Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Iako novi RV još nije stupio na snagu, Srbijavoz je već otkazao jedan voz. 🤣🤦‍♂️

Screenshot_20241214_224350_Chrome.jpg
 
Konačno su objavili obaveštenje o produžetku Panvoza i uvođenju novih polazaka, ali i dalje ostaje glupost što uopšte ne saobraća nedeljom i praznikom, makar bi moglo da ide 10 od ukupno 15 vojlovičkih vozova.


Organizacija saobraćaja vozova na relaciji Pančevo Vojlovica-Beograd centar/Zemun u redu vožnje 2024/2025

U redu vožnje 2024/2025, koji je stupio na snagu 15.12.2024. godine, saobraćaj vozova na relaciji Pančevo Vojlovica-Beograd centar/Zemun će se odvijati sa 20 polazaka REGIO vozova na sledeći način:
13 vozova na relaciji Pančevo Vojlovica – Zemun – Pančevo Vojlovica, 2 voza na relaciji Pančevo Vojlovica – Beograd centar, 3 voza na relaciji Beograd centar – Pančevo Vojlovica, 1 voz na relaciji Pančevo varoš – Beograd centar, 1 voz na relaciji Zemun – Pančevo varoš.
Vozovi na relaciji Pančevo Vojlovica – Zemun i obratno imaju bavljenje u sledećim službenim mestima: Pančevo Strelište, Pančevo varoš, Pančevo glavna, Karđorđev park, Beograd centar, Novi Beograd, Tošin bunar.
U ovim vozovima, važiće pojedinačne i pretplatne karte, kao i sve povlastice iz ponude Srbijavoza.
Pojedinača karta na relaciji Pančevo Vojlovica – Beograd centar iznosi 178,00 dinara, a na relaciji Pančevo Vojlovica – Zemun iznosi 224,00 dinara;
Cena opšte pretplatne karte za relaciju Pančevo Vojlovica – Beograd centar iznosi 2.611,00 dinara, dok mesečna pretplatna za đake iznosi 1.958,00 dinara.
Cena opšte pretplatne karte za relaciju Pančevo Vojlovica – Zemun iznosi 3.322,00 dinara, dok mesečna pretplatna za đake iznosi 2.491,00 dinara.
Za saobraćaj Regio vozova će se angažovati Štadler vozovi. Vozovi će saobraćati svim danima, osim nedeljom i državnim praznikom.
Putnici koji putuju iz pravca Pančeva, osim navedenim vozovima, imaju mogućnost da se prevezu i vozovima koji saobraćaju iz pravca Vršca i Zrenjanina.
Zahvaljujemo se putnicima na razumevanju.
 
Gore nije moglo da počne.

Iz Zr-a kasnio 20 minuta, odnosno došao je kada je trebao da pođe za ZR, u vozu 1 putnica.

U povratku nisu bili sigurni da li im je pao signal pa su čekali ov, a ova je svakako morala da im da nalog zbog laganih, utom proradi signal pa pođoše sa +15.
Ka Zr-u 3 putnika, ali mislim da su svi za PA.
Nije bilo presedanja sa BG:VOZ-a, tako da ko je brinuo za presedanje, nije morao hah.

20241215_163252.jpg

20241215_163316.jpg

20241215_163334.jpg

20241215_163447.jpg

20241215_164212.jpg

20241215_164419.jpg
 
Gore nije moglo da počne.

Iz Zr-a kasnio 20 minuta, odnosno došao je kada je trebao da pođe za ZR, u vozu 1 putnica.

U povratku nisu bili sigurni da li im je pao signal pa su čekali ov, a ova je svakako morala da im da nalog zbog laganih, utom proradi signal pa pođoše sa +15.
Ka Zr-u 3 putnika, ali mislim da su svi za PA.
Nije bilo presedanja sa BG:VOZ-a, tako da ko je brinuo za presedanje, nije morao hah.

