mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.673
- Pohvaljen
- 10.718
O čemu ti to? Kakve uvozne dispečere na TK stalno spominješ?ако доведемо увозног диспечера,
O čemu ti to? Kakve uvozne dispečere na TK stalno spominješ?ако доведемо увозног диспечера,
Чак и пре кадровског геноцида под маркетиншким називом "решавањем проблема вишка запослених", имали смо лош организационо кадровски приступ непосредном управљању саобраћајем. Док су у земљама са квалитетним и поузданим железницама на месту ТК диспечера специјалисти плаћени скупље од контролора лета, у Србији су то кажњени отправници. Други проблем је било јако лоше одржавање пруга опремљених аутоматским пружним блоком, те чињеница да се дугорочне лагане вожње нису уписивале као ограничења брзине.O čemu ti to? Kakve uvozne dispečere na TK stalno spominješ?
Zanimljivo je da su radovi organizovani i izvođeni tako da je kolosek bio u funkciji.
Daj Karlo, molim te......
Странац је дошао из интереса, и његова кичменост без српског патриотизма може да одржи систем, конкретно, диспечерског управљања. Такође, тај странац је у својој земљи стекао искуство са савременом опремом ТК, и прошао здрав пут каријерног раста, који је у Србији никада болеснији.
Ових дана завршена модернизација система за мерење. Чека се неки атест сад због нових сензора и софтвера.Da li su ova merna kola još u funkciji?
Znam da imamo šinobus za testiranje kontaktne mreže (video ga pre neki dan)