Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

ја сам мислио да је ово црвено заштитна фолија. баш су маштовити са колор шемом
 
spatiotecte":22z6uz6j je napisao(la):
Nova kolor sema spavacih kola.

Nisu spavaća nego kušet. A dizajn nije mogao biti gori...
Veliki Vracar":22z6uz6j je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548091#p548091:22z6uz6j je napisao(la):
WLABmz » 29 Jun 2018 12:58 pm[/url]":22z6uz6j]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548052#p548052:22z6uz6j je napisao(la):
vucko » Pet Jun 29, 2018 12:10 pm[/url]":22z6uz6j]Mislim u globalu, i koliko će trajati put BG-NS? Kao bajagi 50 minuta?

WLABmz":22z6uz6j je napisao(la):
Rekli su 40 minuta BG-NS, videćemo za 5 do 5 i po godina.

:dil:
Ево ја прочитах ових 5 до 5,5 година, па да питам одакле та песимистична :mrgreen: калкулација?
Било је речи да руска фирма има рок 52 месеца за своју деоницу, ако они већ раде 10 месеци то значи да је остало још 42 месеца тј. 3,5 година.
Зашто мислиш да ће требати још две године приде да оверимо пругу за 40 мин. до НС?

Pa dok proradi signalizacija, srede procente kočenja, neko se seti da u infri potpiše za veću brzinu itd. itd...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548166#p548166:z4jvur42 je napisao(la):
WLABmz » 29 Jun 2018 05:21 pm[/url]":z4jvur42]
spatiotecte":z4jvur42 je napisao(la):
Nova kolor sema spavacih kola.

Nisu spavaća nego kušet. A dizajn nije mogao biti gori...

Sto bi rekli makedonci: VAGON SO LEGLA
 
Vucko, postoji kontrola u vozu, vrlo je verovatno da si isao na kracu relaciju pa nije naleteo, kondukter u vozu postoji i nosi tablet sa sobom. Bio sam do Torina pa znam.
 
Ova garnitura je pre par dana stigla iz Šinvoz-a sa remonta. Novitet su led čeona svetla
kao i jedan vakuumski wc. Uskoro će i ona u saobraćaj.

 
Odlicno izgleda nadm se da je nece brzo unakaziti na koju ce prugu i kojoj posadi oce li u ns
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548168#p548168:1p8gdowo je napisao(la):
spatiotecte » Пет Јун 29, 2018 5:23 pm[/url]":1p8gdowo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548166#p548166:1p8gdowo je napisao(la):
WLABmz » 29 Jun 2018 05:21 pm[/url]":1p8gdowo]
spatiotecte":1p8gdowo je napisao(la):
Nova kolor sema spavacih kola.

Nisu spavaća nego kušet. A dizajn nije mogao biti gori...

Sto bi rekli makedonci: VAGON SO LEGLA
После онаквих логоа ништа боље се није ни могло очекивати од СНС дизајн тима. Оперисани од естетике.
 
Stanje 29.06.2018. Srbija:

Ralja - Ripanj Tunel:

36379765_2364121617147448_777476298476879872_n.jpg


voz 793 iskočio iz šina kod Ripanj Tunela, a potom i teretni

vozovi krenuli pomoćnim prevoznim putem preko Male Krsne, međutim poplava u Malom Požarevcu, jug potpuno odsečen. 1490 i 792 stoje u Maloj Krsni, a 335 u Jajincima.
 
To se zove redovno odrzavanje izgleda kao da se nekoristi decenijama
 
Kakva je to zeljeznica koja zbog jednog odrona izgubi vezu sa pola drzave.
 
Zašto Hrvatska ne može ono što su mogle HU i GR? Da izgrade celu deonicu 1/1 od glavnog grada do najudaljenijeg većeg grada? Nego sve nešto po 10 km na svake dve-tri godine? Atina-Solun je bila beda od pruge, baš kao Beograd-Bar i Zagreb-Split danas. Ali danas, 15 god od izgradnje potpuno nove pruge vozovi idu 160, pruga je ograđena, bez prelaza u nivou i dobro se održava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548295#p548295:30gvqlsk je napisao(la):
tragac » Sub Jun 30, 2018 11:22 am[/url]":30gvqlsk]Zašto Hrvatska ne može ono što su mogle HU i GR? Da izgrade celu deonicu 1/1 od glavnog grada do najudaljenijeg većeg grada? Nego sve nešto po 10 km na svake dve-tri godine? Atina-Solun je bila beda od pruge, baš kao Beograd-Bar i Zagreb-Split danas. Ali danas, 15 god od izgradnje potpuno nove pruge vozovi idu 160, pruga je ograđena, bez prelaza u nivou i dobro se održava.

