Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Voz je prokuvao pa su putnici i osoblje otišli u dvorište i pitali baku da li bi htela da im pozajmi crevo da ubace vodu..

Srbija, 21. Vek.

Pogledajte prilog 198686
Pogledajte prilog 198687

B9734355735Z.1_20230525084711_000+GMMMR6AMS.1-0.jpg

Evo ako je za utehu u francuskoj 21 vek postoje deonice na kojima saobraća TGV i skretnice se menjaju ručno pomoću sistema koji datiraju iz 1930, da da!
 
Pogledajte prilog 198705
Evo ako je za utehu u francuskoj 21 vek postoje deonice na kojima saobraća TGV i skretnice se menjaju ručno pomoću sistema koji datiraju iz 1930, da da!
С тим што је овај систем доста унапређен у односу на 1930-те године.
Мени се чудили када сам им показао да сам радио на таквом систему код нас. Као, зар је то још у употреби. Јесте, итекако. И не само код нас него и свуда у свету се користи и даље.
 
Prvo TGV teško može da prokuva a drugo šta je strašno u tome što su se ljudi snašli i sipali vodu od komšijske kuće gde su se zatekli?
Da sam ja bio mašinovodja i da mi se to desilo ja bi verovatnl isto uradio.
 
Ko je ono tražio pojašnjenje šta je štap i kanap u srpskoj železnici, samo na temi o BG vozu. Ono što je još jadnije je normalizacija takvog stanja, kao mašinovođa ispao neki junak nakon što mu je voz prokuvao.
 
@Shinkansen
Dopuniću svoj post i tebi dupla kečina za neznanje istorijskih činjenica o TGVu.
Ti misliš da je ovo punjenje vode kod bake nešto strašno? Tamo napune ceo TGV sa vodom...
U francuskoj se desilo da prilikom test vožnje TGV završi u kanalu sa sve decom zaposlenih koji su nelegalno bili prisutni u tom istom TGVu jer su ih roditelji poveli sa sobom.
Rezultat 11 mrtvih.

Tako da ne, nije istina da se najgore stvari dešavaju u Srbiji nego baš tamo gde niko ne bi očekivao.

tgv-accident-m.jpg
 
Poslednja izmena:
@Shinkansen
Dopuniću svoj post i tebi dupla kečina za neznanje istorijskih činjenica o TGVu.
Ti misliš da je ovo punjenje vode kod bake nešto strašno? Tamo napune ceo TGV sa vodom...
U francuskoj se desilo da prilikom test vožnje TGV završi u kanalu sa sve decom zaposlenih koji su nelegalno bili prisutni u tom istom TGVu jer su ih roditelji poveli sa sobom.
Rezultat 11 mrtvih.

Tako da ne, nije istina da se najgore stvari dešavaju u Srbiji nego baš tamo gde niko ne bi očekivao.

Pogledajte prilog 198744
:ROFLMAO: Nastavljas sa promasajima. Ne radi se ni o TGVu ni o zastarelim sredstvima ni o nelegalnoj test voznji i nesrecama, a ni cuvena opravdanja da je sve ok jer se eto kod drugih desavaju mnogo gore stvari nisu primenjiva.
Jednostavno ne kapiras u cemu je problem, kao ni skoro svi zaduzeni (od nadleznih i menadzmenta nanize) i dobar deo populacije.
 
Bukvalno si napravio nalog na ovom forumu pre manje od mesec dana, a popuješ ljudima koji su ovde od početka, poput Spacia, da li nekoga nešto zanima ili ne.

Takva objašnjenja poput "eto desilo se nešto i u Fransuckoj" su najjadniji vučićizam i vesićizam, pravdanje i relativizovanje na nivou deteta od 6 godina.
 
Употреба ручног труда? за оно што би требала аутоматика да уради?
 
