Sa rizikom da me budućnost demantuje i da se za jedno 250god pokrijem ušima i ćutim, smatram da trend u trci između avio i žel saobraćaja ide na ruku ovom drugom.
Avio je dostigao neki konstrukcijski limit brzine, a opet zbog cene nafte vozi ispod njega, dok vozovi u zavisnosti od infrastrukture imaju prostora za povećanje uz početno ulaganje.
Energent (el.energija vs. nafta) takođe u projekcijama ide u korist ee, mnogo više potencijalnih izvora, transfer energije je plus, skladištenje minus, baterije možda evoluiraju... Ali sa nuklearnom energijom na kraju krajeva je ogromna prednost.
Što se ministarke tiče, realno je jedini lik iz vlade kiji se ne ponaša džiberski i uličarski. Odavno je poznato da su je sklonili iz sektora energetike (gde je i znala šta radi) i uvalili infrastrukturu koja je problematičan sektor oduvek (bar od 90te na ovamo), među sns članstvom i glasačima je prepoznata kao lik iz Mordora i ovo je idealna prilika da je se reše jer inače baš i ne mogu lako pred zapadom.
Njen stranački greh je što kao i svi po dužnosti pravda i brani neodbranjivo i obećava nerealno, ali to radi ceo ministarki kadar, jednako bezuspešno, a na nesreću sektor infrastrukture je najuočljiviji i sa strane brojki i sa strane funkcionisanja države, pa tim pre ju je lako iskoristiti kao žrtvenog jarca i maskirati totalni raspad sistema.