Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Da ima pameti to bi uradili sad dok nisu sve garniture isporučene. Sigurno bi bilo jeftinije nešto tako odraditi u procesu proizvodnje, naravno ako nisu svi već završeni. A onda bih mogao da se opkladim da bi ljudi ciljali takve garniture da putuju ka Prijepolju.
 
Ja od Beograda do Niša izdržim bez problema na starijem,
Некако ценим да имаш око 30 година +/- Тако да претпостављам да није толики проблем. За нас старије - осети се разлика. Могу да читам, могу да чвакам телефон, али ипак пета тачка се буни
 
Некако ценим да имаш око 30 година +/- Тако да претпостављам да није толики проблем. За нас старије - осети се разлика. Могу да читам, могу да чвакам телефон, али ипак пета тачка се буни
Upravo sam ovo hteo da pišem, kao mlađanom mi nije smetalo da putujem i po deset sati regionalnim vozovima kroz celu Nemačku uz sijaset presedanja na tvrdim sedištima. A sada mi leđa itekako primete ako sedim 3 sata u RE. Al zato kada sednem u ICE ni 5+ sati nisu problem.
 
Pa Flirtova sedišta i jesu dobre geometrije, odnosno dobro su oblikovana, pogotovo na novijem.

Ja od Beograda do Niša izdržim bez problema na starijem, malo je to i do psihe, udubiš se u neki drugi problem i zaboraviš na sedišta..
Mada ne opravdavam, sedišta jesu pretvrda, voz nije namenjen za duže relacije.
Izdržavali smo i na RVR sa plastičnim sedištima :D Dođem na stanicu, platio kartu i rezervaciju, čekam IC kad ono stiže BG voz. Mladost trpi sve. Još ako popijem 5-6 piva. Može i na patos
 
Ja se vozim do Užica, to je nekih 3 sata i 20 minuta. I svaki put me je ubila kičma.
 
Kao što sam rekao, nisu za relaciju do Bijelog Polja, ali i ima nekog smisla što i idu.
Taj dnevni voz služi za klinčadiju koja bi jeftino na more, dnevni Barac je odavno izgubio smisao sa ovolikim dugim vremenom putovanja, dosta više se isplati noćni sa kojim i ide većina putnika.

Ovo sada je više da se uvede neka brža varijanta do Valjeva, Užica, Prijepolja, Priboja, popune neke rupe u RV-u, omogući prekogranični prelazak, eventualno nekog da odveze na more.
Po meni ovaj voz bi mogao da ostane i posle sezone, eto da se omogući i da tokom dana može da se stigne od Podgorice do Užica i tako...

E sada, da su neke stvari mogle drugačije da se organizuju, mogle su.
 
Izvor: Beobuild.rs
Predstavljamo novi voz za brzu prugu Beograd-Budimpešta
kineski-soko-voz-crrc-140624-04b.jpg

Nakon nedavno održane prezentacije novog brzog voza nabavljenog za potrebe buduće linije Beograd-Budimpešta, iskoristili smo priliku da u prisustvu generalnog direktora "Srbijavoza" Ivana Bulajića napravimo intervju i detaljan obilazak novog ponosa srpskih železnica. Prvi primerak koji je nadavno stigao u Beograd, tačnije nedavno rekonstruisanu Tehničko putničku stanicu Zemun, predstavlja prvi ovakav voz na tržištu Evrope i napravljen je po jedinstvenim naručenim specifikacijama i karakterističnim zahtevima buduće linije. "Srbijavoz" napravio je izvarednu kupovinu, koja je realizovana po preferencijalnim cenama, a kineski proizvođač se potudio da vrhunskom opremom i vrhunskom završnom obradom zadovolji najviše standarde za ovaj tip vozila.