Takva objašnjenja poput "eto desilo se nešto i u Fransuckoj" su najjadniji vučićizam i vesićizam, pravdanje i relativizovanje na nivou deteta od 6 godina.
Postoje razlike između onoga što se događa svuda i onoga što se događa samo ovde. Železničke nesreće se događaju svuda, ova je najsrodnija onoj koja se dogodila u Grčkoj pre godinu i po dana (ko se seća). Pitanje je šta je uzrok, a to je neodgovornost unutar preduzeća. Baš kao što je i u Grčkoj uzrok bila neodgovornost preduzeća i pojedinca. E, sad, problem nastaje kad treba snositi odgovornost. U Grčkoj su ministar i direktor železnica podneli ostavke, a direktora stanice čeka dugogodišnja robija. Kod nas niko neće odgovarati.
 
Takva objašnjenja poput "eto desilo se nešto i u Fransuckoj" su najjadniji vučićizam i vesićizam, pravdanje i relativizovanje na nivou deteta od 6 godina.
Ne samo vučić i vesić, već bilo koji političar koji je bio i biće na vlasti bi tako relativizirao bilo šta samo da ostane na vlasti.
Zato botovanja bez.
 
Ne samo vučić i vesić, već bilo koji političar koji je bio i biće na vlasti bi tako relativizirao bilo šta samo da ostane na vlasti.
Zato botovanja bez.


Mollim Vas pronađite izveštaje i reakcije na nesreče pre 2012. godine, ili recimo pre poplava 2014 (tada je otprilike počelo baš intenzivno), i banalno pravdanje nesreća time da se one prosto dešavaju svuda u svetu i da su božja volja i viša sila. Sačekaću.
 
Evo, jedno lagano guglanje.

Poplave u Jaši Tomiću (2005):

Poplave u Panonskoj niziji su uobičajena pojava i zato svako mesto u priobalju ima razrađene operativne planove za odbranu, kad naiđe poplavni talas. Kada se 20. maja oglasila sirena koja je meštane Jaše Tomića pozivala da dođu na nasip i učestvuju u odbrani, odazvalo ih se više od hiljadu... „Dok je Tamiš rastao, na nasipu smo dežurali 24 sata. U kritičnoj noći uspešno smo branili selo, kao i svaki put do sada“, prepričava događaje Dragomir Popara. „Voda nam je, međutim, došla s leđa, atarom preko državne granice, jer je deset kilometara uzvodno, kod rumunskog sela Rudna, popustio nasip. Voda je nadirala širokim frontom i svaka odbrana je bila iluzorna.“ Zbog pucanja nasipa u Rumuniji, situacija je postala pomalo i apsurdna: nivo vode u Tamišu niži je nego u polju a nasipi koji su izgrađeni da spreče izlivanje reke sada sprečavaju da se voda vrati u korito.

NA KRIVOGA BEDA: „Narod k’o narod, krivi Rumune za ovu poplavu, jer je na njihovoj teritoriji popustio nasip“, nastavlja Popara, ali dodaje da „to nije fer, jer kod njih je tek katastrofa, više od devedeset sela im je poplavljeno, a pod ovakvim naletom vode nasip bi negde sigurno popustio, svejedno na čijoj teritoriji.“ Voda, kaže, ne poznaje državne granice.

Železnička nesreća u Bioču (reportaža iz 2006, poslednji meseci još uvek zajedničke države):

Momo Rakočević, izvršni direktor Prevoza u Željeznici Crne Gore, saopštio je medijima da je prema prvim indicijama uzrok nesreće to što mašinovođa i vozno osoblje nisu poštovali propisane procedure za sprečavanje samopokretanja voza u slučaju otkazivanja kočionog sistema, da se samopokrenuo i da je posle 14 kilometara iskočio iz šina i survao se u kanjon Morače. Procedura obezbeđenja voza od samopokretanja je mašinovođama poznata – zavisi od nagiba i uglavnom se sastoji od aktiviranja vazdušne kočnice, mehaničke kočnice, koje su dodate garniturama koje saobraćaju na našim železnicama, i postavljanja takozvane zaustavne ploče.

Nema informacija o tome da li je mašinovođa kontaktirao sa dispečerom, mada takve garniture po pravilu imaju sredstva veze kojima takvu vezu mogu održavati.

Teza da je nešto u vozu otkazalo zbog niske temperature dovodi se u pitanje kontratezom da je voz proizveden u Rigi, gde su temperature mnogo niže.

