Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Očekivao sam takvu vest. Nažalost ili ne.
Zanima me da li će uopšte i ako da - kako - vršiti kontrolu nadalje.
 
Да ли ће и на Карађорђевом парку и Панчевачком мосту исто да уклоне рампе?
 
To uopste nije logicno umjesto da su omogucili citanje karata izdatih od ZS dodavanje novog citaca ili da pokazu kartu i prolaze kroz kapiju
Totalna ne kordinacija i debilizam
 
To je kad se daljinski saobracaj mesa sa gradskim, dobija se ovakva glupost.
Treba da postoje validatori za BG Voz.
 
Pristup naplate do sad nije bio dobar.Zasto putnik iz Batajnice ili Ovce ,NBG je bio privilegovan u odnosu na onog koji udje kod Vuka ili u Karadjordjevom parku ? Ili svi da placaju kao sto i treba ili niko.
 
Karte Srbija Voza još uvek nisu unificirane i sposobne da budu čitane od strane nikakvog čitača.
 
Рекло би се да је та унификација недостижна за Србија Воз, као да кошта милионе. Раде ли ти железничари нешто, укључују ли мозак, или само испијају кафе, пуше по канцеларијама и испуњују сулуде политичке одлуке? Онда предлажем да све предлоге шаљемо Вучићу и Весићу, пре ће се обистинити...
 
Slažem se. Nema izgovora za odlaganje tako nečeg. 2018. je godina, uvođenje takvog sistema više nije poduhvat decenije nego najnormalnija stvar koja se radi ko dobar dan. Naravno, svaki projekat je jedinstven i traži nacrte po kojima će se raditi, pa tako i ovaj. I naravno stoji to da košta i da iziskuje neko vreme i rad. Ali kažem, nije to ništa spektakularno, već normalna stvar koja se ugrađuje svakodnevno po svetu. I koja na duge staze donosi višestruku korist, ne samo putnicima nego i preduzeću.
 
Zamislite koliki bi tek bio problem integrisati sve u jednu kartu, kada bi bilo više železničkih prevoznika (a zakonski će to uskoro moći, ili već može) - reći će da je to prekomplikovano, a takva rešenja funkcionišu minimalno deceniju i po po normalnim gradovima (i državne i privatne železničke kompanije i gradski prevoz i prigradski prevoznici uključeni u integrisani sistem - a kod nas je problem da dva dela Srbija voza koriste istu kartu).
Nije bitno ko vozi - bitno je nabiti u svest ljudi ideju o tome da kartu moraju da plate i očitaju (i da nije normalno da je ne plate - osim ako se postigne ugovor kao u Tallinu, da plaća grad za svoje stanovnike), onda se ti prihodi lepo podele po broju vožnji kod svakog prevoznika i to je to. Ovako, dok svi gledaju da ne plate kartu, nema pomoći - niti Srbija voz može tu biti bar na 0 niti će iko privatno da se trzne da se tome posveti - a što bi verovatno bio najbrži put do dobrog gradsko/prigradskog železničkog sistema, bar dok je Srbija voz u razvalinama i potpunom odsustvu logike (što je vidljivo sa idiotarijom od voznog reda do Pančeva).
 
Bio sam skoro u Italiji, tamo nema blagajni nego se karte kupuju na automatu, a i tamo se overavaju. Kontrolora nema u vozovima već kada siđeš na stanici te startuju i ćao. Imao sam sreću da me startuju pa sam morao da tražim vodiča ture jer su kod njega bile sve karte :)
 
vucko":27otfn0u je napisao(la):
Bio sam skoro u Italiji, tamo nema blagajni nego se karte kupuju na automatu, a i tamo se overavaju.

Ima i blagajni naravno, na većim stanicama.

miki_ns":27otfn0u je napisao(la):
Zamislite koliki bi tek bio problem integrisati sve u jednu kartu, kada bi bilo više železničkih prevoznika (a zakonski će to uskoro moći, ili već može) - reći će da je to prekomplikovano, a takva rešenja funkcionišu minimalno deceniju i po po normalnim gradovima (i državne i privatne železničke kompanije i gradski prevoz i prigradski prevoznici uključeni u integrisani sistem - a kod nas je problem da dva dela Srbija voza koriste istu kartu).

U Evropi to samo tamo gde se dve kompanije nadopunjunju. Npr. Od tačke A do B vozi jedan žel. operater, od tačke B do C drugi žel. operater, od tačke C do D bus kompanija.

Tamo gde na jednoj liniji vozi više operatera, oni su konkurencija jedni drugima i teško da će sami operateri prihvatiti da im neko drugi diktira cenu karte i da karta košta isto kao kod svih drugih, pošto je niža cena jedan od načina da se pobedi konkurencija. Tako je svugde. Kao primer imaš u Češkoj ČD, Regiojet, Leoexpress i Arrivu ili OBB i Westbahn u Austriji. Svako ima svoje posebne kanale kupovine karata i ako odeš recimo na blagajnu OBB u Beču da kupiš kartu za Salzburg naravno da ti neće ništa reći o tome da postoji Westbahn voz koji duplo jeftiniji.
 
