Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Na primer 50-65 sec.
Elektropneumatska kočnica preko diskova na osovini. Na lokomotivi bi bila ovo direktna kočnica. Za brze vozove, isto je i za male brzine. Može se čuti i na Flirtu kada se zaustavi. Na snimku je dugačak test kočenja i mala brzina. Isto kao direktna kočnica na lokomotivi koja ima i diskove. Kod Vektrona takođe škripi kada krene direktnom kočnicom.
 
Kakvo je stanje sa tom prugom do Subotice? Hoće li to biti ove godine ili će sada sve pod lupu zbog NSa?
 
Elektropneumatska kočnica preko diskova na osovini. Na lokomotivi bi bila ovo direktna kočnica. Za brze vozove, isto je i za male brzine. Može se čuti i na Flirtu kada se zaustavi. Na snimku je dugačak test kočenja i mala brzina. Isto kao direktna kočnica na lokomotivi koja ima i diskove. Kod Vektrona takođe škripi kada krene direktnom kočnicom.
Takoe. Potpuno normalna stvar.
Gotovo si EMV novije generacije koriste elektro dinamičku kočnicu za regulaciju brzine i kočenje maltene do zaustavljanja,kada se vrši tzv. "promena" i vozilo zaustavlja elektro pneumatskim kočenjem.
Takođe kočenje se može izvršiti i čistom pneumatikom ako zakažu predhodna dva sistema.
 
Poslednja izmena:
I neka bude pod lupom.
Znam nemali broj ljudi koji su do novembra redovno išli vozom BG-NS, više od tada u dotični nisu ušli. Niti imaju nameru.
Da ironija bude veća, tu je najmanja krivica "Srbija voza".
 
Sve moje Novosadse kolege u Beogradskoj kancelariji su 2 dana kasnije dobili ugovore za rad od kuće.

Kancelarija je sada znatno praznija. Verujem da je tako i u drugim firmama.
 
Vrh