Veliku foto reportažu i više informacija možete videti u vesti na prvoj strani sajta i video prilogu na forumu

kineski-soko-voz-crrc-140624-01.jpg

kineski-soko-voz-crrc-140624-07.jpg

kineski-soko-voz-crrc-140624-09.jpg

Veliku foto reportažu i više informacija možete videti u vesti na prvoj strani sajta i video prilogu na forumu
 
Kao što sam rekao, nisu za relaciju do Bijelog Polja, ali i ima nekog smisla što i idu.
Taj dnevni voz služi za klinčadiju koja bi jeftino na more, dnevni Barac je odavno izgubio smisao sa ovolikim dugim vremenom putovanja, dosta više se isplati noćni sa kojim i ide većina putnika.

Ovo sada je više da se uvede neka brža varijanta do Valjeva, Užica, Prijepolja, Priboja, popune neke rupe u RV-u, omogući prekogranični prelazak, eventualno nekog da odveze na more.
Po meni ovaj voz bi mogao da ostane i posle sezone, eto da se omogući i da tokom dana može da se stigne od Podgorice do Užica i tako...

E sada, da su neke stvari mogle drugačije da se organizuju, mogle su.
Apsolutno, linija Bgd/Bijelo P. bi trebala biti tokom cele godine. Nije to samo za povezivanje Bgd sa more, već I npr Užica i drugih gradova sa Podgoricom I morem, kao I severom CG.
Dovelo bi to I do porasta turizma. Još da se osposobi stanica Zlatibor...
 
Јел она Безвезенкаја прави и возове? ;)

Увек може горе. Само, док жуљате дупета и гњечите кичме возећи се у регионалцу на међународној релацији, знајте да је то зато што се неки главоња намирио са једним или два стана у бгу на води.

Први који уведе обавезу коришћења јавног превоза за све службенике државне управе и власти - Има мој доживотни глас. То је једино решење.
 
Zna li neko zbog čega postoji ova visinska razlika u vozu. Malo je netipično za vozove ovog tipa koji su uglavnom u nivou. Jel u pitanju neko tehničko organičenje? Inače deluje na prvi pogled deluje jako dobro. Jedva čekam da ga puste u saobraćaj.
 
Meni je zapala za oko jedna stvar - ni u jednoj reportaži nisam video bife, nego samo vending mašine, pritom na jako čudnoj poziciji, gde sedišta stoje sa strane, te će onaj ko kupuje nešto iz automata blokirati prolaz i pokazivati pozadinu pravo u facu putniku koji sedi na sedištu uz prolaz.
 
Da vam kažem nešto.
Ovo za mene nije voz...


...Voz je lokomotiva sa vagonima, a vagoni imaju kupeje. Pa izađeš na hodnik, zapališ cigar...
Реално купеји су закон. Треба узети и неку гарнитуру у конфигурацији са купеима.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
U Srbiji jos ima konduktera i kontrolise se zabrana pusenja, dok po nekim drzavama EU, kontrole ima samo u IC vozovima, pa vlada anarhija, koja ukljucuje i pusenje.

U Holandiji, Belgiji, Švajcarskoj, Italiji je uvek na vozu "dirigent" ili ti kodnukter, samo što ne vrši uvek proveru karata.
U nabrojenim zemljama nikada nisam video da iko ikada puši.

Možda Češka, Mađarska, Slovačka, eventualno Nemačka. Mada na svim modernijim vozovima postoji sistem za detekciju dima.
 
U Holandiji, Belgiji, Švajcarskoj, Italiji je uvek na vozu "dirigent" ili ti kodnukter, samo što ne vrši uvek proveru karata.
U nabrojenim zemljama nikada nisam video da iko ikada puši.

Možda Češka, Mađarska, Slovačka, eventualno Nemačka. Mada na svim modernijim vozovima postoji sistem za detekciju dima.
Pa u svrhu smanjenja troskova izbacise kotrolore na regionalnim linijama, pa migrantski huligani to koriste da prave od voza shisha bar.
 
Znači ulaz je u nivou sa peronom
Па због комбинације нископодни улаз+обртна постоља.
Malo sam bio zbunjen jel su IC vozovi uglavnom u jednom nivou ali sam zaboravio da onda na svakom ulazu ima 2-3 stepenika. Ovo onda znaci da je ulaz u nivou sa peronom sto je svakako bolja opcija. Hvala na odgovoru.
 
Vrh