Idu 160 bez autostopa i 120 bez signalizacije. Dok se ne desi neka tragedija...

Zagreb - Split je šinkasen u odnosu na Beograd - Bar (deo kroz Srbiju).
 
Samo da pozdravim veeeliko poznavanje zeleznice I pruga u Srbiji,koje
cesto pokazuju clanovi Rio I Direktor..
Jasno je da I pored fotografije NE vide sta je izazvalo prekid saobracaja.
Po prvi put u 130 godina,AKVADUKT (ono betonsko preko pruge),Kao ni
odvodni kanal za atmosferske vode iznad tunela-NISU MOGLI da prime
ogromnu kolicinu vode.
Bujica je prelila kanale I bacila gomilu suta na prugu.
Kako je tu pruga pod nagibom,voda je napunila I tunel.

Poseban pozdrav u ime radnika koji su nocas ocistili prugu. :twisted:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548327#p548327:v83m1ez4 je napisao(la):
Sam-2 » Sub Jun 30, 2018 1:16 pm[/url]":v83m1ez4]
Poseban pozdrav u ime radnika koji su nocas ocistili prugu. :twisted:

Kada se očekuje puštanje saobraćaja preko Ralje?

U Kolarima je bujica odnela 250 m pruge. Očekuje se za oko 5 dana da se to sanira.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548327#p548327:6aeitcic je napisao(la):
Sam-2 » Sat Jun 30, 2018 12:16 pm[/url]":6aeitcic]Samo da pozdravim veeeliko poznavanje zeleznice I pruga u Srbiji,koje
cesto pokazuju clanovi Rio I Direktor..
Jasno je da I pored fotografije NE vide sta je izazvalo prekid saobracaja.

Hvala na pozdravima.
Jasno je meni sta je izazvalo prekid saobracaja, ali izgleda da nije tebi.

Nije prekid saobracaja izazvala bujica, vec to sto nema pruga. Bujice su normalna prirodna pojava i desavace se i u buducnosti ali nije normalno da jedna drzava kao sto je Srbija ima samo jednu prugu pa kad se nesto odroni na nju, pola drzave ostane odsjeceno. Normalno bi bilo da potoje obilazni pravci i da se u slucaju havarija saobracaj premjesta na druge pravce. Ali, kako ti ono rece..."zabole nas"?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548367#p548367:1xvb7tsj je napisao(la):
RioBL » Sub Jun 30, 2018 5:26 pm[/url]"

Hvala na pozdravima.
Jasno je meni sta je izazvalo prekid saobracaja, ali izgleda da nije tebi.

Nije prekid saobracaja izazvala bujica, vec to sto nema pruga. Bujice su normalna prirodna pojava i desavace se i u buducnosti ali nije normalno da jedna drzava kao sto je Srbija ima samo jednu prugu pa kad se nesto odroni na nju, pola drzave ostane odsjeceno. Normalno bi bilo da potoje obilazni pravci i da se u slucaju havarija saobracaj premjesta na druge pravce. Ali, kako ti ono rece..."zabole nas"?

Pa ti si skriveni komicarski talenat .. :sesir:
Ti iz B.luke tvrdis da pruga za Nis nema alternativni pravac ????
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vidi se da po obicaju nisi ni pogledao, a kamo procitao prethodne postove WLAB-a...
Proveri na kojim se prugama nalaze stanice RIPANJ, a na kojoj Vrcin i Kolari...
Da si iole CITAO, video bi sta se desilo nocas..

Nije nista cudno od tebe , nakon izmisljnja naziva Glavna stanica..
A za tvoje osnovno obrazovanje---Iz BGD se do Nisa moze doci obilazno iz vise pravaca..
 
Da ja sam komičar iz Banjaluke. Samo sto u ovoj komediji najviše ima tragičara iz Srbije.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
Rio,sta ti sad nije jasno?("bez da se ljutiš")
Sam-2 ti lepo objasni koliko si ti u stvari neupućen u železnicu u Srbiji i o5 teras po svome.
Stanje pruga jeste katastrofalno ali ovo što se dogodilo juče popodne niko nije mogao da spreči. Dva iskliznuća u roku od pet minuta na razdaljini od cca 5 km se ne desavaju svaki dan zar ne? U maltene isto vreme se ogromna količina vode usled atmosferskih padavina sruči na stanicu Umčari i odnese i donese svasta na kolosek.
Pa da smo u Japanu i da nam je železnica razvijena kao njihova opet bi isto bilo. Ovo nije mogao niko sa železnice ili iz bilo koje druge oblasti da spreči.
Medjutim, zaista je tuzno da ti ipak ne odustaješ sa vredjanjem tvojih neistomisljenika samo eto zato da bi dokazao kako si ti Bože moj ipak u pravu i kako ti iz BN bolje vidiš i razumeš ovdašnja zbivanja oko i na železnici.
 
