Užice » Sub Jan 23, 2021 8:36 pm[/url]":13ggqk9v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816016#p816016:13ggqk9v je napisao(la):
WLABmz » Sub Jan 23, 2021 11:19 am[/url]":13ggqk9v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816011#p816011:13ggqk9v je napisao(la):
tragac » Sub Jan 23, 2021 11:45 am[/url]":13ggqk9v]Došli smo u paradoksalnu situaciiju.
Kad se završi pruga Beograd-Novi Sad deo tog pravca neće imati KM
Dizel motorne vozove nemamo.
Šta će ići? 666 + tri klase, najverovatnije.
Potpisali su ugovor nedavno za elektrifikaciju, trebalo bi do februara 2022. da bude gotovo, u isto vreme kad i TPS Zemun. A i rekoh već, 666 nema grejanje voza, tako da to nije izvodljivo. Sve jedno, ni Flirtova nema puno, tako da će verovatno ići redukcija na ostalim elektrificiranim linijama kad otvore BG-NS.
Možda opet na liniji Beograd Centar-Prijepolje Teretna umesto Štadlera ubace EMV 412,kako bi bilo dovoljno Štadlera za BG-NS. Jedno vreme je EMV 412 i saobraćao,na samom početku kada je ponovo uvedena direktna linija do Prijepolja,i sećam se da su bila strahovita kašnjenja,skoro svaki dan je prijepoljski voz za Beograd kasnio oko 45-90 minuta. To je bilo negde na proleće 2019. a onda je stupio na snagu potpuni zatvor na novosadskoj pruzi zbog radova,novosadski Štadleri su zamenili EMV 413 na liniji za Prijepolje,i polasci su preko noći postali u minut tačni. Nadam se da sa promenom garniture neće opet krenuti maratonska kašnjenja.