spatiotecte":1mytra0q je napisao(la):A i ovaj ETR 460 sa snimka nije poslednja reč tehnike, proizvodi se još od 1993, čudi me da su nabavili tako nešto a kad su već uzimali pendolino mogli su da uzmu model kao i poljaci.
spatiotecte":1mytra0q je napisao(la):Jer nije mnogo teško biti bolji od grka po tom pitanju jer je tolika sramota na šta im liči vozni park koji je star manje od 20 godina.
Ni u najvećim snovima nije planirana izgradnja brze pruge za Niš.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=813275#p813275:3oo2wqah je napisao(la):spatiotecte » Thu Jan 14, 2021 6:15 pm[/url]":3oo2wqah]Pa do 1991 smo za grke bili amerika što se železniče tiče a kad izgrade brzu prugu do Niša i Subotice i kad projuri fuksing bićemo ponovo bolji od njih.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811514#p811514:hktoqlyi je napisao(la):spatiotecte » 08 Jan 2021 05:05 pm[/url]":hktoqlyi][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811498#p811498:hktoqlyi je napisao(la):Bulbulderac17 » 08 Jan 2021 04:45 pm[/url]":hktoqlyi]Spatio,spatiotecte":hktoqlyi je napisao(la):Ja baš želim da kupe ovaj voz, i iskreno se nadam da hoće.
Ti CR300 sto su za 250 km/h su baš ono što nam treba.
Lepi su, deluju moderno i udobno i ostvljaju mogućnost da se u narednih 40 godina njihovog eksploatacionog veka podigne brzina pruge za 50 km/h.
Ako će ovo da kupe, izabrali su pravu stvar.
Rame uz rame sa TGVom i ICE.
Ne razumem komentare tipa za 50.km uzeli bullet train, pa u narednih godina ićiće do Subotice sa jedne strane i do Niša sa druge, to je već 400 km i to potpuno opravdava nabavku ovakvih vozova.
Bilo je vreme da Srbija udje u mali krug zemalja koje imaju brze pruge na pravi način a ovaj voz će skroz promeniti sliku Zeleznice Srbije.
Reci da me zaj*****s?
400km pruge za 200kmh?
Ajde razumem ovo izjavi neko ko meša Sibir i Srbiju...
Evo i ja bih voleo da nabave ovaj voz...no problem...ali sam isto tako realan jer živim ceo život u ovoj zemlji i znam koliko im treba godina za ovako nešto...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne zaje*******avam, izdvojena je milijarda evra od ukupno 2 milijarde koliko je potrebno za izgradnju brze pruge Beograd Nis u budžetu za 2021. Tako da tih 400 km brze pruge u Srbiji su sasvim realni u narednih 10-12 godina
Otud i ovaj voz za daljinski saobracaj.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=813302#p813302:1jgyb74w je napisao(la):spatiotecte » Čet Jan 14, 2021 9:29 pm[/url]":1jgyb74w]Koja to rekonstrukcija obične pruge košta 2 milijarde evra?
Ova prva milijarda je prva tranša tih radova.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=813422#p813422:hmpelphf je napisao(la):Пантограф » Pet Jan 15, 2021 9:27 am[/url]":hmpelphf]Од Београда до Ниша планиране су две нове деонице (Ресник - Клење - Мали Пожаревац - Велика Плана и Сталаћ - Ђунис), остало је реконструкција постојеће пруге. Ако две нове деонице направе за 200 км/х (одувек је планирано за 160), тешко да ће и остале. Сад, што неко то пореди са пругом за тежеве и сматра да треба да се набаве такви возови...
Најразумније је, наравно, нове деонице радити за 160 (геометријски за 250), а постојеће утегнути и оставити 120. И даљински возови би стизали брже од аутобуса, уз прихватљиву цену карте, док би се у регионима великих градова - Београда и Ниша - "летело", што нам је и најважније. За теретне - све у фулу.
Али тамо где се путничка железница своди на "фуксинг" железничко макетарство у размери 1:1, тамо разум не станује.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=813445#p813445:pgxq82t9 je napisao(la):Пантограф » Pet Jan 15, 2021 11:31 am[/url]"gxq82t9]Хм, па мислим да је у оквиру Брзих пруга Србије било за 250 ово преспајање код Београда. Планирали су ваљда и тунел од 4 км, не сећам се више.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=814000#p814000:39tyrsh1 je napisao(la):Užice » Ned Jan 17, 2021 12:28 am[/url]":39tyrsh1]Bilo bi dobro kada bi se konačno remontovala pruga Užice-CG granica,tu voz mili oko 30km na sat u proseku,od Užica do Prijepolja vozom treba više od 3 sata,skoro koliko treba i do Beograda(a razdaljina je duplo veća). Ni pruga od Valjeva do Požege nije u sjajnom stanju,a deonica Požega-Užice je valjda rekonstruisana u komadu sa prugom Požega-Kraljevo,tu voz celom dužinom šiba 100 na sat.