Ima li neke najave kad će najzad Štadleri početi da staju u Rakovici?
Video sam da su radovi pre dve nedelje bili stigli do garaže Plavog voza, što će reći još par stotina metara do Rasputnice G...
Sama stanice u vizuelnom smislu izuzetno izgleda, ali definitivno nije urađen podzemni prolaz.
 
Nek se prebaci u odgovarajuću temu.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=u4hed723pd8[/youtube]
 
Sam -2 kad pohvali ironicno ali zato on sve konce drzi u rukama i sve zna nepogresivo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548421#p548421:1w0f9p86 je napisao(la):
mvbg1 » Sat Jun 30, 2018 9:25 pm[/url]":1w0f9p86]Rio,sta ti sad nije jasno?("bez da se ljutiš")...

Izvini, ali ja se ljutim na nacin kako se upravlja zejeznicama i na to sto javnost to tolerise ili je potpuno ravnodusna. Narocito se ljutim na vas tzv profesionalne zeljeznicare, kojima preti opasnost od gubitka posla zbog tog istoga loseg upravljanja zeljeznicom a da pri tome na forumu napisete...

Povrh svega,profi- zeleznicare zabole za tamo neko gasenje stanice. :lol: Da je iko od ovdasnjih velikih umova PITAO zeljove, saznao bi to jos mnogo, mnogo ranije...
(sve sa smijeskom i bez ikakvog komentara pametnih glavica na forumu)

Ljuti me sto niste svjesni g... u kojima ste i sto niste svjesni da s vasim propadanjem propada i drzava i narod ciji ste dio.

VI ZELJEZNICARI ste prvi koji treba da se borite za pruge po kojima vozite. One hrane vas i vasu djecu. One treba da hrane i mnogo druge djece u Srbiji ali kako kad "profi zeleznicare zabole neka stvar"?

SRAMOTA je da ja iz Banjaluke, koji sa zeljeznicom nemam nikakve veze, a pogotovo sa zeljeznicom u Srbiji, branim vase pruge i to nerijetko od vas samih.

Kazes da ja nekog vredjam? Jesam li uvredio nekog ovim recenicama iznad? Ako jesam onda taj neko ima ozbiljne probleme.
Jesam li nekog postidio? Ne vjerujem - a bilo bi dobro da jesam.

Kazes, odroni se mogu desiti i u Japanu pa bi pruga bila zatvorena. I desavaju se. Ne samo odroni, vec i zemljotresi, cunamiji ali zastoja u saobracaju nema. Moze se zatvoriti jedna, dvije, pet pruga ali prekida saobracaj izmedju sjevera i juga Japana - NEMA. Nasao si da poredis Japan sa Srbijom!? Pa u Srbiji se desio prekid saobracaja sa jugom drzave zbog jednog kolektora oborinskih voda. A zsto je to tako? Zato sto vas zabole neka stvar. Plata ide bilo-nebilo saobracaja. Zabole vas sto nemate infrastrukturu s kojom bi mogli adekvatno odgovoriti na krizne situacije koje mogu zaustaviti saobracaj.

Sta ces napisati sutra mvbg, nakon sto zeljeznicki most na Savi pretvore u kafic a desi se neka "havarija sa kolektorom" na pruzi NBG - tunel Dedinje? Da se te stvari desavaju i u Japanu? U Japanu od zeljeznicke infrastrukture ne prave kafane. To mogu samo ludi srpski politicari, uz podrsku "profesionalnih zeljeznicara" koje zabole neka stvar.

Ako u toj vasoj tzv. profesionalnoj zeleznici ima neko ko je zaista profesionalan, onda taj ne bi smio dovozliti da se mostovi pretvaraju u kafane, pruge i stanice sklanjaju iz centra grada a za jug Srbije bi poceo da gradi dodatnu prugu.
 
Postajes bezobrazan. Odakle ti pravi da mene etiketiras kao nekog koga zabole za svoj posao???
Znaš me privatno pa si tako zaključio???
Ili si me na poslu zatekao kako ne radim svoj posao kako treba???
U nedostatku argumentacije potežeš za najgorom stvari na forumu a to je direktno vredjanje pojedinaca.
 
21. vek, železnice su se toliko modernizovale da nisu u stanju ni da na sajtu daju tačne informacije o redu vožnje! Dno!
 
Vrh