Pozivajući se na pismo neidentifikovanog mašinovođe TV B92 objavljuje da mašinovođe smatraju nesigurnim kočioni sistem na vozovima koje zovu „rusi“, „uz podsećanje da je u junu 2005. u klisuri na delu pruge između Zlatibora i Jablanice, voz sa 140 dece iz Novog Sada iskočio iz šina, ali da je katastrofalna nesreća izbegnuta samo zato što se to dogodilo u tunelu.

Kad mi tamo, a ono međutim u slobodarskoj demokratskoj Crnoj Gori 2015:
Nevladina organizacija "Voz neprebola", koja okuplja porodice putnika koji su poginuli i povređeni u železničkoj nesreći na Bioču kod Podgorice, pre devet godina, tvrdi da još nije utvrđena istina o uzrocima nesreće.

Evo i u 2023. godini, još uvek nije razrešena dilema:
“Poručuju nam drugi da ne znamo šta radimo i pričamo. Odgovaram u ime NVO da radimo ono što nam zakon dozvoljava a pričamo istinu i iznosimo dokaze i činjenice zašto se na Bioču dogodio zločin, a ne nesreća. Razlog je što su se prije, i poslije nesreće, opredjeljivala iz budžeta značajna sredstva za renoviranje pruge i vozova, a ovlašćeni ih preusmjeravali u druge svrhe. Ta sredstava su bila umsjererna i dvije – tri godine prije nesreće. Isti taj menadžment, grupacija privilegovanih ljudi, ili oni koji su samo bili partijski vojnici i izvršitelji, organizovana kriminalna grupa, ta ogromna finanisjaka sredstva su usmjeravali ne na obnovu pruge i voznih sredstava, već za podjelu raznoraznih apanaža, podjelu nelegalnih kredita, kupovinu stanova i ogromnih otpremnina. To su milionski iznosi“, kazao je on.

Sa druge strane, dodao je Vojinović, taj isti menadžment ili grupacija privilegovanih, ili organizovana kriminalna grupa, ignorisali su sve ono što je, četiri godine prije događaja na Bioču, dolazilo kao preporuka od Željeznice, tadašnje zajedničke države Crne Gore i Srbije.

“To je da su četiri godine prije nesreće, imali preporuku da pruga i vozovi koje posjeduje Crna Gora nijesu podobni za saobaćaj, ali je neko olako preko toga prešao. I tri mjeseca prije tog događaja konstatovano je prekomjerno oštećenje šine baš na mjestu gdje je voz iskliznuo. Ko je to ignorisao i zlouportrije*******io službeni položaj, nije na nama da sudimo, već na Specijalnom državnom tužilaštvu, jer je 23. januara 2006. godine taj isti menadžment pustio i stavio u saobraćaj neispravan voz. Siguran sam da je postupak mašinovođe koji je trebalo da upravlja vozom od Bara do Bijelog Polja gospodina Filipovića, dokaz, jer je on na stanici u Podgorici napustio voz. Znajući koliko je nesipravan i opasno dalje putovanje“, kazao je Vojinović.
 
@Shinkansen
Dopuniću svoj post i tebi dupla kečina za neznanje istorijskih činjenica o TGVu.
Ti misliš da je ovo punjenje vode kod bake nešto strašno? Tamo napune ceo TGV sa vodom...
U francuskoj se desilo da prilikom test vožnje TGV završi u kanalu sa sve decom zaposlenih koji su nelegalno bili prisutni u tom istom TGVu jer su ih roditelji poveli sa sobom.
Rezultat 11 mrtvih.

Tako da ne, nije istina da se najgore stvari dešavaju u Srbiji nego baš tamo gde niko ne bi očekivao.
Нисам знао за ово. Веровао сам годинама да је TGV савршенство, јер сам прочитао чланак у часпопису да тај воз пролази технички преглед двапут годишње, и никад не искрсну грешке, а на Википедији се нигде ово није спомињало. Данас сам научио нешто ново. Јадни људи...
 
Доступни сви наши возови на bahn.de и ја из радозналости хтео да видим како из мог Шапца доћи до Зрењанина. Мало је рећи да се брукамо.
1716286087108.png

Поређења ради аутобусом са само једним преседањем ти не треба више од 3 сата, преседао преко БГа или НС.
 
Vrh