Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Uopšte se ne uklapa red vožnje NS-BG i BG-NS sa onim što je slato već ovde na forumu. Dešava se onda da je manje polozaka planirano nego sada što ima kao i da vozovi idu nekada na sat vremena.
 
Uopšte se ne uklapa red vožnje NS-BG i BG-NS sa onim što je slato već ovde na forumu. Dešava se onda da je manje polozaka planirano nego sada što ima kao i da vozovi idu nekada na sat vremena.
Regio i Regio ekspres polasci su svi ubačeni, tako da što se tiče lokalnih linija nema nikakvih izmena u odnosu na ono što je pisalo. Izmene postoje za daljinske linije.

IC linija Beograd - Subotica koja je trebala da saobraća na svaka dva sata u parnom času (6-8-10-12-14-16-18-20-22) je skraćena na deonicu Beograd - Novi Sad odnosno do Petrovaradina.

Njoj komplementarna IR linija Beograd - Subotica koje trebalo da se obraća na dva sata u neparnom času (5-7-9-11-13-15-17-19-21) nije ubačena, iako bi i ona mogla biti skraćena na relaciji Beograd - Novi Sad odnosno Petrovaradin i da se zadrže isti polasci, vremena se uklapaju.

Zašto je ovo urađeno ne znam, niti možemo pouzdano da znamo da li će ovo stvarno tako biti. Sa onime što za sada znamo, deluje da će sve da terminiraju u Petrovaradinu, pa možda čak i regio Subotica - Novi Sad. Prostora ima, vremena se uklapaju. Možda samo ne žele da puštaju celu deonicu Beograd - Subotica u komadu zbog navale i telekomande. No, sa njima, ko bi to već znao, totalno smo u magli do trenutka dok ne puste.

Edit: Preduhitrio me strajker
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Nem
Bg voz za ovcz na pancevacki stize u 16:26. Da li neko ko hoce za zrenjanin ima vremena da stigne na voz za ZR za ta 4 minuta?
 
Stiže se solidno.
Dobro je da su vozovi spušteni do Dunavskog perona, jer su prvobitno hteli da skraćea rotacija ide samo do Ovče, ovako je bolje, ne zavisiš samo od BG-voza već i široke palete autobuskih linija za svuda.

Ovde je veći problem što nema nikakvog marketinga, Srbijavoz nije uopšte obavestio lokalne medije i ovo im nije prvi put da to rade.
Njih je izgleda sramota svake relacija van BG -SU.
 
Могли су да уведу стајање барем у Овчи. Овако како је сад, свако ко би желео до Зрењанина или Панчева возом, а живи са те стране Дунава мора двапут да прелази Панчевачки мост.
 
Koji organ/institucija/telo je najveci autoritet za zelznicu u srbiji?
 
Који део железнице? За пројектовање, за одржавање и управљање инфраструктуром, за путнички превоз, за теретни превоз, за координацију оператера, за ред вожње, за шта? Железница је изузетно широк појам. Мораш мало да сузиш, па ће ти људи лакше помоћи кога да контактираш.
 
Srbijavoz prodaje karte od Beograda do Subotice online, pa pretpostavljam i da ce Soko saobracati. Cena za 2. razred 1098 dinara, sa SRB Plus karticom je 801, za decu 603 dinara. Ko ce ga znati, ne bi me cudilo da prodaju karte pa posle vracaju pare.
 
Ipak nije moguce kupiti kartu, u poslednjem koraku izlazi obavestenje da nema karata, iako u prethodnom koraku izlazi broj karata, zanimljivo, za razlicite polaske je i razliciti broj slobodnih mesta.
 
Mislim da oboje govorite istu stvar samo je drugačije tumačite. Ako je stanica na takvoj lokaciji da je na obodu naselja i da su na drugoj strani njive onda je po jednom to van naselja a po drugom je to u naselju. A istina je da većina stanica u Srbiji je u takvoj situaciji, pogotovo u manjim mestima. U velikoj većini naselja u ravnici pruga je granični element naselja i iza toga su obično ili njive ili eventualno postoji nekoliko objekata, obično silos. Kako god i takva pozicija gde je železnička na kraju poslednje ulice je mnogo bolja nego da bude skroz izvan naselja gde moraš prolaziti kroz deonicu bez izgrađenih objekata da bi došao do stanice. Ipak imaš i trotoar i ulično osvetljenje i zavetrinu od kuća i neku bezbednost odnosno prisutnost civilizacije. Uopšte nije isto ići do poslednje ulice ili ići iza poslednje ulice u njivu. A pogotovo kada udari vetar ili sneg.

Uporedite sa stanocom Tomasevac.

Tomasevac.jpg
 
Posle 6 godina mrtvila na remontovanoj pruzi, od sutra ponovo kreću dva polaska dnevno Zrenjanin-Pančevački Most/Dunavski Kolosek, a nijedno obaveštenje nije dato niti u medijima niti na sajtu Srbija Voza, 99% potencijalnih putnika nema pojma o tome, što znači da će prvih nekoliko dana vozovi ići prazni. A gorivo sve skuplje i skuplje.

Za sada još uvek ništa od puštanja subotičke pruge i linije Aleksinac-Leskovac, ali će se bar malo popraviti povezanost Pančeva i Beograda železnicom: ne računajući 2 zrenjaninska polaska do Pančevačkog Mosta, radnim danom će biti 16 pari vozova na relaciji Pančevo Glavna-Beograd Centar, od kojih većina preskače Pančevački Most i Vukov Spomenik, verovatno zato što visina perona ne odgovara Flirtovima. Neki će ići i od Pančeva Vojlovice do Zemuna, nažalost nedeljom do Prokopa i dalje saobraća samo vršački Regio.
 
Vrh