Pa pošto se za prigradske i gradske linije obično raspisuju tenderi (jer lokalne/regionalne samouprave te linije sufinansiraju), određene linije dobije jedna firma. To kad voze istom trasom obično nije isti tip prevoza (npr regionalni i ekspres) pa ni ne važe iste karte. Obično integrisane važe za lokalne i regionalne, ne i za ekspresne. Tako u Milanu integrisana karta pokriva i linije koje drži TreNord, ali samo do tačno određenih stanica na rubu grada, posle mora striktno njihova,ali isto tako važi i za linije koje drži državni FS koje idu ispod Milana, u Barseloni su pod integrisanom kartom metro, tramvaji i autobusi (mislim da za sve postoji posebna firma), ali i železničke regionalne linije (Cercanias/Rodalias) španskih državnih železnica RENFE (njima su regionalne organizovane u takozvane nukleuse - opslužuju zone oko velikih gradova), ali i železničke linije FGC (Katalonske železnice) u Cirihu su integrisani autobusi, trolejbusi, tramvaji (sve jedna firma), prevoz preko jezera, ali i S-Bahn linije koje obezbeđuje SBB (državne železnice), ali i nekoliko lokalnih železnica - dakle - sve se može.
 
Beovoz je imao karte sa magnetnom trakom za citanje i moderne kapije na svim stanicama
ZS glavonje su to unistile
Sklanjanje rampi na vuku je ludost debilizam isto kao sto su sklonili sa nbg i nikad postavili na tosinom bunaru i batanici genijalci
 
Koliko će Čortanovci kada se završe ubrzati putovanje na trasi BG-NS?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548044#p548044:1kjdu5kf je napisao(la):
vucko » Pet Jun 29, 2018 11:56 am[/url]":1kjdu5kf]Koliko će Čortanovci kada se završe ubrzati putovanje na trasi BG-NS?

Čortanovci sami neće ništa već nova trasa pruge. Rekli su 40 minuta BG-NS, videćemo za 5 do 5 i po godina.
 
Mislim u globalu, i koliko će trajati put BG-NS? Kao bajagi 50 minuta?
 
Oko trideset kompanija odazvalo se na tender za prugu
Na međunarodni tender za modernizaciju pruge Jajinci – Mala Krsna i stanice Mala Krsna, koji je 1. juna objavila „Infrastruktura železnice Srbije“, do sada se prijavilo skoro trideset domaćih i inostranih kompanija.

zeleznicaAleksandar_Veljkovic-678x381.jpg


U saopštenju se navodi da se deonica Jajinci – Mala Krsna, duga je oko 59 kilometara, nalazi na železničkom Koridoru 10.

Radovi na ovoj deonici, procenjene vrednosti od 50 miliona evra, finansiraće se iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj, a očekuje se da počnu krajem ove godine i da se završe u roku od osamnaest meseci.

Do sada su tendersku dokumentaciju otkupile kompanije iz Srbije, Austrije, Španije, Turske, Indije, Kazahstana, Bugarske, Rusije, Slovenije, Češke i Indije, a očekuje se još prijava narednih dana, s obzirom da procedura i dalje traje.

„Infrastruktura železnice Srbije“ podseća da je predtenderski sastanak prvi put organizovan na originalan i specifičan načinn i da su predstavnici svih kompanija koje su otkupile tenderesku dokumentaciju novim elektromotornim vozom „Štadler“ obišli deonicu pruge Jajinci – Mala Krsna, upoznali se sa trasom i na licu mesta i informisali se o svim detaljima od značaja za projekat.

Potencijali izvođači radova obišli su i železničke stanice Jajinci, Beli Potok, Zuce, Vrčin, Lipe, Mala Ivanča, Mali Požarevac, Umčari, Vodanj, Kolari.

https://www.danas.rs/ekonomija/oko-trid ... -za-prugu/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548052#p548052:c1pl5bx7 je napisao(la):
vucko » Pet Jun 29, 2018 12:10 pm[/url]":c1pl5bx7]Mislim u globalu, i koliko će trajati put BG-NS? Kao bajagi 50 minuta?

WLABmz":c1pl5bx7 je napisao(la):
Rekli su 40 minuta BG-NS, videćemo za 5 do 5 i po godina.

:dil:
 


Колико сам схватио изградиће двоколосечну пругу од Инђије до Новог Сада?
 
A koji to regionalni saobraćaj treba da primi Vukov spomenik?
 
Zar ne pričamo već na tri teme o tome kako od 1. jula ozovi za Vršac idu i preko Vukovog spomenika?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548091#p548091:nd4m203r je napisao(la):
WLABmz » 29 Jun 2018 12:58 pm[/url]":nd4m203r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548052#p548052:nd4m203r je napisao(la):
vucko » Pet Jun 29, 2018 12:10 pm[/url]":nd4m203r]Mislim u globalu, i koliko će trajati put BG-NS? Kao bajagi 50 minuta?

WLABmz":nd4m203r je napisao(la):
Rekli su 40 minuta BG-NS, videćemo za 5 do 5 i po godina.

:dil:

Не волимо да читамо шта је написано, па кад је и нама упућено, приоритет је да пласирамо само своје мудролије :roll:

Ево ја прочитах ових 5 до 5,5 година, па да питам одакле та песимистична :mrgreen: калкулација?
Било је речи да руска фирма има рок 52 месеца за своју деоницу, ако они већ раде 10 месеци то значи да је остало још 42 месеца тј. 3,5 година.
Зашто мислиш да ће требати још две године приде да оверимо пругу за 40 мин. до НС?
 
36342787_2195832020490557_5386809744272916480_n.jpg


Nova kolor sema spavacih kola. Slikao nas drugar sa foruma Mladen Zarkovic na Glavnoj.
 
Vrh