Samo jedna lokomotiva košta kao kineski voz ili kao dva flirta.
Gde si našao takav broj? Smartron košta 3 milijona eur, a Vektron ili Traxx oko 5 milijona. Čak ni Štadler leteći Balkanac ne košta 9 milijonaJedna Smartron lokomotiva koju Bugari kupuju za ove vagone košta 9-10m eur
Jedna Smartron lokomotiva koju Bugari kupuju za ove vagone košta 9-10m eur. Ne treba pominjati kolika je razlika u ceni za lokomotivu koja se pravi za brzine 140-160 ili 200km/h. Ok, moguća je možda lakša manipulacija kada imate vagone pa ih dodajete po potrebi, ali isto tako mogu se duplirati garniture ili organizovati dodatni polasci. Osim par jačih relacija, kod nas bi voz činila lokomotiva i jedan vagon, budimo realni.
Svojim bahatim ponašanjem i puštanjem prodaje više karata od kapaciteta voza, kao i puštanjem ulaska bez karte na direktnu štetu putnika koji su svoje karte kupili na vreme i rezervisali sedišta, železnica svakako neće privući ljude. Takvi problemi se ne rešavaju dodavanjem novih vagona, već uvođenjem i poštovanjem nekog elementarnog reda. Bojim se i da je prilika za to uvođenje reda već propuštena, jer se masa već navikla na seljaniju i gužvanje po vozovima.
Tehnički da. Najveći problem može biti samo dužina na stanicama. Voz bi bio dugačak više od 200 metara.Pitanje za one koji znaju više: da li je moguće da tri Flirta idu u sinhron
Tehnički da. Najveći problem može biti samo dužina na stanicama. Voz bi bio dugačak više od 200 metara.
Takvi problemi se upravo rešavanju povećanjem kapaciteta na prebukiranim polascima i uvođenjem novih polazaka!