Pogledajte prilog 223132
Pogledajte prilog 223133
Pogledajte prilog 223134
Pogledajte prilog 223135
Pogledajte prilog 223136
Pogledajte prilog 223137
Nije moglo ni da bude više putnika kada su bezmozgaši čekali dan stupanja na snagu novog RV da objave da se linija ponovo uvodi. Kao što se ni ubuduće ne može očekivati mnogo bolja popunjenost ako linija ostane na pišljiva 2 povratna putovanja dnevno.

Vršac od 30.000 stanovnika ima 6x Re do svih putničkih stanica beogradskog čvora(izuzev Rakovice i Resnika) zaključno sa Zemunom, Zrenjanin od 70.000 stanovnika ima 2x Re samo do Pančevačkog Mosta. Neko je tu ozbiljno pobrkao lončiće.
 
I opet pogrešan displej. Neko ko pomno ne prati sajt SV svakog dana može samo zaključiti da njegov voz terminira na Prokopu i staje na Vukovom Spomeniku i Karađorđevom Parku, što bi jedino i bilo logično da nije debilnog pravilnika koji ograničava prolazak DM garnitura kroz Vračarski Tunel.

Zapravo, svi Re vozovi iz Banata, jugozapada i jugoistoka bi trebali ići do Zemuna, a iz Bačke, Srema i Malog Zvornika do Resnika, i da staju na svim stanicama osim BG Voz stajališta, jedino tako se može postići maksimalna popunjenost i distribucija dok se ne izgradi TPS Kijevo.
 
Ево управо у Инђији на станици на разгласу иде РегиоЕкспрес воз из Београд Центра за Суботицу долази на 4. колосек
 
I opet pogrešan displej. Neko ko pomno ne prati sajt SV svakog dana može samo zaključiti da njegov voz terminira na Prokopu i staje na Vukovom Spomeniku i Karađorđevom Parku, što bi jedino i bilo logično da nije debilnog pravilnika koji ograničava prolazak DM garnitura kroz Vračarski Tunel.

Zapravo, svi Re vozovi iz Banata, jugozapada i jugoistoka bi trebali ići do Zemuna, a iz Bačke, Srema i Malog Zvornika do Resnika, i da staju na svim stanicama osim BG Voz stajališta, jedino tako se može postići maksimalna popunjenost i distribucija dok se ne izgradi TPS Kijevo.

Mv obično mrzi da promeni displeje, kod mnogih su se pokvarili i zakucali na jednu relaciju.
Ovo je bivša Vršačka DMV, Vrščani su u zamenu dobili odličnu bivšu Zaječarsku (Lapovačku) 075 / 076.
 
Ево управо у Инђији на станици на разгласу иде РегиоЕкспрес воз из Београд Центра за Суботицу долази на 4. колосек

Izgleda da im automatska najava na stanicama nije kompatibilna sa "privremenim izmenama".
 
Nije moglo ni da bude više putnika kada su bezmozgaši čekali dan stupanja na snagu novog RV da objave da se linija ponovo uvodi. Kao što se ni ubuduće ne može očekivati mnogo bolja popunjenost ako linija ostane na pišljiva 2 povratna putovanja dnevno.

Vršac od 30.000 stanovnika ima 6x Re do svih putničkih stanica beogradskog čvora(izuzev Rakovice i Resnika) zaključno sa Zemunom, Zrenjanin od 70.000 stanovnika ima 2x Re samo do Pančevačkog Mosta. Neko je tu ozbiljno pobrkao lončiće.

Problem je ograničenje broja dizel vozova u vračarskom tunelu.
 
Данас сам испробао нови воз Митровица-Петровица на релацији између Руме и Инђије. Иако благајна не ради а картомат не постоји кондуктер је тражио 500 динара накнаду за карту у возу. Апликација ми је у тренутку гличовала, иначе не бих ни помишљао на куповање карте у возу. Јел кондуктеров потез валидан?
 
Ево управо у Инђији на станици на разгласу иде РегиоЕкспрес воз из Београд Центра за Суботицу долази на 4. колосек
1. Trebalo bi da najavljuje IR
2. Tačno najavljuje da je za suboticu ali mora da kaže da je skraćen do Petrovaradina što i jeste
 
Данас сам испробао нови воз Митровица-Петровица на релацији између Руме и Инђије. Иако благајна не ради а картомат не постоји кондуктер је тражио 500 динара накнаду за карту у возу. Апликација ми је у тренутку гличовала, иначе не бих ни помишљао на куповање карте у возу. Јел кондуктеров потез валидан?

