može da se stigne od Podgorice do Užica i tako...
E sada, da su neke stvari mogle drugačije da se organizuju, mogle su.
U Srbiji jos ima konduktera i kontrolise se zabrana pusenja, dok po nekim drzavama EU, kontrole ima samo u IC vozovima, pa vlada anarhija, koja ukljucuje i pusenje.Нема више пушења.
Реално купеји су закон. Треба узети и неку гарнитуру у конфигурацији са купеима.Da vam kažem nešto.
Ovo za mene nije voz...
...Voz je lokomotiva sa vagonima, a vagoni imaju kupeje. Pa izađeš na hodnik, zapališ cigar...
U Srbiji jos ima konduktera i kontrolise se zabrana pusenja, dok po nekim drzavama EU, kontrole ima samo u IC vozovima, pa vlada anarhija, koja ukljucuje i pusenje.
Pa u svrhu smanjenja troskova izbacise kotrolore na regionalnim linijama, pa migrantski huligani to koriste da prave od voza shisha bar.U Holandiji, Belgiji, Švajcarskoj, Italiji je uvek na vozu "dirigent" ili ti kodnukter, samo što ne vrši uvek proveru karata.
U nabrojenim zemljama nikada nisam video da iko ikada puši.
Možda Češka, Mađarska, Slovačka, eventualno Nemačka. Mada na svim modernijim vozovima postoji sistem za detekciju dima.
Malo sam bio zbunjen jel su IC vozovi uglavnom u jednom nivou ali sam zaboravio da onda na svakom ulazu ima 2-3 stepenika. Ovo onda znaci da je ulaz u nivou sa peronom sto je svakako bolja opcija. Hvala na odgovoru.Па због комбинације нископодни улаз+обртна постоља.