Jeste, ali nije ljudski.

To je kao ono "I just followed orders" što su pričali Nemački vojnici..
 
Ako ne postoji kartomat u Rumi onda nije, ako postoji (najverovatnije je unutra stavljen) onda je legitimno.
 
Problem je u tome što blagajne imaju određeno radno vreme, a na aparatu nije kodirano da kada se blagajna zatvori odmah prebaci redovna cena sa balagajne za kupovinu u vozu nego je zakucana ta tarifa za 500 i onda dolazi do neprijatnih scena. Postoji još stanica sa blagajnom koje nisu dobile kartomate.

Čuo sam da su se kondukteri žalili za ovo uvođenje "kazni", narušena im je bezbednost drastično više nego pre.
 
Screenshot_20241216_105038_Chrome.jpg

Screenshot_20241216_105140_Maps.jpg


Screenshot_20241216_105105_Chrome.jpg

Screenshot_20241216_105218_Maps.jpg



Ustav Srbije:

Građani su jednaki u pravima i dužnostima i imaju jednaku zaštitu pred državnim i drugim organima bez obzira na rasu, pol, rođenje, jezik, nacionalnu pripadnost, veroispovest, političko ili drugo uverenje, obrazovanje, socijalno poreklo, imovno stanje ili koje lično svojstvo.
 
Ljudi ovo je značajno bolje što se tiče perioda od kada je ova vlast zajahala...
Bg-Pan sada može da se kaže da je solidno povezano i cena karte od 160din je ok kao i mesečna koja je barem 3x manje košta nego bus.
Ali , uvek prokleto ALI u Srbiji, tamo gde izlazi najviše putnika tamo voz ne stoji zbog perona...
Toliko se hvale , toliko se gradi i da infrastruktura nije angažovala ovog leta mehanizaciju da se barem Pančevački most adaptira , to mi je prosto neshvatljivo...
Znači da postoje idealni uslovi oni će nekako da iskopaju problem i da ga ostave tako kao da ništa nije...
Imaš više polazaka između dva grada ali voz ne staje na dve jako frekventne stanice...pa šta reći više.
 
Gore nije moglo da počne.

Iz Zr-a kasnio 20 minuta, odnosno došao je kada je trebao da pođe za ZR, u vozu 1 putnica.

U povratku nisu bili sigurni da li im je pao signal pa su čekali ov, a ova je svakako morala da im da nalog zbog laganih, utom proradi signal pa pođoše sa +15.
Ka Zr-u 3 putnika, ali mislim da su svi za PA.
Nije bilo presedanja sa BG:VOZ-a, tako da ko je brinuo za presedanje, nije morao hah.

Pogledajte prilog 223132
Pogledajte prilog 223133
Pogledajte prilog 223134
Pogledajte prilog 223135
Pogledajte prilog 223136
Pogledajte prilog 223137

Danas +17 iz Zr, ka ZR-u +8.

Ne može da se ispoštuje 1h 59 min vožnje Zr - Pančevački nikako, nakupi 10tak minuta kašnjenje između Lukićeva i Pančeva + zakine BG:VOZ uvek po nekoliko minuta.
Uboli su što su jutarnjem stavili pauzu u Pančevu 7 minuta, u stvari ne pravi pauzu već akumulira kašnjenje, i danas je stigao na Pančevačkom sa par minuta zakašnjenja i mogao da se okrene na vreme ka ZR-u.

Ovako ako ostave kao sada moraće putnici da računaju da će sa popodnevnim na Pančevačkom biti oko 20 minuta kasnije. Realno vozno vreme u ovims uslovima Pančevački - Zr je 2h 10 min što po meni nije problem, jer voz ne može da konkuriše autobusu koji je duplo brži i praktično za istu cenu.
Ovo je voz za lokalnu publiku (sela) i delimično Pančevo, njima je svakako bolje da im voz ide na vreme.
 
Vrh